|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra barnevogn til rullator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorInnlagt varme i handtaka er eit must!
![]() |
#44 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorFine tråden!
![]() |
![]() |
#45 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorSom deltids rullestolbruker, så kan jeg melde om at rullestol ikke er rullestol. Jeg må bare bite i det sure eplet og bli flinkere til å ta med min egen på ferier, for utleierullestoler er jo så fryktelig dårlig utstyrt. Ikke håndbrems en gang!
![]() |
![]() |
#46 |
Librocubicularist
|
Det har eg og registrert i periodar med rullestolbehov. For min del har eg bare hatt litt ymse på korttidsutlån. Og det er store forskjellar.
![]() |
![]() |
#47 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Koppholder burde da virkelig være standard tilleggsutstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Personlig pessimist
|
Merkes særlig godt at mange utleie-stoler er enormt brede. Man skulle kanskje ikke tro det hadde så mye å si, men jeg blir veldig sliten av å slenge fra side til side.
![]() |
![]() |
#49 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorJeg ønsker meg også en bremse som jeg har kontrollen på, pluss et etui til spanskrøret jeg har tenkt å ta i bruk på folk som bare snakker til den som triller.
![]() |
![]() |
#50 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorEg synest du skal få deg ein sånn stol som han i den filmen om olavsskrinet hadde. Den var stilig!
![]() |
#51 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorHaha, rullatoren til min far har et sånt skilt til barnevogner med navnet sitt på.
![]() |
#52 |
heimføing
|
![]() Sv: Fra barnevogn til rullatorHar dere ikke sett lastebiler med slike navneskilt i vinduet? :stian: Sjåførene ser så unge ut at jeg tenker skiltet har hengt på døra til gutterommet etter at de vokste ut av barnevogna, og nå altså i frontruta på jobb-bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|