|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?De siste årene har jeg ikke rukket å tenke noe som helst, jeg sovner med en gang jeg har slukket lyset.
|
|
|
|
#2 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg tenker på alt mellom himmel og jord. Men har funnet en grei teknikk for å sovne fortere.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg rekker ikke å tenke på noe særlig før jeg sovner. Om jeg begynner å tenke på alt jeg skulle ha gjort eller vonde ting, så skyver jeg det unna.... og sovner. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?
|
|
|
|
#5 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg tenker
|
|
|
#6 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Tenker på alt jeg skulle ha gjort men som jeg glemte. Tenker at jeg skal ordne det "i morgen".
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Hvis jeg grubler for mye endrer jeg tankegang fullstendig og later som om Norsk Tipping har trukket ut akkurat MIN gullrekke og det er joker og lykketall og alt på en gang og jeg har vunnet 20 milloner. Da funderes det heftig på huskjøp eller bygging og hvilke biler som må handles og hvem som skal få hva i gave og hvor glade de blir for det jeg har drysset over dem. Noen ganger drømmer jeg litt for heftig og glemmer at det bare er oppspinn, og er på nippet til å spørre en onkel om hva han synes om den heftige Mercedesen han fikk. Jaja. |
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Noen menn er rett og slett mer high maintenance enn andre. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?...og der måtte jeg gråte en skvett. |
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Er somregel borte før hue treffer puta, er ikke videre plaget av tankevirksomhet. :smiler pent: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Det kommer helt ann på. Er jeg sliten så sovner jeg med en gang, men om det er mye som foregår i livet mitt så surrer og kverner tankene på det hele døgnet.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Må først klemme litt på Superior og le litt av torsken. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg har lett for å bli liggende og tenke på alle mulige små og store ugjorte ting, ja. Det blir verst når det er mest å gjøre og man trenger søvnen mest, såklart!
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Ingenting ifølge mannen, han sier at jeg sovner før jeg legger hodet på puten. Det er selvfølgelig bare tull, jeg tenker på alt mulig rart. Akkurat nå tenker jeg mye på jobb og jobbsituasjon/arbeidsmiljø, vi er oppe i en lei sak i avdelingen, med teite beskyldninger og lite proffe sjefer. Denne uken skal vi ha avdelingsmøte, noe jeg gruer meg vannvittig til. Skikkelig oppvaskmøte med andre ord |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Bruker å tenke på om jeg muligens har glemt noe å slå av noen elektriske saker på jobben min. |
|
|
|
![]() |
|
|