Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Menn med tupé

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Les innlegget først!
Jeg er mann og jeg bruker toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé 2 2,02%
Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé 83 83,84%
Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé 13 13,13%
Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 16:57   #41
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn med tupé

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Plusstegn med tre streker? Huff jeg tør nesten ikke spørre mer, føler meg som en idiot. Jeg har jo den knappen du beskriver, bina, men når jeg trykker inn Alt Gr + den knappen + e får jeg frem ´€. Når jeg bruker shift får jeg frem È, men den blir jo bare stor. Jeg får hjelp på IRC nå.

VED SIDEN AV.

Her har du den jo riktig vei. ´€.

Gammel 31-10-07, 16:59   #42
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Usexy. Litt som silikonpupper og hairextentions.

Det vitner om lite tillit til egen maskulinitet. Turnoff ja.

Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 17:01   #43
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Merker at jeg overhodet ikke har noen mening om dette.

Uvant.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 17:05   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sminke er i annen divisjon enn silikonpupper. Jeg mener grensen går ved fremmedelementer. Farge håret er greit, extensions er ikke så fint, ei heller tupé eller parykk. BH er greit, silikon er fælt.

Jepp.

Nå er jeg så overbærende at jeg ikke har noe imot at menn går med tupé selv om jeg synes det er usexy. Be my guest!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 17:09   #45
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usexy. Litt som silikonpupper og hairextentions.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det vitner om lite tillit til egen maskulinitet.

Jeg er helt enig i at silikonpupper på menn vitner om liten tillit til egen maskulinitet.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 17:10   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er helt enig i at silikonpupper på menn vitner om liten tillit til egen maskulinitet.

Eller overdreven sådan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 17:54   #47
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Tupé er harry.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 18:07   #48
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heller kortklipt enn tupè.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 18:54   #49
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg hadde en kamerat som fikk revet av håret i en arbeidsulykke.

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Og tenker på den Seinfeld-episoden der George skaffer seg tupé.

Jeg forbinder også tupé med George. Yaiks.

Nå er jeg så overbærende at jeg ikke har noe imot at menn går med tupé selv om jeg synes det er usexy. Be my guest!

Jeg blir jo ikke sur på en mann som har tupé. Men jeg synes det er dønn usexy. Jeg har selv hatt hair extentions, uten at jeg trekker noen likhetstegn. Hos meg handlet det ikke om å skjule noe, det var mer for å ha en kul look. Tupé blir rett og slett for forfengelig. Min libido krever at min mann er mindre forfengelig enn meg. Rett og slett.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:05   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Menn med toupé

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synest det er usexy, rett og slett fordi eg synest det vitnar om låg sjølvtillit. Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår...

Alfa sa det jeg hadde tenkt å skrive.
Menge menn jeg vet om begynner heller å barbere bort alt når håret blir så tynt at det ikke er håp for det lenger - og det er mye finere.
Og jeg vet om mange sexy skallede menn!

Gammel 31-10-07, 19:05   #51
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også at det er barskere å klippe seg helt kort enn å bruke tupé.

Men jeg synes det er i overkant friskt å være så kritiske til menn som måtte velge dette og beskylde dem for å være usikre, lite mandige /for mandige og what not.

Beskylder vi kvinner som legger seg inn for mageplastikk, puppeoppstrammiing eller botox og extentions for å være "usikre på sin kvinnelighet"?

Jeg er glad for å ha en mann av den ujålete typen, men det er klart at menn også bryr seg om hvordan de tar seg ut.

Vi godtar kanskje ikke oss selv akkurat som vi er "au naturell", vi heller?
Jeg synes ihvertfall ikke det er noe særlig å være helt uten sminke eller å ha grå hårrøtter - og jeg har noen krukker med anti-aldringskrem også jeg.
Så når jeg ikke godtar aldersforandringer uten en liten fight, så kan jeg kanskje ikke være så streng mot menn som ikke gjør det heller..?

Gammel 31-10-07, 19:09   #52
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heller snau!

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:24   #53
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ett fett, i dag går det ikke an å se det. Men i "gamle" dager når man kunne risikere å rive av hele greie når man koset med håret. Ja, da var jeg ikke fan.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hææ? Synes ikke du Espen Esther Pirelli Berntsen har tillit til sin egen maskulinitet?

Gammel 31-10-07, 19:39   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takke meg til en snau mann enn en mann med toupe.

Gammel 31-10-07, 20:11   #55
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det skjønner ikke vitsen med hverken tupé eller silikon, jeg. Men hvis det får andre til å føle seg bedre og bli mere lykkelig - så gjerne for meg.

Og jeg må nå si at hvis hårsveisen er det som gir "turnoff", da er man enten veldig overfladisk eller så var det ganske langt fra klaff i utgangspunktet.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:17   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, pelslue er aldri "turn-on".

Jeg krysset av at jeg ikke hadde likt det. OM jeg mot all formoding hadde forelsket meg i en fyr som det viste seg at hadde tupé, så vet jeg faktisk ikke helt hvordan jeg har reagert. Tar man den av seg om kvelden, liksom?

Gammel 31-10-07, 21:23   #57
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis han hadde det bedre med tupé enn uten, ville ikke jeg bry meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:33   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men jeg synes det er i overkant friskt å være så kritiske til menn som måtte velge dette og beskylde dem for å være usikre, lite mandige /for mandige og what not.

Beskylder vi kvinner som legger seg inn for mageplastikk, puppeoppstrammiing eller botox og extentions for å være "usikre på sin kvinnelighet"?

Jeg er glad for å ha en mann av den ujålete typen, men det er klart at menn også bryr seg om hvordan de tar seg ut.

Vi godtar kanskje ikke oss selv akkurat som vi er "au naturell", vi heller?
Jeg synes ihvertfall ikke det er noe særlig å være helt uten sminke eller å ha grå hårrøtter - og jeg har noen krukker med anti-aldringskrem også jeg.
Så når jeg ikke godtar aldersforandringer uten en liten fight, så kan jeg kanskje ikke være så streng mot menn som ikke gjør det heller..?

Enig! Kjenner jeg blir litt provosert av all denne overfladiskheten (er det et ord?) og det at man kaller menn med tupé for usikre. Akkurat som om flertallet her inne driter i hvordan de ser ut og ikke gjør NOE for å bedre på sitt eget utseende.
Tror dere virkelig ALLE passer å være snauskaller? Newsflash; ikke alle gjør det. Og da er tupé VIRKELIG mye bedre enn Bobo the clown-frisyre. Som Sitron sier så går det faktisk sjelden an å SE at en mann har tupé i dag. Min svigerfar har som sagt det, og jeg visste virkelig ikke om det før etter flere år! DET sier jo litt. Han hadde virkelig ikke sett ut som snauskalle.

Det å sammenligne en tupé med et operativt inngrep (silikon) på noe som faktisk kan skjules under klær, blir for dumt.

Gammel 31-10-07, 21:33   #59
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det er bra det er spikketreff snart.

Jeg har ikke sansen for pålimt hår, eller innoperert hår. For noen år siden hadde budet "vårt" tatt en slik håroperasjon. Han hadde en trekant med hår på hodet, og jeg kunne ikke la være å se opp på hodet hans...

Dersom han virkelig hadde vært sår på det, hadde det vært opp til ham. Selv om jeg hadde jobbet hardt med å bygge opp selvtilliten hans.

Gammel 31-10-07, 22:10   #60
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er "god selvtillit" synonymt med "drite i hvordan man ser ut"?

Vi kvinner er jo superheldige - vi kan forbedre utseendet vårt på et utall måter - bare tenk så mye bedre de fleste av oss ser ut med litt mascara eller id-pudder! Vi kan farge håret når det blir grått, og de fleste av oss trenger aldri å bekymre seg for å miste håret.

Mens menn skal bare godta alle forandringer og trekk de ikke liker godt med seg selv?

Er ikke det utrolig urimelig??

Nå har jeg som sagt en mann som ler rått ved tanken på å skulle farge hår, vokse bort hår eller bruke hudpleiepriodukter.
Men jeg synes da virkelig ikke at det er vanskelig å forstå at for enkelte menn er det helt grusomt å bli skallet på toppen - kanskje i ung alder også.

Jeg synes på ingen måte det er et utslag for dårlig selvvtillit å ønske å føle seg vel med sitt eget utseende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.