Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 00:15   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

At politiet kan si noe til media om hennes tilstand, eller løgner om hennes tilstand er ille synes jeg.. Rykter blir ikke akkuratt bedre.

"Og betjent Jason Lee i LA-politiet opplyser til People at Spears skal ha vært «under synlig påvirkning av et ukjent stoff»."

Men heldigvis: Politiet i LA avkrefter i dag at Britney skal ha vært ruset da hun ble kjørt til sykehus i går. Likevel har hun nå foreløpig mistet besøksretten til sine to små sønner frem til nytt rettsmøte 14 januar.

Hun skal visstnok ha blitt hentet av Dr.Phil og ført ut av en eller annen tunnell.

Dr.Phil og kona er nære venner av Spears familien.
Han skal og ha laget et show om Britney som kommer på tv i statene på førstkommende onsdag-

Kevin har ikke vært bra for henne og det sier jo litt også at Shar Jackson eksen han har 2 barn med advarte Britney om han...
Det ville bli trøbbel. Og det har det og blitt. Det hele startet etter hun traff denne fyren.

Er enig at Kevin burde hentet barna selv. Helt fjernt å ha ansatte til å hente dem, hva drev han med som var så mye mer viktig?

Stakkars små.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 06-01-08 kl 00:24.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:18   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har dem ikke noe rettigheter der? Altså om å skifte dommer? Virker lite seriøst å sette en dom uten egentlig å vite hva som har skjedd.

Gammel 06-01-08, 00:52   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er synd på jenta og enda mer på barna. Dersom hun var ruset/ psykisk ustabil vil jeg egentlig si at 2-åringen hadde det bedre hos livvaktene jeg da... Men helt enig i at de bude vært hentet av far eller i det minste fars barnepike (som jeg antar de både han og hun har).

Håper hun får hjelp! MInner meg også litt om Whitney Houston og hennes barn - Bobbi Christina...

Hvordan er denne Kevin da? Regner de han som skikket far?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:01   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke så mye energi på å synes synd på Britney Spears. Men for all del - det er alltid trist når noen kjører livet sitt i grøfta.

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Livvakter kan neppe erstatte en mor hos så små barn .

Livvaktene skulle vel ikke ha den daglige omsorg.

Gammel 06-01-08, 01:18   #5
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvordan er denne Kevin da? Regner de han som skikket far?

Tviler sterkt ... tenker det er han som har sørget for at Britney driver på med det hun driver på med nå.

Gammel 06-01-08, 01:46   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tviler sterkt ... tenker det er han som har sørget for at Britney driver på med det hun driver på med nå.

Han må levere urinprøver han også akkuratt som britney må.

Men nå er han en bedre omsorgsperson en britney.

Britney har ikke fulgt opp med urinprøver, men det har kevin visstnok

Gammel 06-01-08, 01:50   #7
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Han må levere urinprøver han også akkuratt som britney må.

Men nå er han en bedre omsorgsperson en britney.

Britney har ikke fulgt opp med urinprøver, men det har kevin visstnok

Hei Michayla Urinprøver avgjør

Gammel 06-01-08, 02:47   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Æsj det var morsomt å disse henne da hun var pop babe nå er det bare trist og kipt. Jeg blir sur og kvalm av ekle kommentarer som godter seg på enkelte nettsteder. Stakkars dame faen for en forbanna drit situasjon og tenk så jævlig ekkelt å få det bretta ut i media på den måten!

Enig. Jeg åpner ikke en link til om Bitney i media.
Jeg synes ikke det er underholdning å se noen ligge nede.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 09:41   #9
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Uten å ha ha fulgt nøyere med på Britneys liv enn via overskrifter i diverse nettaviser mener jeg bestemt at hun var lettere bedugget et utall ganger før hun hadde lov til å drikke alkohol. Hennes rusproblemer har vært åpenbare lenge. Men er hennes psyke et resultat av eksmannen, rusproblemer, familieforhold eller skyldes det andre forhold? Jeg synes det er for dumt at folk tar side i en sak de færreste har inngående kjennskap til.

Tipper uansett at foreldrene hennes føler seg dumme etter å ha vært de største pådriverne i å dytte døtrene frem i offentlighetens lys. Jeg innrømmer at min empati i denne saken ikke er plagsomt tilstedeværende, og jeg vil heller ikke satse pengene mine på at hun blir gammel.

Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 09:48   #10
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser ikke vitsen i å spekulere jeg.
Jeg kjenner henne ikke, jeg har sett ett par bilder og lest påstander fra ett par kilder, og det er det.

Eneste jeg kan si er at hadde jeg levd hennes liv er det godt mulig det hadde klikket for meg også!

Håper hele familien kan få hjelp av de rette folkene, og skulle ønske media holdt seg unna!

Gammel 06-01-08, 13:43   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Uten å ha ha fulgt nøyere med på Britneys liv enn via overskrifter i diverse nettaviser mener jeg bestemt at hun var lettere bedugget et utall ganger før hun hadde lov til å drikke alkohol. Hennes rusproblemer har vært åpenbare lenge. Men er hennes psyke et resultat av eksmannen, rusproblemer, familieforhold eller skyldes det andre forhold? Jeg synes det er for dumt at folk tar side i en sak de færreste har inngående kjennskap til.

Enig. Syntes det blir merkelig at noen som ikke ANER hva det egentlig dreier seg om skal dele ut skyld.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:19   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Har jeg havnet på sidene til Se & Hør?

Gammel 06-01-08, 01:44   #13
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Hun var ikke ruset da de hentet henne nei, det er blitt avkreftet.

Gammel 06-01-08, 09:59   #14
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er trist når noen roter det til for seg slik. Det er tragisk at det er barn som får lide for det. Og det er kvalmende hvordan folk velter seg i hennes ulykke.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:37   #15
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får helt vondt i magan av å tenke på barna, men tror ikke det er verdens undergang å levere de fra seg til liv-vaktene.

Verdens undergang er nære når mamma`n er rusa, kjører med ungene løse i bil og er så godt på en snurr at hun nesten mister de i bakken, gang etter gang.

Jeg mener at det kan være riktig at hun har blitt fratatt foreldreretten, men føler meg ikke trygg på at faren her er den trygge basen.. For å si det mildt.

Gammel 06-01-08, 15:42   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes Liven sa mye klokt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 18:17   #17
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får veldig vondt av henne og barna. Og jeg fryser på ryggen når jeg leser hva folk skriver om henne noen steder.

Og selv om jeg virkelig prøver å ikke synse for mye om ting jeg ikke har greie på, så kan jeg ikke dy meg for å tenke om det virkelig var nødvendig for eksen hennes og hans samarbeidspartnere å kjøre så knallhardt på og bruke media. Ja, jeg vet at man ikke kan vite osv. Men måten dette utvikler seg på gir meg ekle assosiasjoner til "Jeg skal gjøre livet ditt til et helvete"-ekser jeg har sett flere slite med. Bare at K-fed kan ta i bruk media også og diskreditere henne totalt som mor.

Bare en ekkel magefølelse fra min side. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke roet ned når han så at hun var i ferd med å knele under presset. Hvorfor han ikke ga advokaten sin beskjed om å slutte å styre så mye med pressen. Hvorfor man ikke i større grad prøvde å skjerme hele saken fra media. Hvorfor han ikke har gjort noe for å roe ned spekulasjoner. Om ikke for eks-konas skyld, så i alle fall for ungene sin skyld. Det er deres mor som svertes her.

Og mens alt tyder på at barnas mor virkelig er skjør og i ferd med å knele under presset, så går han ut og roter med hennes tidligere venninner på steder der han må vite at det vil bli fotografert og slått opp stort i pressen.

At Britney er ute og kjøre og trenger hjelp er åpenbart. Spørsmålet som nager meg er om hun ikke fikk litt vel god hjelp til å tilte av en eks som visste å bruke media for alt det var verdt. Vi snakker om damen som fikk massiv oppmerksomhet for å være dårlig mor fordi hun snublet en gang hun bar barnet sitt. Om noen ville knuse henne så ville anklager om hennes morsegenskaper være ypperlig. Pressen har jo allerede vist at de er med på dette.

Hva om det er nettopp dette som ble en selvoppfyllende profeti? Hva om dette er en reaksjon på det hun har vært utsatt for? Og så beleilig det er for eksen hennes at ingen nå snakker om hans narkomisbruk, festing og utroskap som visstnok var årsaken til at Britney fikk nok og kastet ham ut av den fine livsstilen han hadde blitt vant til? Så beleilig at han vil få masse bidrag dersom han får omsorgen for barna.

Jeg håper noen tar seg godt av barna til Kevin og Britney. Og så håper jeg hun skjønner at både hun og barna trenger avstand nå og at de neste månedene bør tilbringes et sted utenfor offentlighetens søkelys der hun kan få behandling og reise seg opp igjen.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:41   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kie sa det igjen.

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg håper noen tar seg godt av barna til Kevin og Britney. Og så håper jeg hun skjønner at både hun og barna trenger avstand nå og at de neste månedene bør tilbringes et sted utenfor offentlighetens søkelys der hun kan få behandling og reise seg opp igjen.

Vel, om jeg skal tro det som står her har hun ikke mye gode folk rundt seg. Og om Dr. Phil egentlig er interessert i å hjelpe, så bør han gjøre det utenom sending.

Gammel 06-01-08, 21:51   #19
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Og selv om jeg virkelig prøver å ikke synse for mye om ting jeg ikke har greie på, så kan jeg ikke dy meg for å tenke om det virkelig var nødvendig for eksen hennes og hans samarbeidspartnere å kjøre så knallhardt på og bruke media. Ja, jeg vet at man ikke kan vite osv. Men måten dette utvikler seg på gir meg ekle assosiasjoner til "Jeg skal gjøre livet ditt til et helvete"-ekser jeg har sett flere slite med. Bare at K-fed kan ta i bruk media også og diskreditere henne totalt som mor.

Bare en ekkel magefølelse fra min side. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke roet ned når han så at hun var i ferd med å knele under presset. Hvorfor han ikke ga advokaten sin beskjed om å slutte å styre så mye med pressen. Hvorfor man ikke i større grad prøvde å skjerme hele saken fra media. Hvorfor han ikke har gjort noe for å roe ned spekulasjoner. Om ikke for eks-konas skyld, så i alle fall for ungene sin skyld. Det er deres mor som svertes her.

Nesten pinlig å diskutere Britney, men jeg er veldig uenig med de nærmest legger skylden på eksmannen for den mediaoppmerksomheten hun får nå. Det er mulig han er en pengegrisk gullgraver, drittsekk og dårlig far, men Britney fremstår som en komplett udugelig forelder. Og hvis han bryr seg det minste om barna, vil han gjøre alt som står i hans makt for at de skal ha minst mulig med Britney å gjøre inntil hun beviselig kan oppføre seg.

Dessuten, 99% av den negative mediaoppmerksomheten hun får, får hun fordi en haug med fotografer forfølger henne på grunn av hennes status - ikke fordi de er her på et slags oppdrag fra eksmannen. Folks negative oppfatning av hennes evner som mor er hun ene og alene ansvarlig for. At man synes synd på henne fratar henne ikke skyld for de valgene hun selv har tatt.

Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 03:20   #20
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Nesten pinlig å diskutere Britney, men jeg er veldig uenig med de nærmest legger skylden på eksmannen for den mediaoppmerksomheten hun får nå. Det er mulig han er en pengegrisk gullgraver, drittsekk og dårlig far, men Britney fremstår som en komplett udugelig forelder. Og hvis han bryr seg det minste om barna, vil han gjøre alt som står i hans makt for at de skal ha minst mulig med Britney å gjøre inntil hun beviselig kan oppføre seg.

Dessuten, 99% av den negative mediaoppmerksomheten hun får, får hun fordi en haug med fotografer forfølger henne på grunn av hennes status - ikke fordi de er her på et slags oppdrag fra eksmannen. Folks negative oppfatning av hennes evner som mor er hun ene og alene ansvarlig for. At man synes synd på henne fratar henne ikke skyld for de valgene hun selv har tatt.

Britneys handlinger er Britney sine. Helt klart.

Men jeg tror vi ville ha vært ekstremt naive dersom vi tror at mediafremstillingen ikke på noen måte kan manipuleres slik at det heller mer i en parts favør.

Jeg har store problemer med å svelge det dersom en far enten er med på, eller ikke gjør noe for å bremse heksejakten i media på sine barns mor. Han vet hun er skjør. Han vet hun har det jævlig. Han må være ekstremt lite innsiktsfull dersom han ikke også ser risikoen for at barna blir morløse. Slik veldig mange andre også ser.

Du lager ikke helvete for dine barns mor utav omsorg for barna. Ikke ekte omsorg. Og du lar ikke være å gjøre det du kan for å hjelpe henne når hun tydelig er så langt ute å kjøre og mediakjøret er en ekstra påkjenning. Det gjør man bare ikke mot barna sine.

Det som imidlertid er omsorg er å innse at den andre forelderen er en veldig viktig person for barna dine. Og barnas viktigste personer behandler man på en anstendig måte. Mindre innsyn for pressen. Munnkurv for den mediaglade advokaten. Kanskje også en uttalelse til media.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.