Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Menn med tupé

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Les innlegget først!
Jeg er mann og jeg bruker toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé 2 2,02%
Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé 83 83,84%
Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé 13 13,13%
Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 13:52   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn med tupé

Tupé begynner angivelig å bli vanligere igjen.

Hva skulle du som kvinne tenke om du var single og møtte en mann som det viser seg bruker tupé?

Skulle du som mann kunne tenke deg å bruke tupé?

Sist redigert av Pelen : 31-10-07 kl 14:16.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:54   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn med toupé

Eg synest det er usexy, rett og slett fordi eg synest det vitnar om låg sjølvtillit. Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:56   #3
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Menn med tupé

Med sjanse for å høre usannsynlig kynisk ut; toupè er prototypen på turnoff.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:58   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn med toupé

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Dessutan synest eg det er råsexy med heilt kortklipt hår...

Det må jo være veldig stressende med den toupèen, tenker man ikke hele tiden på at den kanskje kan falle av?

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:58   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usexy. Litt som silikonpupper og hairextentions.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:58   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er mye tøffere med menn som tørr å vise at de har lite hår på hode enn de som prøver å skjule det for enhver pris. Snauklipte menn er ofte kjempeflotte! Og menn med måne kan ofte se veldig distingverte ut hvis de pleier det håret som er igjen på en pen måte. Tupé (og hentesveis) er rett og slett bare ekkelt.

Og en liten bitanke - hvis jeg som kvinne hadde opplevd å miste håret, så ville jeg fortrukket å "dekke" det med skaut fremfor å bruke parykk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:03   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke tenkt så mye over det dersom det så naturlig ut. Jeg tror jeg ville tynt ham litt om det var en type som hadde panikk for at jeg kom borti dersom jeg gav en klem, eller aldri ville la meg se ham uten (det må jo være som å bo sammen med en kvinne som aldri ville vise seg uten et tykt lag med sminke :grøss: ).

Det finnes jo litt forskjellig som går an å gjøre. Jeg har to venner som har lite hår (familiært) som nå har ganske mye lugg og hår på toppen. Jeg tror ikke de bare har grodd seg lugg, de har make hår, samt at jeg har sett noe spesialshampogreier (importert på tysk eller fransk eller noe som jeg ikke kan lese) hos begge. Man kan ikke egentlig se at det er noe fake, så jeg vet ikke hva de gjør (går det ikke an å få sydd fast noe hår eller noe?), men at det bare er deres hår, det er jeg sikker på at det ikke er. Det jeg prøver å si er at jeg tror ikke noen som møter dem for første gang tenker over at det kan være noe med håret deres. Og jeg synes at en mann bør få gjøre som han vil med sitt hode, men at jeg dersom det var unaturlig ville tynt ham litt dersom jeg gikk inn i et forhold til ham, på samme måte som dersom jeg var mann, så ville jeg tynt jenten min litt på overdrevent sminking.

Gammel 31-10-07, 14:04   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir samme kategori som silikonpupper ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:08   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kan noen endre tittelen til toupé

Det er riktig slik det står nå - tupé.

Jeg ville ha foretrukket et skallet hode.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:11   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Heller skallet.
Men aller helst med hår på hodet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:11   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé. (!)

Gammel 31-10-07, 14:11   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så engang på Discovery om en som lagde tupéer til kvinnelige kjønnsorgan. De var jo selvfølgelig ganske fancy, fine farger og sånn, men jeg ble ikke over evne fristet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:15   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er riktig slik det står nå - tupé.

Jeg ville ha foretrukket et skallet hode.

OK, da skal jeg rette i innlegget. Jeg googlet faktisk på toupé og fant en hel del frisører.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:42   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det blir samme kategori som silikonpupper ja.

Nei, nei, silikonpupper er operert inni kroppen, dette er noe som er oppå hodet. Det kommer i samme kategori som løshår hos kvinner (hyler man opp over det? De selger det til og med på glitter til 79.90,- ), og kanskje sminke. Silikonpupper kommer i samme kategori som silikonputer i rumpen hos menn.

Gammel 31-10-07, 14:44   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Silikonpupper kommer i samme kategori som silikonputer i rumpen hos menn.

Og puter under armene på barn.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 14:47   #16
bina
Ustabil

Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke tupé er noen big deal jeg da. Det er som andre her er inne på på linje med hair-extentions - eller sminke for den del. Folk ønsker å ta seg best mulig ut, enkelt og greit.

Tupéer i dag lages på en annen måte enn før, og er ikke løse. Faren for å miste dem er minimal. De klistres på, liksom. (Neida, jeg har ikke inngående kjennskap, så jeg vet ikke akkurat hvordan det er). Dessuten ser de mer ekte ut også.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:16   #17
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde en kamerat som fikk revet av håret i en arbeidsulykke. Jobben hans betalte tupé fra spesialist i London og selv jeg som frisør, hadde ikke sjangs til å se at det var tupé.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:20   #18
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Så lenge det ikke er påfallende så får en mann gjøre med hodet sitt akkurat som han vil for min del. Forstår at det kan være strevsomt å miste mye hår i ung alder, akkurat som noen jenter foretrekker å bruke sminke ute - eller investere i en puppejobb (selv om akkurat det er litt sånn ).

Hentesveis er jo en annen måte å løse det på, som heller ikke alltid er like heldig. Dersom jeg mistet alt håret i forbindelse med kreft eller annen sykdom ville jeg gått noen runder for å finne ut hva som er best av skaut og "lånehår". Håret mitt betyr svært mye for meg.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:26   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Heller en helt kortklipt tøffas takk !

Gammel 31-10-07, 15:31   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heller skinhead enn tupè.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.