Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 15:03   #41
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Greit jeg er FERSK i dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Safranboller!
Jeg har safran dilla. Har huset fult av ekte safran!

Jeg har aldri smakt "safranboller".

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg liker effekten jeg har på dere.

At du får oss til å tenke på bollemus?

Gammel 11-04-08, 15:04   #42
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Men når det er sagt så liker jeg saftige safran. Dessuten så minner safranens gulfarge meg om påsken og i påsken er marsipan høydaren.

Nå tuller du? Det minner ingenting om påske. Hva slags safran er det du har?
*Nesten sånn at jeg blir fornærmet*

Gammel 11-04-08, 15:05   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har aldri smakt "safranboller".

Det er skikkelig godt! Du tar safran oppi bolleoppskrift. Digg.

Gammel 11-04-08, 15:05   #44
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

At du får oss til å tenke på bollemus?

Ehm. Den må jeg visst ha oversett.

Gammel 11-04-08, 15:05   #45
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Det er generelt ganske usaklig å snakke om boller og skolebrød og jeg vet ikke hva når jeg går på Ketolyse og ikke har smakt disse vidunderne på månedsvis.

Gammel 11-04-08, 15:05   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel rimelig at en tråd fredag ettermiddag med "FERSk" i tittelen raskt går over til å handle om gjærbakst. :sulten:

Gammel 11-04-08, 15:06   #47
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Det er skikkelig godt! Du tar safran oppi bolleoppskrift. Digg.

Jeg får prøve det en gang da.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ehm. Den må jeg visst ha oversett.

Særlig.

Gammel 11-04-08, 15:06   #48
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nå tuller du? Det minner ingenting om påske. Hva slags safran er det du har?
*Nesten sånn at jeg blir fornærmet*

Så så ingenting å bli fornærmet over. Safran gir en gul effekt på bakverk og matlaging generelt. Værre enn det var det ikke.

Kanskje vi skal lage en liten mini fanklub til safran (personen)? Ja til saftige safran som sier sin mening og viser den deretter? :total avsporing nå:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:06   #49
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er vel rimelig at en tråd fredag ettermiddag med "FERSk" i tittelen raskt går over til å handle om gjærbakst. :sulten:

Nemlig!
Men nå har jeg spist meg mett på suppe, tenkte kanskje at vi skal bake safranboller senere.

Gammel 11-04-08, 15:07   #50
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har dilla på Safran som i personen, og ikke safran som i krydderet.

En Safran-wannabe? Kasia aka Gurkemeie?

Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:08   #51
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Så så ingenting å bli fornærmet over.

Var ikke dette krangletråd?

Gammel 11-04-08, 15:08   #52
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Det er generelt ganske usaklig å snakke om boller og skolebrød og jeg vet ikke hva når jeg går på Ketolyse og ikke har smakt disse vidunderne på månedsvis.

Vi trenger da ikke å bare snakke om gjærbakst. Salaten er en undervurdert vekst og matkilde.

Gammel 11-04-08, 15:08   #53
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

En Safran-wannabe? Kasia aka Gurkemeie?

Eller Karri-Kasia?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:09   #54
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger da ikke å bare snakke om gjærbakst. Salaten er en undervurdert vekst og matkilde.

For ikke å snakke om agurk og gulrot og hvor mye det frister en fredag ettermiddag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:10   #55
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

For ikke å snakke om den deilige lakesfileten jeg skal spise mens mannen og Mathias skal kose seg med den hjemmelaga fredagspizzaen som jeg lager til dem.

Gammel 11-04-08, 15:10   #56
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

For ikke å snakke om agurk og gulrot og hvor mye det frister en fredag ettermiddag.

yeah right!

Gammel 11-04-08, 15:11   #57
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 11-04-08, 15:13   #58
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Var ikke dette krangletråd?

Sorry, min feil!
Jeg følte meg i grunnen litt tråkket på tærne av den kommentaren din og vil helst ha meg frabedt slik oppførsel i mitt nærvær for all fremtid, din din ....

Gammel 11-04-08, 15:14   #59
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Sorry, min feil!
Jeg følte meg i grunnen litt tråkket på tærne av den kommentaren din og vil helst ha meg frabedt slik oppførsel i mitt nærvær for all fremtid, din din ....

Påskegul du liksom!

Gammel 11-04-08, 15:14   #60
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser av en eller annen grunn stadig "Maiken 83". :dyslektisk:

Safran smaker dritt. Men vår Safran er ingen dritt. Hun er fin.

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.