|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?
Aah, det har jeg ønsket meg hvert år..
![]() |
#43 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk ikke så mange gaver, men jeg er ganske begavet fra før av da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Ble nok det ja. Av mine barn fikk jeg noen nydelige øredobber, som storesøster hadde valgt ut, hjerteformet |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Ble veldig fornøyd med gavene. Fikk 12 vannglass fra Rosendahl, Hardangerbestikk, håndduker, smykke og alliansering med 3 diamanter. Guttene har stort sett fått bøker og leiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Unik
|
![]() Sv: Ble du begavet?Litt kle
![]() |
#47 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk en halvdags relaxpakke på SPA, fra mannen og Snuppa, det gleder jeg meg til
![]() |
#48 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Ble du begavet?Tårene trillet forresten her på julaften også; i årevis har jeg "fablet" om å dra på spa alene. Mannen har etterhvert blitt ganske lei av spafantasiene mine. Gleden ble derfor overveldende da jeg åpnet gaven fra mannen; en helg på spa med 5 behandlinger, mat og flott rom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk en samle-dvd med både gammel og ny ACDC, så mannen har virkelig overgått seg i år, og 2 cdèr som jeg hadde lyst på. Jeg har hørt på dvdèn idag, og er gnistrende fornøyd!! :rocker:
![]() |
#50 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg fikk ulltrøye og ullbukse fra ulvang, vannkoker, symaskin, skihansker, skjerf, bok, dusjsåpe + bodylotion, armbånd og fyrstikkeske som minsten har laget i barnehagen.
![]() |
#51 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Ble du begavet?Jeg ble da begavet, må vite. Til meg var det parfyme, seks vannglass fra Rosendahl, sukkerdispenser fra Alessi, et gavekort på hudpleiesalongen, deilige kremer fra Biotherm, men det vakreste var jo selvfølgelig nissen og telysestaken og pepperkakene jentene hadde laget i barnehagen.
![]() |
#52 |
Ferdig!
![]() Sv: Ble du begavet?Vi ble begavet, men det blir mindre og mindre gaver på oss voksne. Noe jeg synes er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|