Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vil ha en FIN regnfrakk..

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 17:17   #41
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

1500-1700 ca tror jeg? (Evt mer, men da har jeg i så tilfelle fortrengt det, noe som forsåvidt ikke er så uvanlig)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 17:25   #42
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*minner meg selv på at jeg må vaske vår-og høst-jakkene mine*

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0746_2.JPG (32,6 KB, 26 visninger)
Gammel 28-10-06, 17:34   #43
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Den var veldig fin. Med tanke på våte buksebein liker jeg egentlig at de går enda lenger ned på beinet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 17:42   #44
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Standard

OM jeg ikke husker helt feil, så fantes det en lengre modell..
Men den så helt merkelig ut på meg.

Gammel 30-10-06, 13:41   #45
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg har en regnfrakk fra Ilse Jacobsen ......hun som også selger gummistøvler . Den er fin og med hette.

Ja, Ilse Jacobsen har butikk bl.a på Ski Storsenter, og jeg så regnfrakkene deres idag - SKIKKELIG fine! De fantes i brunt, beige, sort og mørkeblå. Og det fulgte med sydvest, selv om det var hette på.

De kostet kr 1500,-. Selv om min er fin, var disse hakket finere!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:29   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ja, Ilse Jacobsen har butikk bl.a på Ski Storsenter, og jeg så regnfrakkene deres idag - SKIKKELIG fine! De fantes i brunt, beige, sort og mørkeblå. Og det fulgte med sydvest, selv om det var hette på.

De kostet kr 1500,-. Selv om min er fin, var disse hakket finere!

Var og så på disse i dag Falt pladask, og ville hatt en med hjem hadde det ikke vært for at de var Sinnsvakt store i størrelsene. Small ble nesten for stor - og jeg er ikke liten. De hadde ikke noen av de jeg ville ha (brun og grønn) i small så da får jeg lete andre steder

Noen som vet om flere butikker som fører disse frakkene?

Var forøvrig også innom Noa Noa og så på deres regnfrakker. Jeg tviler sterkt på at de er noe mer enn vannavstøtende - og det holder ikke i min verden. I tillegg hadde de kun knapper og ingen hette. Selv om de hadde kule mønstre og farger utgår de med høye kneløft.

Gammel 03-11-06, 13:03   #47
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Var og så på disse i dag Falt pladask, og ville hatt en med hjem hadde det ikke vært for at de var Sinnsvakt store i størrelsene. Small ble nesten for stor - og jeg er ikke liten. De hadde ikke noen av de jeg ville ha (brun og grønn) i small så da får jeg lete andre steder

Noen som vet om flere butikker som fører disse frakkene?

Var forøvrig også innom Noa Noa og så på deres regnfrakker. Jeg tviler sterkt på at de er noe mer enn vannavstøtende - og det holder ikke i min verden. I tillegg hadde de kun knapper og ingen hette. Selv om de hadde kule mønstre og farger utgår de med høye kneløft.

Var du på Ski Storsenter? Finnes de ikke i XS?
På Ski Storsenter kan du jo også prøve de på Skonnord, fra Blæst.
De er fine de også.

Gammel 03-11-06, 13:08   #48
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Var du på Ski Storsenter? Finnes de ikke i XS?
På Ski Storsenter kan du jo også prøve de på Skonnord, fra Blæst.
De er fine de også.

Ja var på Ski storsenter. Men det er ikke en hverdagsutflukt så det blir nok en stund til jeg kommer meg til Skonnord (?). Tror ikke de fantes i xs. Og det er egentlig ganske absurd at jeg må ha S. Hva med alle de som er mindre enn meg? Det er mange det!

Men det må da være flere butikker som fører Ilse Jacobsen? Nettbutikker kanskje? *håpe*

Gammel 04-12-06, 22:24   #49
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Nå er en brun Ilse Jacobsen regnfrakk størrelse small i hus. Den er superfin, med hette og sydvest. Nå kan det bare regne og regne og regne. Og det gjør det jo.

Gammel 05-12-06, 06:10   #50
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå er en brun Ilse Jacobsen regnfrakk størrelse small i hus. Den er superfin, med hette og sydvest. Nå kan det bare regne og regne og regne. Og det gjør det jo.

Tipper du stortrives i regnet! Grattis!

Gammel 31-07-07, 20:11   #51
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Latex-Anita: Dette er et nettsted for foreldre, og i denne tråden ønsket hovedinnlegger seg en fin regnfrakk mot regnet, kan være praktisk bl.a dersom man triller barnevogn, har hendene fulle av handleposer osv. Tror ikke hovedinnlegger er regnfrakk-fetisjist, som deg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.