Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox - ikke bra for bena?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-08, 13:14   #41
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Geox - ikke bra for bena?

Lille har aldri hatt Geox, så hvordan de er på barneføtter skal jeg ikke uttale meg om. Selv har jeg hatt flere par og jeg synes de er lette og gode og ha på bena. Jeg Geox synes alt annet er tungt i forhold å ha på bena. Kjempepluss at skoene puster.

Reklamen har jeg ikke sett, men den tror jeg nok jeg hadde gitt god beng i. D

Gammel 04-05-08, 18:00   #42
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi er kjempefornøyde med Geox skoa. Kvaliteten er super.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:27   #43
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er kjempefornøyd med Geox, både til liten og til stor

(eneste er at jeg selv synes de kanskje er litt harde i innersålen, men ellers er de lette og pustende, noe som er et virkelig pluss!!)

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:13   #44
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Hvordan er passformen på Geox? Poden har svært smale føtter og har i tillegg dårlig balanse og sent utviklet grovmotorikk, så jeg er stadig på jakt etter de perfekte skoene som gir god støtte. Nå har han Ecco joggesko, men de er faktisk litt stive i sålen, mye stivere enn vinterstøvlettene av samme merke.

Gammel 04-05-08, 19:53   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, driver Geox med masse irriterende reklame? Det har jeg ikke sett noe til. Vi kjøpte dem til jenta på ett og et halvt fordi vi var desperate og dette var det eneste paret i butikken som ikke var glitrende sjokkrosa. De virker litt harde inni, men det later til at Liv trives veldig godt i dem. Hun har svært runde og myke føtter, så kanskje det ikke er så dumt at de får litt "motstand"? Luftige er de i alle fall.

Skjevo: Som sagt er føttene til Liv runde og har høy vrist, men skoene sitter godt på henne. Kanskje tyder det på at de ikke egner seg til smale og spinkle føtter?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:58   #46
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Hvordan er passformen på Geox? Poden har svært smale føtter og har i tillegg dårlig balanse og sent utviklet grovmotorikk, så jeg er stadig på jakt etter de perfekte skoene som gir god støtte. Nå har han Ecco joggesko, men de er faktisk litt stive i sålen, mye stivere enn vinterstøvlettene av samme merke.

Tror Geoxx er relativt brede i lesten.
Jentungen her har andeføtter og hennes Geoxx satt veldig fint på henne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:06   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har og han har smale føtter.. Sitter fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:47   #48
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjøpte Geox igjen i år, synes de sitter veldig godt på lillemor som har veldig smal over foten. Timerland har også gode joggesko synes jeg men de er litt for vide og klamme, ungen er aldri klam på føttene med Geox, ganske utrolig

Og ja, den hersens reklamen på tv gjorde det ekstra stas å ha Geox i år, tragisk

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:50   #49
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Geox her også. Men poden blir omtrent like klam i dem som i cherrox. Blir bra med sandalsesong, tror jeg.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:56   #50
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to par Geox selv, og syns de er deilige å ha på bena. Det er virkelig sant at de er luftige, jeg ble av forskjellige årsaker nødt til å gå med dem i veldig varmt vær i Venezia ifjor sommer (måtte låne bort sandalene mine), og de kjentes faktisk kjølige ut. Så i år har seksåringen fått Geox. De passer veldig bra siden han har smale føtter, og mange andre joggesko blir for brede. Han har kommentert at de er gode å gå med.
Så om noen av en hittil uidentifisert grunn mener de "ikke er bra" sier jeg bare so what, de funker for oss.

Sist redigert av Filifjonka : 05-05-08 kl 12:07.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:57   #51
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Ja, vær så snill - la det være noe feil med de skoene! Ungene maser hver helg om å få sånne. (Ulempen med å være slepphendt med tv-tittingen om morgenen er at de får med seg så mye reklame )

Jeg er kjip, og sier enkelt og greit at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på sko som vil være for små innen sesongen er over utansett. Så kan det bare være med reklamene. :kjip mamma med dårlig råd:

Forøvrig har jeg ikke hørt annet om dem enn at de er dyre, og egentlig ikke verdt det de koster.

Gammel 05-05-08, 12:07   #52
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Guttungen sliter med beina og tågåing spesielt, men disse skoene gikk opp i sømmene med en gang. Verre en noen andre billigsko han har hatt, så de får han ikke igjen. Hiver ikke penger ut av vinduet.

Gammel 05-05-08, 12:09   #53
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde Geox sandaler i fjor til ungene og er strålende fornøyd med dem. (faktisk passer de i år også ) Har ikke prøvd joggeskoene, vi landet på Ecco istedet.

Gammel 05-05-08, 12:11   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det skulle skje at et par så dyre sko hadde gått opp i sømmene med en gang, hadde jeg gått til butikken og bedt om nye, evt. reparasjon. Har dere gjort det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 12:24   #55
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror har fått sine første Geox-sko i år og vi er så langt veldig fornøyd med de. Han bruker de ikke i barnehagen, men bruker de på fritiden her hjemme (i helgene osv.). De går under betegnelsen "pusteskoene" og han var veldig skuffet da han skjønte at det ikke kom røyk ut av de, sånn som det gjør på reklamen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 12:48   #56
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi hadde Geox sandaler i fjor til ungene og er strålende fornøyd med dem.

Jenta mi har også Geox sandaler fra ifjor; vært kjempefornøyd med de. Hun har også brukt de på skolen og sfo som innesko og i gymmen. Ingen ting å utsette på kvaliteten på de ialfall. Hun har også hatt 2 par jogeesko tidligere (de kostet 499,-), hun var fornøyd forså vidt, men ble KLAM på beina!!
Tipper det er forskjell fra modell til modell, hva kvalitet og stivhet i såler og bredde i skoen, angår. Og går sømmer opp eller annet i stykker på kort tid, syns jeg man kan spørre i butikken, kanskje man får reparet eller nye, eller refundert noe av pengene. Skader iallfall ikke å spørre. :smile:
Enig i at hvis det funker for ens eget barn, så spiller det ikke så stor rolle hva en eller annen sier om at de ikke er bra likevel... Urealistisk å finne en type sko som passer perfekt til absolutt alle føtter.

Gammel 05-05-08, 13:47   #57
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at eg såg den reklamen vart det ei prinsippsak å ikkje kjøpe Geox.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 13:50   #58
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

: ser ikke reklame, har kjøpt geox men ante ikke at de var kule:

:ufrivillig kul:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 14:09   #59
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Mine tre gutter har Geox joggesko, har hatt diverse utgaver og farger av dem de siste to-tre årene og har vært like fornøyd med alle Mine gutter har smale føtter.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 14:27   #60
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Snodig at noen mener de er kjempekvalitet, mens andre mener de er kjempedårlige.
Jeg har gode erfaringer så langt ang kvaliteten i allefall...

Jeg tenker dette har noe med hvordan barn sliter og bruker skoene.

Storesøster vokste fra skoene sine, men de var nesten like fine. Guttene derimot er et kostnadssluk når det gjelder sko - de sliter jo nesten ut et par joggeskopar i sesongen...

Jeg anbefaler veldig sko kjøpt på sportsbutikk - Salomon har noen barnesko med "strammesnøring" som er veldig barnevennlige og gode. I tillegg er det flotte sko med super kvalitet til en ok pris - ca kl 400 per par.

Geox er sikkert bra de og - men til den prisen blir det ikke så vi kjøper de nei...

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.