Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 00:20   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilståelser

Gubben her sier også stadig til dette" hva hadde du sagt om jeg hadde gjort noe sånt?" Men nå er det jeg som eier bilen da... Heldigvis.

Altså bilen, den lever enda.
Storebror, da 1,5 år satt ofte i førersetet på den tiden og fiklet med diverse brytere og jeg var supernøye med å holde nøkkelen unna..
Så skulle jeg og han på helgetur og besøke mormor i ferieleiligheten deres.
Vi kommer frem og jeg rygger inntil blokka for å lesse av diverse, lilletassen løper til førersetet og vrir på tenningen så bilen hopper bakover på starteren og rett i inngangspartiet på blokka!! SVARTE som det dundret! Jeg så for meg i sakte kino hele livet mitt som forsvant og gjeldsslave resten av livet! Men hengerfestet reddet både bilen og inngangspartiet på blokka. De skulle uansett bytte inngangsparti samme sommer!! Støtfangeren bak ble litt knust da men det gikk overraskende bra med bilen...

Så på høsten 2006 klarer jeg å rygge i en stolpe som jeg overhode ikke så!! Skaden ville kostet 50 lapper om jeg skulle levere inn bilen så jeg velger å få en lærling på jobben til å rette ut. Funker fin-fint.

Så en dag nå i januar regnet det masse og så frøs det på så alt sørpesnøen ble til hard is og jeg satt fast i alt dette. Da jeg rygget ut så var det brøytekant ved veien så litt av spoileren foran ble revet av... jadda.
Jeg kan jo ikke akkurat myrde meg selv men heldigvis for at det var jeg selv som har forårsaket alt dette..
Kalrt jeg er superflau men bilen lever da enda og vi kommer oss til skole, barnehage og til jobb hver eneste dag.

Men jeg ER glad det er jeg som har sørget for skadene på bilen, altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.