Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 15:32   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Dette var for dårlig. Du høres ut som om du har ganske lik min kropp (jeg tror jeg er kortere og bredere enn deg), og jeg fikk som sagt god hjelp av en butikkdame som hørte på mine ønsker og så an figuren min -og hun fikk meg til å føle meg flott mens jeg prøvde klær.

Jeg antar at damen du var borti hadde havnet på feil hylle.

Gammel 30-11-07, 19:41   #42
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Du bruker en str. som selges i omtrent alle butikker, tror jeg skulle klart å finne en hel haug med klær til deg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:44   #43
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vet du hvor Tårnåsen er? Der ligger det en butikk som heter Inn i hjørnet, de har kjempefine jeans, sorte og blå. God stretch og laaange på bena. Jeg på 168, med lange ben i forhold til høyde, måtte legge opp buksene 7 cm. Kjøpte mitt 2 par i dag.

Gammel 30-11-07, 19:50   #44
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Marikken, det der var en utrolig dårlig konsulent. Du har jo helt normale størrelser.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:53   #45
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den regninga hadde jeg nektet å betale. Du går jo inn i helt normale størrelser og hvis hun ikke kan finne noe til deg må hun være helt udugelig. Klag til sjefen hennes du og si at du vil ha en ny konsulent gratis. Du har jo modellhøyde og en helt normal klesstørrelse, oppriktig talt, det burde finnes klær i en hver butikk.

Jeg er helt enig med Nenne. Dette var for dårlig. Slik du la an saken tidligere i tråden, trodde jeg du var større enn det du er. Jeg bruker 50 i bukser ( :selvouting: ) og til og med JEG hadde forlangt resultater. Hvis ikke burde de sagt på forhånd at de ikke kunne garantere noe. Men 42/44!!!! Det er jo helt vanlige størrelser som de har så å si overalt.

Klag, menneske! Klag!

:indignert:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:54   #46
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vet du hvor Tårnåsen er? Der ligger det en butikk som heter Inn i hjørnet, de har kjempefine jeans, sorte og blå.

Finnes den ennå? :jobbetfireårpåtårnåsensenter:

Gammel 30-11-07, 20:12   #47
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Jepp.

Gammel 30-11-07, 20:35   #48
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Klag, menneske! Klag!

:indignert:

Jeg bruker 42/44 i overdeler altså, bukser er jeg større i. Og jeg er drøy, og jeg sa at jeg ikke visste hva slags buksestørrelse jeg hadde for det varierer sånn.

Kanskje jeg skulle ha klaget? Er ikke så god på sånne ting, jeg skal lese litt mer om tilbudet og hva jeg kunne ha forventet.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:35   #49
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg bruker 42/44 i overdeler altså, bukser er jeg større i. Og jeg er drøy, og jeg sa at jeg ikke visste hva slags buksestørrelse jeg hadde for det varierer sånn.

Kanskje jeg skulle ha klaget? Er ikke så god på sånne ting, jeg skal lese litt mer om tilbudet og hva jeg kunne ha forventet.

Du bør klage!

Gammel 30-11-07, 20:37   #50
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Vet du hvor Tårnåsen er? Der ligger det en butikk som heter Inn i hjørnet, de har kjempefine jeans, sorte og blå. God stretch og laaange på bena. Jeg på 168, med lange ben i forhold til høyde, måtte legge opp buksene 7 cm. Kjøpte mitt 2 par i dag.

Tårnåsen, er det i nærheten av Kolbotn?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:46   #51
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes du skal gå inn i en stormoteforretning og be om hjelp. Ikke det at du virker ut som om du trenger det i overdeler, men jeg vet at str. 46 i bukser kan være litt vanskelig å få rett i fasongen på vanlige butikker.

Jeg gikk inn i en stormoteforretning her jeg bor, og etter det første besøket har jeg lagt igjen titusenvis av kroner , for det er så kjekt å finne klær som passer i fasongen, og ikke minst belter som rekker rundt livet .

Som regel har de fra str. 42 i slike butikker, og ikke alt er tantete og kjedelig heller.

Se: www.simply.dk eller www.dominique.dk for tips. Jeg tror disse har litt av det du ser etter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:20   #52
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo håpløst, Marikken? Jeg ville absolutt ha klagd. Du har da virkelig ikke så stor størrelse, og noe av poenget må da være at de klarer å hjelpe folk med ulik kroppsfasong.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:26   #53
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg føyer meg inn i rekken blandt de kloke damene her før meg. Kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne!

Selvtilliten din må ikke få seg en knekk fordi du traff på en dame som ikke kunne jobben sin!

Gammel 01-12-07, 00:17   #54
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Som regel har de fra str. 42 i slike butikker, og ikke alt er tantete og kjedelig heller.

Se: www.simply.dk eller www.dominique.dk for tips. Jeg tror disse har litt av det du ser etter.

Dette er veldig fine klær, men de er dyre. Jeg kjøper ALLE mine bukser hos Simply by Wilhelmines i Akersgata, men det hadde jeg IKKE gjort hvis jeg hadde fått på meg bukser i 46. Mange "vanlige" butikker har bukser i 46, og snittet på "vanlige" bukser i 46 er mye bedre enn snittet på "big"-bukser i 46. Men nå kjøpte jeg alle buksene mine i kjedebutikker før. Det er kanskje derfor jeg synes det er styggedyrt å kjøpe i spesialbutikker nå.

Gammel 01-12-07, 08:29   #55
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Jeg råder alle som bruker over str. 42 til å besøke Zizzi på Triaden storsenter. Nå har de utrolig mye fint inne, handlet mye sist jeg var innom. De har veldig stort utvalg i jeans.

Gammel 01-12-07, 09:50   #56
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Enig med Benzo.

Klær laget for større kropper er langt finere på en klær for smale som er skalert oppover.

Zizzi har mye fing, og deres Jeans sitter veldig godt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 09:52   #57
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke jeg har betalt så enormt mye for bukser på stormoteforretning, prisene ligger rundt 599 - 699 osv., men jeg har betalt 699 for en skjorte og 1800 for en ordentlig krøllfri dressjakke. Noen t-skjorter koster rundt 399-499, men jeg har også kjøpt til 199 og 299, så jeg synes ikke prisene er så aller verst

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 10:23   #58
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Zizzi har veldig rimelige priser.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 16:49   #59
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Var innom Zizzi i dag og damen fortalte at fra den 13. des. er det 50% på alle varer, inkl. støvler, belter og smykker.

Gammel 01-12-07, 16:58   #60
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var innom Zizzi i dag og damen fortalte at fra den 13. des. er det 50% på alle varer, inkl. støvler, belter og smykker.

Så bra! Da må je nok ta meg en tur!!!! (Selv om jeg er superfornøuyd meg å finne noen klær som passet i en "vanlig" butikk.) Har kjøpt bukser der og de er jeg veldig fornøyd med!!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.