Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 13:01   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilståelser

Jeg gjør ihvertfall én ting som jeg ikke kan fordra at han gjør. Når det hans tur å sove lenge om morgenen og ungene vokner mellom 6-7 så drar jeg de med oppi senga vår for å få ligge litt lenger. Det forstyrrer selvsagt den som skal få sove...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 13:03   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Som å bruke masse penger på noe som er super nyttig i mine øyne, men hvis han våger seg hjem med en ny duppedings så går jeg i taket?
Nei, jeg aner ikkke hva du snakker om

Ikke jeg heller.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 13:59   #23
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg har tråkket over streken? Ja, helt klart. Om det har vært hendelser som har vært utilgivelige? Nei, så absolutt ikke. Jeg har heldigvis en mann som har vett til å bli like sint på meg som jeg hadde blitt på ham hvis han hadde gjort tilsvarende. (Og den ene gangen jeg ikke skjønte hvorfor han ble så sinna så holdt det at han sa: Hva hadde du syns hvis det var jeg som hadde gjort det samme?)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 14:39   #24
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, eller så er du jævlig pen.

Uventet nakenhet fikser forøvrig det aller meste.

Gammel 31-03-08, 14:40   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...er Mauser og Maylen schærster? :enda mer nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 14:41   #26
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg tror ikke det. :hm:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 14:42   #27
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Uventet nakenhet fikser forøvrig det aller meste.

Av og til den rette personen da vel og merke.. Min mor hadde ikke satt pris på å se mannen naken om han hadde kjørt på bilen hennes.

Gammel 31-03-08, 15:54   #28
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Etter det ble han veldig flink til å strø og måke.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:14   #29
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

For å være helt ærlig så kan jeg ikke skjønne at noen i det hele tatt gidder å være sammen med meg. Jeg tror ikke jeg hadde orket over lengre tid.

Gammel 31-03-08, 16:17   #30
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare fortelle at mannen min syntes det var så rart at han alltid hadde feil når vi kranglet. Grunnen til det var i mine øyne helt åpenbar. Man har to forskjellige situasjoner:
a) Mannen gjør noe teit, jeg kommenterer det, vi krangler, jeg har rett.
b) Jeg gjør noe teit, mannen legger enten ikke merke til det eller lar bare å være å kommentere det, ergo ingen krangel.

Det var omentrent som jeg så lyspæren over hodet hans da jeg fortalte det.

Gammel 31-03-08, 16:21   #31
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Har vi samme mann him?

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:26   #32
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kremt - det har jeg også gjort. Kjørt på vår egen bil, med den andre bilen.

Så, så. I mine øyne er du perkfet.

Gammel 31-03-08, 16:27   #33
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Perkfet?

Dragen: du er jo bare en drage da.. Halen din kom vel litt i veien. :hjelpsom:

Gammel 31-03-08, 16:28   #34
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Perkfet?

Perkfet.

Gammel 31-03-08, 16:29   #35
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

For ikke å snakke om da vi hadde vært sammen et år og jeg dro på Qarten sammen med en gjeng kompiser (deriblandt en x) og han var hjemme og passet barnet mitt (som han ikke er bio far til). Jeg kan ikke den dag i dag fatte at han virkelig synes det var ok, og tilogmed kjøpte meg nytt telt til jeg skulle dra.

Jeg hadde jo selvfølgelig syntes det var greit hadde han dratt sammen med en gjeng jenter

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:31   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser forvirrer meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:45   #37
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

For å være helt ærlig så kan jeg ikke skjønne at noen i det hele tatt gidder å være sammen med meg. Jeg tror ikke jeg hadde orket over lengre tid.

Jeg har ikke tenkt å spørre mannen hvorfor han gidder, det er ikke sikkert han vet det han heller.

Gammel 31-03-08, 16:52   #38
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Jeg tror ikke jeg heller kommer til å spørre. Vil jo ikke sette ideer i hodet hans.

Gammel 31-03-08, 16:56   #39
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Perkfet?

Dragen: du er jo bare en drage da.. Halen din kom vel litt i veien. :hjelpsom:

Det heter perkfet. Det er du som ikke har fulgt med.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:58   #40
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mauser forvirrer meg.

Jeg synes dragen er forvirrende..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.