|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Lille har aldri hatt Geox, så hvordan de er på barneføtter skal jeg ikke uttale meg om. Selv har jeg hatt flere par og jeg synes de er lette og gode og ha på bena. Jeg
|
|
|
#43 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi er kjempefornøyd med Geox, både til liten og til stor |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Hvordan er passformen på Geox? Poden har svært smale føtter og har i tillegg dårlig balanse og sent utviklet grovmotorikk, så jeg er stadig på jakt etter de perfekte skoene som gir god støtte. Nå har han Ecco joggesko, men de er faktisk litt stive i sålen, mye stivere enn vinterstøvlettene av samme merke.
|
|
|
#45 |
|
intro
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Å, driver Geox med masse irriterende reklame? Det har jeg ikke sett noe til. Vi kjøpte dem til jenta på ett og et halvt fordi vi var desperate og dette var det eneste paret i butikken som ikke var glitrende sjokkrosa. De virker litt harde inni, men det later til at Liv trives veldig godt i dem. Hun har svært runde og myke føtter, så kanskje det ikke er så dumt at de får litt "motstand"?
|
|
|
|
#46 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Geox - ikke bra for bena?
Tror Geoxx er relativt brede i lesten. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
anglofil
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi kjøpte Geox igjen i år, synes de sitter veldig godt på lillemor som har veldig smal over foten. Timerland har også gode joggesko synes jeg men de er litt for vide og klamme, ungen er aldri klam på føttene med Geox, ganske utrolig |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fortynnet
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Jeg har to par Geox selv, og syns de er deilige å ha på bena. Det er virkelig sant at de er luftige, jeg ble av forskjellige årsaker nødt til å gå med dem i veldig varmt vær i Venezia ifjor sommer (måtte låne bort sandalene mine), og de kjentes faktisk kjølige ut. Så i år har seksåringen fått Geox. De passer veldig bra siden han har smale føtter, og mange andre joggesko blir for brede. Han har kommentert at de er gode å gå med. Sist redigert av Filifjonka : 05-05-08 kl 12:07. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er kjip, og sier enkelt og greit at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på sko som vil være for små innen sesongen er over utansett. Så kan det bare være med reklamene. :kjip mamma med dårlig råd:
|
|
|
|
#52 |
|
Opp og ned
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Guttungen sliter med beina og tågåing spesielt, men disse skoene gikk opp i sømmene med en gang. Verre en noen andre billigsko han har hatt, så de får han ikke igjen. Hiver ikke penger ut av vinduet.
|
|
|
#53 |
|
ctrl+z
|
Sv: Geox - ikke bra for bena?Vi hadde Geox sandaler i fjor til ungene og er strålende fornøyd med dem. (faktisk passer de i år også
|
|
|
#55 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox - ikke bra for bena?Storebror har fått sine første Geox-sko i år og vi er så langt veldig fornøyd med de. Han bruker de ikke i barnehagen, men bruker de på fritiden her hjemme (i helgene osv.). De går under betegnelsen "pusteskoene" og han var veldig skuffet da han skjønte at det ikke kom røyk ut av de, sånn som det gjør på reklamen. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Stabilt ustabil...
|
Jenta mi har også Geox sandaler fra ifjor; vært kjempefornøyd med de. Hun har også brukt de på skolen og sfo som innesko og i gymmen. Ingen ting å utsette på kvaliteten på de ialfall. Hun har også hatt 2 par jogeesko tidligere (de kostet 499,-), hun var fornøyd forså vidt, men ble KLAM på beina!!
|
|
|
#57 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Geox - ikke bra for bena?Etter at eg såg den reklamen vart det ei prinsippsak å ikkje kjøpe Geox. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Geox - ikke bra for bena?Mine tre gutter har Geox joggesko, har hatt diverse utgaver og farger av dem de siste to-tre årene og har vært like fornøyd med alle
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Jeg tenker dette har noe med hvordan barn sliter og bruker skoene. |
|
![]() |
|