|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Jeg tror jeg ville brukt dem til å innrede kjølerom. Eventuelt en langhelg til New York med Løvemannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Hadde nok gått litt pener til mange forskjellige ting. Rett og slett litt romsligere økonomi i noen måneder.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Betalt ned billån. |
![]() |
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Jeg hadde nok kjøpt ny TV. Håper ikke Stikka leser her, jeg har nemlig sagt at vi ikke skal ha TV i stua noe mer etter at den er pakket bort mens vi har pusset opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?20 000 er såpass lite at det bare ville forsvunnet mer eller mindre av seg selv i det store dragsuget. Jeg og mannen fikk vel det i ekstrabetaling denne måneden -jeg fikk betalt 10 for en ekstrajobb, og mannen fikk 14 (men dog brutto) i bonus. Har ikke sett noe til dem, nei. De gikk nok til regninger og forbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Vi har allerede over 27000 kroner som ligger til forfall i juni (ferie på oss fire i august), så det hadde vært kjekt å ha nesten alle pengene i havn der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|