Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox - ikke bra for bena?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 23:25   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geox - ikke bra for bena?

Eurosko har Geox.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:28   #22
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har eit par Geox sko sjølv og det er nesten dei beste skoa eg har hatt. Storebror hadde Geox i fjor og har det i år. Han liker dei veldig godt.

Gammel 03-05-08, 23:29   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beathe: hvorfor skal han ikke få det igjen?

Gammel 03-05-08, 23:31   #24
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jøss. Dette er virkelig noe nytt for meg. Har aldri hørt om geox jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:32   #25
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Her fører Eurosko kun Geox til barn. Men dem vurderer nå å ta inn større utvalg til barn og kanskje begynne med Geox til voksne.

Gammel 03-05-08, 23:34   #26
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Gutten min fikk geox sko nå i vår, han er veldig fornøyd. Han er veldig preget av reklamen , men jeg synes de virker som gode sko.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:35   #27
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Beata: hvorfor skal hun ikke få det igjen?

Moi?

Kjøper det ikke igjen fordi Poden har aldri hatt sko som har blitt så fort slitt som disse. Og han har "billigsko" også som har holdt seg mye bedre.
Jeg må si at jeg forventer mye mer av et par sko til 750 kroner enn det vi fikk her. Dessuten syntes jeg reklamen rettet seg vel mye til barn, og Poden forelsket seg i Geox ut fra hva han så på tv, blandt annet blinkingen. Skoene sluttet å blinke før 14 dager var gått.

Gammel 03-05-08, 23:37   #28
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har ikke sett den reklamen jeg.

Gammel 03-05-08, 23:40   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte Geox sandaler til Poden i dag, nettopp fordi satt best på foten hans og var lette og fine sammenlignet med de andre skoene vi tittet på. De kostet 500,- og jeg håpte liksom at jeg kjøpte noe bra, siden jeg synes gode sko er kjempeviktig. Tiden får vise.

Gammel 03-05-08, 23:53   #30
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hele familien har Geox, og vi er kjempefornøyd. Ingen er klamme på beina og de er utrolig gode på foten.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 00:09   #31
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Har Geox til Førstejenta og meg selv, og liker det meget godt. Det eneste som er irriterende er at de slipper inn sand.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 00:56   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentene har flere par joggesko hver, litt forskjellige merker (billig/dyrt om hverandre). De får ha på seg dem de vil, men foretrekker begge Geoxene og har igrunnen alltid gjort det. Dette også i fjor da alle i klassen "måtte" ha Nike.

Så da tenker jeg at de må være gode på; de hadde aldri i livet foretrukket dem ellers. Og Geoxene er de minst stæsja av skoene de har, dvs uten glitter og blinking etc.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 01:01   #33
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synes Geox har elendig kvalitet til å være såpass dyre.
mine har hatt et par og de har raknet utrolig fort i sømmene og blitt generelt fort slitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 01:34   #34
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hørt mye forskjellig om kvaliteten på disse skoene til barna.
At de ikke holder en seson, sålen blir fort slitt, sømmer går opp etc.
Ei jeg kjenner kjøpte disse pga sønnen svetter mye på bena.
Han ble ikke bedre i det hele tatt.

Noen mente at sand og sten tetter hullene slik at den pusteeffekten forsvinner.

Guttungen maser også etter disse skoene, men ikke søren om jeg betaler så mye for et par joggesko.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 01:37   #35
tutta
Passiv

Standard

Jeg har hatt Geox i ett par sesonger nå og er super fornøyd. Sønnen fikk blinkende Geox i år og elsker de. Han er tåtripper og bred over risten. Geox sitter perfekt på foten hans og han tripper ikke på tærne med de!!

Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:00   #36
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

At de ikke holder en seson, sålen blir fort slitt, sømmer går opp etc.

Jeg har aldri opplevd at joggeskoene til ungene har holdt en hel sesong - verken dyre eller billige. Geox er nok av de som har holdt lengst, med unntak av at borrelåsen har blitt dårlig på herremannen sine begge årene han har hatt Geox.

Gammel 04-05-08, 11:04   #37
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det virkelig noen som satser på at et par barnejoggesko skal holde mer enn en sesong? Må jo kjøpes fem nummer for store om de skal holde to?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:05   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Joika:

Gammel 04-05-08, 11:08   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde geox joggesko en sesong, og kommer aldri til å kjøpe det igjen så lenge glitterbarnet går i barnehagen og kommer hjem med et tonn sand i skoene. I de små hullene inni sålen festet det seg småstein som var umulige å få ut. Disse stakk selvsagt under føttene og til slutt måtte jeg stå hver morgen med nål og dytte ut småstein. Det gidder jeg ikke igjen. I tillegg syns jeg de er for spise for små barneføtter, jeg liker at små barn skal ha vifteplass til tærne.

Ellers virket det som det var god kvalitet, lette og myke på riktige steder, de ble ikke slitt, til tross for aktivt barnehagebruk.

Vi hadde geox vintersko i vinter og var veldig fornøyd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:21   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snodig at noen mener de er kjempekvalitet, mens andre mener de er kjempedårlige.
Jeg har gode erfaringer så langt ang kvaliteten i allefall...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.