|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Sender du privat e-post på jobb? | |||
| Nja, en sjelden gang |
|
46 | 35,38% |
| Ja, daglig |
|
50 | 38,46% |
| Ja, og forwarder gjerne bilder av nakne menn og klissete slideshows med vennskapsbudskap |
|
7 | 5,38% |
| Nei |
|
24 | 18,46% |
Dustepoll
|
|
3 | 2,31% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Det hender seg en sjelden gang. jeg har egentlig ikke behov for å sende privat e-post fra jobb |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Nei, aldri. Men nå jobber jo jeg på kiwi, så det skulle tatt seg ut om jeg hadde satt meg ned på pcen til butikksjefen og skrevet "hva-har-du-på-deg-mail" til mannebeinet.
|
|
|
|
#4 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg jobber i en barnehage, så det blir vel aldri tenker jeg.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg liker også dårlig å bruke jobbadressen min til private mail, men siden firmaet mitt har valgt å sperre hotmail/gmail/msn inkl. web har jeg ikke særlig valg (for jeg sitter jo aldri på en av de 4 andre PC'ne våre
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?
Jeg tror ikke hverken tittelen min eller mailadressen min er verdt 5 flate øre som pressmiddel i det private akkurat.
|
|
|
#7 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?En sjelden gang, og da er det kort og konkret. Jeg er ikke en sånn type som skriver lange e-poster, og det meste av min e-postkorrespondanse er uansett jobbrelatert.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Sitter foran pc med e-posten åpen hele dagen. Store deler av jobben går på å sende e-post for å lage avtaler, lese gjennom tekster og sånne ting, så JA, jeg sender også privat e-post. Masse.
|
|
|
|
#10 |
|
*_*
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Er forøvrig i mot sånne masseproduserte klissete e-poster så de sletter jeg konsekvent. Leser nesten aldri gjennom dem heller. Gamle visdomsord fra Tibet du liksom, hah!
|
|
|
|
#11 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Kan de som gjør dette
stille seg i kø for fiskedasking?
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gjerne at du dasker meg litt med fisken.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg gjør stort sett som jeg vil jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg lot til og med Kåre &co få fred etter at de kom til meg. (Hjalp jo ikke mye da stakkars.)
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg har bare en mailadresse og det er min private. Den bruker jeg både til jobb og privat. Men egentlig sender jeg ikke så mye privat mail når jeg er på jobb. Sender mer jobbrelaterte mailer når jeg er hjemme. Jeg er lærer og jeg har tid til det i friminutt og fritimer, innimellom alt annet. Men det er ikke så ofte. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Hvem er den tullingen som drar opp gamle tråder? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ja, det hender, men ikke fra jobbadressen. (Ser nå at det var litt tvetydig, dette - i Dagblad-artikkelen skriver de plutselig om "Andel av norske arbeidstakere som bruker jobbens epost privat", mens overskriften i artikkelen lyder "4 av 10 sender privat epost på jobb". Når ble det forresten lov til å skrive "epost" uten bindestrek?)
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 04-02-08 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Før gjorde jeg det aldri, men da vi sa opp telenor og enda ikke har fått nytt mailsystem oppe å gå bruker jeg jobbmailen hjemmefra til å administrere private ting. |
|
|
|
![]() |
|
|