|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Les innlegget først! | |||
| Jeg er mann og jeg bruker toupé |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé |
|
2 | 2,02% |
| Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé |
|
83 | 83,84% |
| Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé |
|
13 | 13,13% |
| Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår |
|
1 | 1,01% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Menn med tupéTupé begynner angivelig å bli vanligere igjen. Sist redigert av Pelen : 31-10-07 kl 14:16. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menn med toupéEg synest det er usexy, rett og slett fordi eg synest det vitnar om låg sjølvtillit. Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Menn med tupéMed sjanse for å høre usannsynlig kynisk ut; toupè er prototypen på turnoff. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Menn med tupéJeg syns det er mye tøffere med menn som tørr å vise at de har lite hår på hode enn de som prøver å skjule det for enhver pris. Snauklipte menn er ofte kjempeflotte! Og menn med måne kan ofte se veldig distingverte ut hvis de pleier det håret som er igjen på en pen måte. Tupé (og hentesveis) er rett og slett bare ekkelt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Menn med tupéJeg hadde ikke tenkt så mye over det dersom det så naturlig ut. Jeg tror jeg ville tynt ham litt om det var en type som hadde panikk for at jeg kom borti dersom jeg gav en klem, eller aldri ville la meg se ham uten (det må jo være som å bo sammen med en kvinne som aldri ville vise seg uten et tykt lag med sminke :grøss: ).
|
|
|
#11 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menn med tupéJeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé. (!)
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Menn med tupé
Nei, nei, silikonpupper er operert inni kroppen, dette er noe som er oppå hodet. Det kommer i samme kategori som løshår hos kvinner (hyler man opp over det? De selger det til og med på glitter til 79.90,- ), og kanskje sminke. Silikonpupper kommer i samme kategori som silikonputer i rumpen hos menn.
|
|
|
#16 |
|
Ustabil
|
Sv: Menn med tupéJeg syns ikke tupé er noen big deal jeg da. Det er som andre her er inne på på linje med hair-extentions - eller sminke for den del. Folk ønsker å ta seg best mulig ut, enkelt og greit. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Menn med tupéJeg hadde en kamerat som fikk revet av håret i en arbeidsulykke. Jobben hans betalte tupé fra spesialist i London og selv jeg som frisør, hadde ikke sjangs til å se at det var tupé. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Menn med tupéSå lenge det ikke er påfallende så får en mann gjøre med hodet sitt akkurat som han vil for min del. Forstår at det kan være strevsomt å miste mye hår i ung alder, akkurat som noen jenter foretrekker å bruke sminke ute - eller investere i en puppejobb (selv om akkurat det er litt sånn
|
![]() |
|
|