|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Jeg kjøper til sønnen min, mannen min, foreldrene mine, broren min og familien hans, bestefaren min. Til gudbarn og til noen venner og deres barn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Jeg har handlet 32 gaver, fordelt på 20 personer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Samlet sett: Kjære(ca 1000), to barn(ca 1000 totalt), hund(100), to sett foreldre(ca 1500), to søskenbarn(400), fire søsken(1500), ett tantebarn(200), fire venninnebarn(500), fire venninner(300), mormor(300), barnas far(200), barnas besteforeldre(200)
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Vi bruker ALT for mye. Selvsagt mye fordi vi ikke begynner med planleggingen før tidligst en uke før jul. |
|
|
|
#5 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?ca 6000-7000 i år ser det ut til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Jeg vet ikke antall gaver, men vi gir ikke til voksne annet enn partner og foreldre. Vi gir gaver til nevøer og nieser frem til de er 20, og jeg gir gaver til barna til 2 venninner (er fadder til yngstemann hos begge, og gir gaver til søsken også).
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Jeg gir ikke så og så mye i sum til noen. Jeg kjøper deg jeg ønsker og det bryr meg midt bak om noen får for mer eller mindre enn andre.
|
|
|
#8 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?huff. Det går noen kroner ja. De dyreste gavene går til sambo og ungene. I år ligger nok summen på i hvertfall 10.000 kr. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Vi kjøper kun til nærmeste familie. Har kuttet ut venner og dems barn, det ble for mange etterhvert. Så nå er det våre besteforeldre, foreldre, mine brødre (ikke mannens søster), niesene, ungene og som regel hverandre. Blir ca 5000, mer dersom vi kjøper til hverandre. Vi avtaler hver år at vi heller skal kjøpe noe til OSS på nyåret, men det blir alltid til at vi kjøper noe allikevel
|
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Vi har vel brukt en 5000 i år, tenker jeg. Vi kjøper til foreldre, besteforeldre, vesla, nevøene, to nieser, og søsknene våre. Men vi er faktisk så kjipe at de søsknene som har barn, får ikke gaver, der får kun barna. (Avtalt med dem, slik at de ikke kjøper til oss og så blir sure når de ikke får noe.) Vi kjøper heller ikke til venner. Nå har vi ikke så altfor mange venner med barn, men det er kun to av våre venners barn som får gave. Isets datter er jo en selvfølge, siden vi er fadderne hennes, og min venninnes barn som er oppkalt etter meg.
|
|
|
|
#11 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?300 kroner
|
|
|
#13 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?Det første året vi praktiserte ingen gaver til voksne, fikk vi likevel gaver, men vi stod på vårt. I fjor fikk vi ikke en eneste en.. Endelig har de skjønt det
|
![]() |
|
|