Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 01:14   #41
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en film ut ifra disse kriteriene:

Hvis du liker filmer med rikelig plass for ettertanke, etter at rulleteksten er ferdig, så må du se "Pay it forward". Om gutten som fikk en oppgave fra læreren om å gjøre noe som kunne forandre verden.
En gripende film. Varm og sterk på samme tid. Den glemmer man aldri.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 21:12   #42
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Siden Malena ikke har anbefalt den ennå, så kan jo jeg gjøre det:

"Malena". Italiensk, fin film. Om vakre Malena (spilt av Monica Belluchi). Hihi, prøver å komme på hva den handler om, bare at alle menn i den lille italienske landsbyen siklet på henne. Kanskje den ikke var så veldig bra likevel, men likte den litt spennende stemningen og de vakre bildene! Elsker italia jeg da.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 06:49   #43
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Malena

Gammel 07-11-07, 09:46   #44
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

"Malena". Italiensk, fin film. Om vakre Malena (spilt av Monica Belluchi). Hihi, prøver å komme på hva den handler om, bare at alle menn i den lille italienske landsbyen siklet på henne. Kanskje den ikke var så veldig bra likevel, men likte den litt spennende stemningen og de vakre bildene! Elsker italia jeg da.

Jeg har sett den. På italiensk. Og jeg kan ikke italiensk. Men jeg likte den likevel, fordi historie var veldig visuell og vakker.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 18:02   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange fine filmer som er nevnt her. Selv liker jeg også Shawshank redemption og Den engelske pasienten.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.