|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du merket noe av det dårlige vannet i Oslo? | |||
| Ja, kvalme, oppkast og / eller diaré |
|
3 | 4,35% |
| Ja, men bare litt |
|
3 | 4,35% |
| Nei, ikke selv, men jeg har venner/bekjente som har merket det. |
|
2 | 2,90% |
| Nei, jeg bor i Oslo og har ikke merket noe |
|
26 | 37,68% |
| Jeg bor utenfor Oslo |
|
35 | 50,72% |
| Deltakere: 69. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDe påstod det ikke var farlig i Bergen også.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 18-10-07 kl 00:43. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloBegge jentene mine har diare, feber og magevondt nå. Håper virkelig det bare er noe som har smittet i barnehagen, og ikke drikkevannet. De drikker mye vann begge to. Vannet vi har hjemme er frikjent, men barnehagen er dessverre koblet opp mot den dårlige vannkilden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloMannen har vært dårlig i magen i over 3 uker nå.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloHuff det er skremmende og ekkelt når vannet vårt ikke er trygt lengere. Bor ikke i Oslo selv. Men, synes det er skremmende å tenke på hvor mye vann man kan få i seg fra problemet oppstår til man er klar over problemet. Har vannkanne med filter, men tror ikke den vil ta unna for parasitter. Har aldri sjekket det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslohttp://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/17/515276.html
|
|
|
|
#10 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDet er ikke nok med vanlig filtrering av vannet.
|
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDa har jeg hatt den store glede å bruke natten på do. Sitter i telefonkø til legen for å "melde meg". Jeg håper virkelig at det "bare" er omgangssyke, men kjenner ingen andre som har hatt det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslo
Næææ? Er du skikkelig dårlig? Hva sier legen? Skal de ta prøver? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Jeg er skikkelig dårlig, ja. Og jeg aner ikke hva legen kommer til å si. Jeg skal karre meg ned dit til klokken 0930. Hvilket kan bli spennende siden jeg løper på do hver halvtime. Jeg tror jeg skal ta med meg skift... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Herregud, stakkars deg. Og lykke til. Det høres jo helt sinnsykt ut. Snupp er ikke dårlig? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloAiaiai, god bedring, Gaia. Håper det "bare" er omgangssyke.
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloOj! Håper det bare er en vanlig magesjau du har, Gaia. God bedring! Jeg er dårlig og vond i magen selv, og må være hjemme. Men jeg er ikke så dårlig. Det er ikke helt flytende.
|
|
|
#18 |
|
|
Nei, men jeg tror faktisk ikke det. Jeg har spist samme mat i flere dager som andre personer i hudsholdningen og de har ikke blitt syke. Vi har spist ting som man normalt ikke blir syk av (f.eks. kjøttdeig fra elg som ligger i fryseren og som vi har spist av siden oktober sist år osv). Jeg har jobbet hjemme og drukket mye av vannet hjemme, vi bor ikke så langt fra Storo. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloBra du sladder de ekle detaljene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
er her
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloHuff da, god bedring dere som er dårlige.
|
|
![]() |
|
|