Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra barnevogn til rullator

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 14:33   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra barnevogn til rullator

Jeg hadde et hyggelig møte med Jolie i byen i dag, og jeg fikk beskue en nydelig mei tai og et flott, vevd bæresjal. Sjøl har jeg elastisk bæresjal, så nå har jeg en høvelig bra oversikt over bæredelen på utstyrsfronten (og har allerede begynt å tenke på at jeg nok må ha en mei tai til Knerten ). Vogner sjekket jeg litt rundt før vi kjøpte vognen til Knerten, så jeg har litt peiling på slike også. Ja, dette med utstyr kan jo sies å være både en vitenskap og en lidenskap for mange.
Dette tenkte jeg på da jeg ruslet mot bussen, og idet en eldre kvinne med rullator stilte seg ved siden av meg mens jeg ventet på grønn mann slo deg meg: Jeg tør sette penger på at en horv av dagens småbarnsmødre racer rundt med noe riktig lekre high tech-rullatorer om 30-40 år. Vi møtes på hjørnet og sammenligner finesser, farger og vekt. Kanskje slenger vi på et skilt med navn og fødselsnummer også, slik at vi ikke forveksler hjelpemidlene våre.
Eller hva tror dere?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.