|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Det finnes garantert noen som kan hjelpe deg, men hvordan man kommer i kontakt med dem vet jeg neimen ikke.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Jeg gikk inn på Vivikes og sa "kle meg", og det gjorde damen. Det ble ikke for dyrt heller.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Kjøp deg noen draker. Dvs jakke, skjørt og evt bukse. Feks en brun og en svart. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Det kommer jo veldig an på hva man liker sjøl også - marineblått, for eksempel, trives ikke jeg i, og ei heller hvite bluser. Ikke draktjakker heller. Jeg mener at det går an å kle seg pent uten å ty til den typiske draktstilen (helt objektivt, altså!
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Dersom du må skru litt innimellom, ville jeg ikke hatt for pene klær. Snarere noe som var praktisk, men allikevel stilig. Med andre ord ville jeg ikke gått for 'pene', klassiske drakter, men noe litt mer røft. Sats på en eller to basisfarger; sort, marine, brunt eller grått, alt etter hva som passer best til deg. Så kan du heller sprite opp med tilbehør i ulike farger. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Det firmaet som lager bli ny repotasjene i KK og mange andre blader holder til nederst på Karl Johan. Der har de kleskonsulenter og du kan kjøpe ulike pakker; fargeanalyse, kroppsanalyse i forhold til hvilket snitt man kler eller full pakke med handlehjelp og det hele. Jeg overvar en fargeanalyse på et uttdrikkingslag der en gang, og jeg syns de var utrolig flinke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Jeg vet om en butikk på Kongsberg som har "shopping" hjelp. Da kan du komme dit en kveld om du vil og så blir du dressa opp fra topp til tå! De gjør det sikkert andre steder også, men kanskje ikke så mye på H&M, Cubus og de kjente klesbutikkene! Vet forresten om en i Hokksund også!! Men det spørs jo hvor du bor da? Jeg kan sette deg i kontakt med de to om du vil?
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Jeg jobber stort sett med det samme som deg, og jeg har sort som basisfarge i min garderobe.Føler at jeg da kan variere antrekkene mine mye.
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Gå på biblioteket..
|
|
|
#11 |
|
Teller ned
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Ski storsenter har shoppinghjelp. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
--
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Takk for svar dere! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Så spennende. Fortell oss hvordan det gikk da.
|
|
|
#15 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Så kult! Gleder meg til å høre hvordan det er :vurderer selv:
|
|
|
#16 |
|
Teller ned
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Oi, så spennende, blir spennende å høre! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
--
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Ja, da har jeg vært på shopping med assistanse. Det gikk dessverre ikke så bra, og endte bare opp med en bukse. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?
Så dumt at det ikke svarte til forventningene. Hun var ikke flink hvis hun ikke greide å finne noe til deg. Det er da ikke din skyld at hun ikke fant noe.
|
|
|
#19 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Nenne skriv det eg meiner. Det er jo nettopp det som kjenneteiknar ein god kleskonsulent, at dei veit kva som kler ulike kroppstyper og kvar ein skal få tak i det |
|
|
|
![]() |
|
|