|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Come what may...
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonen[quote=Myrsnipa;907591]Hallo! Han er en mann. Du må stave det til han. quote]
|
|
|
#42 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenUtfra kvinnlige venner i dårlige forhold, og kjennskap til mine med-menn må jeg si at han utløser et par alarmer her. Sjansen for at hans sosiale antenner og empati er bedre i utviklet andre sammenhenger er ikke overveldene. Om du likevel bestemmer deg for å møte fyren, ikke slipp ham inn i livet ditt selv om han kan utvise sjarm og/eller store trengende bambiøyne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Poenget er jo ikke hva du sa i forkant, poenget er hva du sier NÅ, når han tydeligvis er på en annen planet.
|
|
|
#44 |
|
Pauset
|
Jeg sier jo det samme. Men ser ingen vits i å presisere mer. Han skjønner tydeligvis ting ikke så lett, dermed så er han ikke så veldig interessant som beiler heller. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Det er mulig det er veldig vits i å presisere dette, så du slipper å ha han ringende i et par mnd.
|
|
|
#47 |
|
Pauset
|
Nei tror det går bra. Han sa sist han følte seg masete.. jeg skulle til å svare "ja det er du |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er fullstendig enig med de som sier at alarmklokken bør gå. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pauset
|
Jeg syntes du er VELDIG mistenkelig nå da. Sier du det fordi jeg ikke høres ut som om jeg vet om andre måter å treffe folk på? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, kan det være noe du har sagt? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
|
Jeg sa vel ikke akkurat at jeg ikke visste om andre steder å treffe folk på. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Pauset
|
Sv: Re: Sv: Å snakke med fremmede i telefonen
Grunnen til at han fikk det var fordi vi snakket OM hva man brukte andres telefonnummer til FØR han fikk det. Og han var enig i at det var lite interessant å "pleie kontakt via telefon og internett", dvs at en skulle tro at å bombandere folk i sms og ringe nonstop gikk inn under det. Mulig jeg misforstod HELT da. Sist redigert av Joika : 24-03-08 kl 17:18. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Hehe, jeg ble ringt opp på jobben for en stund siden av en fyr jeg hadde en liten one night stand med, på ferie i Tyskland for 15 (!!) år siden. Han er gift, har barn, og ville bare "høre hvordan det sto til". |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenJeessess.... |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenNei, huff - jeg må innrømme at jeg stempler fyren som desperat - klart: jeg vet jo at du er ei lekker dame, men likevel. Slikt gjør man ikke altså!
|
|
|
#57 |
|
Pauset
|
Sv: Å snakke med fremmede i telefonenHan ga opp etter klar tale da. Dvs jeg skrev at jeg ikke var interessert likevel, og da fikk jeg bare to sms etterpå. Den ene var med en gang "ååå så synd".. den andre kom etter noen dager.. " men du.. skulle vi ikke bare ta en kaffe en dag ,osv". Den siste var vel ca sånn som vi hadde avtalt mer. Og det var tydelig at han nå først hadde kommet på det. |
|
|
|
![]() |
|
|