|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok gråter du av?Harry Potter og Halvblodsprinsen gråt jeg masse av. Bøker får meg ikke så lett til å gråte, men den var jo trist på slutten, og så var jo jeg en anelse gravid og hormonell.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken bok gråter du av?Jeg sippet og gråt da jeg leste Half-Blood Prince, ja...
|
|
|
|
#4 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvilken bok gråter du av?
Hva ER det du sier? Nei nei nei, det må du ikke si! Denne holder jeg jo på å lese!
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 14:42. Årsak: tagget spoiler for Halvblodsprinsen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Unnskyld, Lille Rosin, jeg var for sent ute med å spoilertagge den posten.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() |
Beklager sååå mye, tenkte meg overhodet ikke om da jeg startet denne tråden
|
|
|
|
#7 |
|
-
Sv: Hvilken bok gråter du av?Jeg gråt da jeg hadde lest Da Vinci-koden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok gråter du av?Jeg har sippa meg gjennom Idas dans, Ro uten årer, PS: Jeg elsker deg og ørti Elstadbøker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok gråter du av?Göran Tunströms fantastiske bok "Juleoratoriet" var den siste jeg gråt av. Da jeg var gravid med Knøtta leste mannen min og jeg "Den lille prinsen" høyt for magen min, og den ble også en tåredryppende affære.
|
|
|
#10 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvilken bok gråter du av?Jeg gråt også da Dumbledore "dør". Tror også at han ikke er død, men at vi møter han i siste bok. Håper i alle fall det. Sist redigert av amylin : 27-10-06 kl 22:48. Årsak: Fikset spoilertaggen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
#14 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hvilken bok gråter du av?Jeg er og sånn som griner av nesten alt.
|
![]() |
|
|