Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 17:00   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilståelser

Har du ikke hørt om perkfete blæretter, Superior?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:01   #42
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 31-03-08, 17:42   #43
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Perkfete blæretter.

Gammel 31-03-08, 17:52   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

For å være helt ærlig så kan jeg ikke skjønne at noen i det hele tatt gidder å være sammen med meg. Jeg tror ikke jeg hadde orket over lengre tid.

Signerer denne. Det ER faktisk ingen som orker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:53   #45
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Her er det bare en som gidder. Ikke faen om jeg setter griller i hodet hans. Akkurat nå vet han ikke om noe annet stakkars.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:50   #46
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan skilte med å ikke ha gjort noe utilgivelig. Mannen, derimot, har noen "fylleepisoder" bak seg jeg vanskelig kunne ha gjentatt.

Når det gjelder høyst tilgivelige ting, så må Superiorvarianten nevnes å ha forekommet også her i hus - flere ganger.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:51   #47
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Det har jeg alltid sett for meg som den ultimate uflaks.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 20:09   #48
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

En gjenganger her i huset er at jeg blir skikkelig grinete om han avtaler middag/besøk av/hos svigers uten å konferere med meg først. Mens jeg derimot ikke bare avtaler middag, men gjerne overnatting hos min mor uten å høre med ham før etterpå. Tar meg selv i det gang på gang, det er egentlig ikke meningen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 20:17   #49
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Som å bruke masse penger på noe som er super nyttig i mine øyne, men hvis han våger seg hjem med en ny duppedings så går jeg i taket?
Nei, jeg aner ikkke hva du snakker om

Kjenner meg ikke igjen der!

Bare at jeg går ikke i taket, men sender en skikkelig stygg blikk som forteller, "var dette virkelig nødvendig dings å kjøpe?"

Gammel 31-03-08, 20:21   #50
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia

For ikke å snakke om da vi hadde vært sammen et år og jeg dro på Qarten sammen med en gjeng kompiser (deriblandt en x) og han var hjemme og passet barnet mitt (som han ikke er bio far til). Jeg kan ikke den dag i dag fatte at han virkelig synes det var ok, og tilogmed kjøpte meg nytt telt til jeg skulle dra.

Jeg hadde jo selvfølgelig syntes det var greit hadde han dratt sammen med en gjeng jenter

Der er det man kaller ekte kjærleik det.

Gammel 31-03-08, 20:21   #51
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Når jeg tenker meg om, er det noen her i huset som har gjort det også. Full rulle rett i hekken på den nye bilen vi akkurat hadde hentet, da jeg bremset ned for veiarbeid i en tunnel og hun valgte å ikke gjøre det. Seff ingenting på forsikringen.

Jeg har forøvrig svært amputert toleranse for innkjøp av alskens unyttig babydilldall, som stellevesker og kommoder og whatsnot til fantasipriser. Hva skal man med slikt, når det finnes 5 kilos kulelagerkuler i kromstål på Ebay, som er 10 cm i diameter?? 5 kilo! 10 cm!!

...den må jeg ha på kontoret, ble vi enige om.

Gammel 31-03-08, 20:45   #52
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Gammel 31-03-08, 20:47   #53
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, opptil flere.

Jeg er gift med en rolig og sindig mann som aldri gjør en flue fortred. Jeg har gjort mye som jeg aldri hadde akseptert av ham.
I fjor ringte jeg hjem i tolvtiden en kveld, på vei hjem fra en fest. Jeg gråt og bar meg og sa at han måtte hente meg på veien fordi jeg hadde falt (i fylla) og ikke klarte å gå, hvilket var en sannhet med modifikasjoner. Han var ikke spesielt blid. Ikke fordi jeg falt, men fordi jeg var så full at jeg falt.

Forøvrig er det sjelden jeg er full. Sånn til åpplysning altså.

Jeg har også slengt gifteringen etter ham i frustrasjon og i mangel på klokere handling. Jeg mener ikke noe med det, jeg blir bare så sint der og da. Jeg hadde aldri, aldri akseptert noe sånt fra ham, og han hadde heller aldri gjort det mot meg. Men han innser at han er gift med et fyrverkeri.

Sist redigert av Hyacinth : 31-03-08 kl 20:53.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:04   #54
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jada, men det begynner å bli en stund siden sist nå.

Gammel 31-03-08, 22:46   #55
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Artig tråd.

Jeg sover alltid lenge i helgene (både lørdag og søndag), lar ham gjøre mest husarbeid (i alle fall de kjedelige tingene), forkynner høylytt hva som er en mannejobb (dekkskifte, bilvask o.l) og hva som er damejobb (og det er ...eh...ingenting, egentlig), jeg forlanger best plass i sofaen når vi ser fotball (og ber han gjerne om å hente en pils til meg under kampen), jeg reiser støtt og stadig på jenteturer og er oftere på fylla enn det han er.

Ja, det var jo en del, (men langt fra alt. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 22:48   #56
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Jag och du Liven, jag och du... (ikke fotballen da, her er fotball bannlyst av meg selvsagt - jeg bestemmer hva vi skal se på tv)

Gammel 31-03-08, 22:48   #57
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har slått ham midt i fjeset. Men det var etter at han helte en halvliter med vann i sengen min.

Gammel 31-03-08, 22:50   #58
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

... jeg bestemmer hva vi skal se på tv)

Selvfølgelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:05   #59
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, eller så er du jævlig pen.

Det hjelper nok på!

Sist redigert av Enhjørning : 31-03-08 kl 23:11.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:07   #60
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Du har vært medlem her og på Et Annet Forum lenger enn meg, og har ikke fått med deg de Perkfete Blærettene?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.