Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ble du begavet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-07, 22:17   #41
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble du begavet?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Det som jeg kunne vært litt spart for var en globus, en som lyser atpåtil..

Aah, det har jeg ønsket meg hvert år..

Glimrende måte å lære ungene geografi, litt mer spennende.
Mine foreldre hadde en slik da jeg var liten og den ble flittig brukt.
Med lys der og.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 22:25   #42
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fornøyd med gavene, med unntak av en veske som hører bedre hjemme på strøket enn hos meg.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 23:34   #43
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk ikke så mange gaver, men jeg er ganske begavet fra før av da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 08:59   #44
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble nok det ja. Av mine barn fikk jeg noen nydelige øredobber, som storesøster hadde valgt ut, hjerteformet Ellers så fikk jeg en nydelig konglenisse som storesøster hadde laget i barnehagen. Vi fikk masse til huset også som vi ønsket oss.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:10   #45
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble veldig fornøyd med gavene. Fikk 12 vannglass fra Rosendahl, Hardangerbestikk, håndduker, smykke og alliansering med 3 diamanter. Guttene har stort sett fått bøker og leiker.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 09:59   #46
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Litt kle
Ei regnbukse
Gps frå mann og barn. ( den siste presangen skjønner eg ikkje heilt, eg har ikkje ønska meg det, mens mannen påstår eg har. Smiler berre fint og takker. )

Gammel 26-12-07, 10:41   #47
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en halvdags relaxpakke på SPA, fra mannen og Snuppa, det gleder jeg meg til

Gammel 26-12-07, 11:59   #48
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Tårene trillet forresten her på julaften også; i årevis har jeg "fablet" om å dra på spa alene. Mannen har etterhvert blitt ganske lei av spafantasiene mine. Gleden ble derfor overveldende da jeg åpnet gaven fra mannen; en helg på spa med 5 behandlinger, mat og flott rom! Det beste er at spahotellet bare er noen minutters kjøring herifra, så jeg trenger ikke uker med planlegging for å få det til.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 19:23   #49
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk en samle-dvd med både gammel og ny ACDC, så mannen har virkelig overgått seg i år, og 2 cdèr som jeg hadde lyst på. Jeg har hørt på dvdèn idag, og er gnistrende fornøyd!! :rocker:

Gammel 26-12-07, 20:52   #50
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk ulltrøye og ullbukse fra ulvang, vannkoker, symaskin, skihansker, skjerf, bok, dusjsåpe + bodylotion, armbånd og fyrstikkeske som minsten har laget i barnehagen.

Gammel 26-12-07, 21:07   #51
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg ble da begavet, må vite. Til meg var det parfyme, seks vannglass fra Rosendahl, sukkerdispenser fra Alessi, et gavekort på hudpleiesalongen, deilige kremer fra Biotherm, men det vakreste var jo selvfølgelig nissen og telysestaken og pepperkakene jentene hadde laget i barnehagen.

Jentene fikk også det de hadde ønsket seg, mannen min også, så dette var svært vellykket.

Gammel 26-12-07, 21:37   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi ble begavet, men det blir mindre og mindre gaver på oss voksne. Noe jeg synes er helt greit.
Ungene fikk det de ønsket seg og var svært fornøyde.

Minste hadde laget masse til oss på SFO så han var like spent som oss da vi pakket opp. Og ikke noe særlig stolt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.