Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannfolk og pakking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 16:46   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannfolk og pakking

Fnis. Til og med jeg har sittet i bilen mens Superiormannen har løpt ut og inn som en jo-jo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 16:48   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Til og med jeg har sittet i bilen mens Superiormannen har løpt ut og inn som en jo-jo.

Har du? Han gjør det så ofte at jeg ikke husker..

Min mann er en 3 tingsmann. Får han mer enn tre ting han skal huske på glemmer han alt annet. Slår aldri feil.. Han ville vært stolt om han kom hjem med 2 av 3 barn også.

Gammel 23-11-07, 16:50   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Altså, du var ikke med.

Det er ikke så tvilsomt som det høres ut som. Husker du den gangen nøklene til bilen som sto på Riksen var hjemme i bukselommene i skittentøyskurven?

Gammel 23-11-07, 16:52   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Åja, den gangen ja..

Skal jeg nevne den gangen dekket på bilen punkterte, vi tok taxi hjem og han fant ut at husnøklene lå i bilen og vi måtte gå til mamma for å bli kjørt til byen for å hente nøkler og hjem igjen?

Gammel 23-11-07, 17:03   #5
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Ah... Tror kanskje jeg skjemmer bort min når det gjelder pakking jeg også... Jeg pakker nemlig for alle 6, synes det er greit når jeg først er i gang. Som regel skal vi reise med en gang han kommer hjem på fredag og da har jo jeg gått her hjemme og har da hatt muligheten til å pakke. Men til gjengjeld så har vel ikke jeg strøket annet enn gardiner og duker siden jeg var 15 år... Det er hans jobb, for jeg klarte å stryke dobbel press i buksa hans ett par dager etter vi ble sammen (da var jeg 15) og han var da nylig dimmet, så han hadde det militære i seg og ble ikke spes imponert. Så etter det har han gjort det selv, og da tar han alt det andre samtidig
Og han vasker og rydder og er veldig huslig ellers, ære være svigermor her også. Så våre er under opplæring... Tenk å skulle ha 5 udugelige mannfolk i hus om noen år

Gammel 23-11-07, 17:26   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Min mann er en 3 tingsmann. Får han mer enn tre ting han skal huske på glemmer han alt annet. Slår aldri feil.. Han ville vært stolt om han kom hjem med 2 av 3 barn også.

Hahaha, er min mann og din mann i slekt??

Skal han ha mer enn 3 ting i butikken, så må han ha liste...
Når han 1 år leverte 3 barn på skole og barnehage, måtte jeg legge frem ALT de skulle ha med seg, med navn på sekkene, smøre matpakker og legge frem klær på rekke og rad kvelden før slik at alt han skulle gjøre var å kle på ungene klær å sette dem i bilen og levere dem.

De spiste frokost i barnehage og SFO

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 17:46   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Gammel 23-11-07, 16:53   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Høres akkurat ut som Superiormannen, ja. Og meg.

Glemte igjen nøklene hjem i barnevogna som sto i barnehagen. Fant det ut da jeg sto foran døra hjemme med armene fulle av poser.

Gammel 23-11-07, 16:58   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Glemte igjen nøklene hjem i barnevogna som sto i barnehagen. Fant det ut da jeg sto foran døra hjemme med armene fulle av poser.

Unnskyld, men

Gammel 23-11-07, 16:59   #10
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Hvor dum følte du deg da?

Gammel 23-11-07, 17:03   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Dum.

Gammel 23-11-07, 17:59   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg pakker for meg og mannen pakker for seg og lille... Jeg hater og pakke og gjør det ikke før jeg MÅ. Min mann trenger ikke hjelp til stryking og denslags, jeg derimot syns det er fint at han stryker mine klær for det liker jeg heller ikke.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 18:03   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Min mann er kjempeflink å pakke. Jeg må som oftest pakke mine ting, men resten tar han.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 13:37   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ikke falle meg inn å pakke, legge frem klær eller stryke (?!) klærne til mannen før vi skal på tur. Jeg er ikke moren hans, og så pass bør et menneske klare alene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 01:28   #15
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pakke en uke før man skal på tur ? Jeg er i en helt annen liga, begynner å pakke max 2 timer før avreise, 30 min om det kun jeg selv som skal avgårde. Jeg sørger imidlertid for at det ikke ligger hauger i skittentøyskurvene ved pakkestart....

Mannen min trenger ikke hjelp til pakking, men jeg sjekker om vi skal på fjelltur, han er ikke så flink til å huske på at det er viktig med riktig klær på fjellet, det er visst noe vi nordmenn får inn med morsmelken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.