Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 03:59   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er heldig og har en søster som jobber på apoteket, så jeg får det litt billigere

Foreløpig veldig fornøyd, synes produktene lukter godt (balmen er veeeeeldig lik Decleor sin altså!), kremen er litt tykkere i konsistensen enn Decleor sin Hydra Floral som jeg har pleid å bruke, men det går fint alikevel, jeg var redd den kanskje ble litt for fuktrik for meg.

Deilig rensegele også, synes serien godt kan anbefales, og er en fin erstatning for Decleor.

Nå har jeg fått masse Darolys-produkter i bursdagsgave av min kjære:
Dagkrem, Nattkrem, Rens + kjøpt øyekremen + essensiell hudolje (30% rabatt nå).
Har også fått tester på tonicen og balmen, tonicen er kjempebra men hva bruker du Balmen til? Tror du den kan brukes som kuldekrem til en 2åring?

Syns produktene er kjempedeilige og er veldig fornøyd. Eneste jeg er litt usikker på, er scruben, syns den virket for mild, kjente knapt kornene.

Takk for tipset, iallefall!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 09:24   #42
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå har jeg fått masse Darolys-produkter i bursdagsgave av min kjære:
Dagkrem, Nattkrem, Rens + kjøpt øyekremen + essensiell hudolje (30% rabatt nå).
Har også fått tester på tonicen og balmen, tonicen er kjempebra men hva bruker du Balmen til? Tror du den kan brukes som kuldekrem til en 2åring?

Syns produktene er kjempedeilige og er veldig fornøyd. Eneste jeg er litt usikker på, er scruben, syns den virket for mild, kjente knapt kornene.

Takk for tipset, iallefall!

Oi, du er heldig!!

Balmen skal brukes under dag/nattkrem. Jeg synes kanskje det blir litt mye, i hvertfall på dagen, så jeg bruker det bare på natt (men bruker bare dagkrem da, har ikke nattkremen).

Skal sjekke med søster om hun kan anbefale den som kuldekrem jeg, hvis det ikke er vann i den, burde jo det gå bra.

Scruben er litt spesiell, den skal smøres på, la den tørke, så skal den gnis/rulles av huden igjen. Høres helt rart ut, men huden blir faktisk myk og deilig etterpå

Kos deg med deilige, nye produkter!!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 09:42   #43
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Jeg kjøper mine kremer gjennom Yves Rocher.
Serien Riche Crème ,gjenoppbyggende creme med 30 exlusive vegitabilske oljer. Denne er litt dyr mellom 300/400 kr.
Så har jeg også bio Spesific ,återfuktande med vegitabilska osmolyter. FuktighetsCrème.
Disse er veldig gode ,jeg er kjempefornøyd.rynkene mine er blitt svakere etter bruk av disse kremene.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 10:08   #44
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min favoritt er Biotherm

Skifter krem av og til innad i merket, men syns alle er gode.
Nå er jeg 34 år og bruker en som heter Line Peel, natt, dag og rundt øyne.
Så bruker jeg konsekvent Elizabeth Ardens makeup mousse i ansiktet. Da ser det bra ut

Biotherm er deilige produkter, sist nå kjøpte jeg en sånn gaveeske, fikk med nattkrem og øyekrem på kjøpet

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:45   #45
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

jeg er overbevist av Kanebo Sensai Silk jeg da.
Har brukt dette i 10 år. Produktene er fra østen tror jeg , og er utrolig bra for min hud, som har lett for å bli litt rødmussen, halv-fet-tørr (blandings).

Når jeg bruker Kanebo Sensai Silk merker jeg ikke noe til dette.
Dessverre er jo prisen høy, men flasken med dagkrem (som er en type lotion-og ikke krem som legger seg som et lag ut på huden) koster ca 500, men den har jeg i ca 3 mnd. Det er det verd.

Men jeg er ikke den typen som tror at pris = kvalitet til en hver pris.
Men jeg har funnet denne - og er hellig overbevist

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 16:24   #46
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har til tider svært tørr hud. Jeg har prøvd både billige og dyre kremer, men fant egentlig ikke en krem som gjorde susen før jeg prøvde denne.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 18:01   #47
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg har en krem fra chanel jeg. den dyreste kremen jeg har hatt i hus, men også vanvittig bra for min tørre ansiktshud. Noen morgener føles det jo som om huden er to nummer for liten.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 14:06   #48
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

jeg ville anbefale enten aa kjoepe postordre fra Yves Rocher (de har noen helt fantastiske produkter for alle typer hud.... shampooene deres er ikke saa verst heller) eller Bodyshop....
begge er billig og bra...

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:15   #49
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mange gode tips her - jeg har prøvd nattkremen fra Yves Rocher, en lys grønn plastkrukke. Den er kjempedeilig! Men jeg har liksom for meg at Yves Rocher er litt eh - jalla. Og måten de sender ut reklame på, pakker inn masse overraskelsesstyr, lodd, skrapefelt, 2 for 1, 50% osv osv. Akkurat som om vi var unger! Mange biter sikkert på det, og syns det er kjempespennende.

Ellers er jeg så langt kjempefornøyd med Darolys-serien fra apoteket!
Føler at huden er litt friskere, men det er litt tidkrevende. Først ansiktsrens, så øyensminke og ansiktlotion, så ansiktsolje (ikke nødvendig), så øyenkrem så ansiktskremen. Produktene er drøye i bruk da, og lukter godt - ikke for mye parfymert. Det ble mye penger, men foreløpig er det verdt det.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:20   #50
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt Lancôme kremer i over 20 år. Har prøvd litt annet innimellom, men kommer alltid tilbake til den serien.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:40   #51
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst å prøve Laprairie sin dag og øyekrem når jeg har brukt opp decleor dag og øyekrem!
Har jo veldig lyst på Clarins sin også da. Men har bare begynt å falle mer og mer for LaPrairie sin serie..

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:44   #52
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestiller sånn fra NaturesOwn, det er rene naturprodukter og de lukter nydelig rent! De har også vaskemiddel som er bra for sønnen med atopisk eksem..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 13:47   #53
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg har lyst å prøve Laprairie sin dag og øyekrem når jeg har brukt opp decleor dag og øyekrem!
Har jo veldig lyst på Clarins sin også da. Men har bare begynt å falle mer og mer for LaPrairie sin serie..

I følge min hudpleier er LaPrairie hudpleiens største og dyreste bløff. Hun sier at produktene ikke er noe som helst bedre enn de som ligger i prisklassen til kremer som Lancôme, Clarins, Chanel osv. men at de har markedsført seg mot det eksklusive markedet, med bevisstgjøring på dette i markedsføring og prissetting.

Gammel 21-11-06, 14:30   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det i billigkremer ja.. for det meste fra apotek..

Nå tipper jeg jo snart 30, og burde kanskje være litt mer bevisst.. ?

Men når man liksom aldri har slitt noe med huden, så blir det liksom ikke prioritert.. Men forebygging kunne nok vært lurt. Men om disse kremene har så veldig effekt på rynker vet jeg ikke da

Men har Dermolocia såpe, og jeg KJENNER jo at det er en nyyydelig såpe, sammenlignet med mange andre.. Men det blir for dyrt for meg føler jeg. Iallefall blir det ikke prioritert.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 10:58   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i Clinique jeg. Uten særlig parfyme og god til min hud.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.