|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Forhold med 3Det er helt greit for meg at andre får det til å funke, og folk er så forskjellige at det er godt mulig dette er midt i blinken for noen.
![]() |
#42 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Forhold med 3
Ingen har vel sagt at menn er bedre enn kvinner - det finnes sikkert kvinner som lever sammen med to/flere menn (men som ikke går ut i pressen av den grunn.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forhold med 3Jeg merker at det å ha sett en sesong av serien "Big Love" har fått meg til å tenke litt annerledes på slike ting. Det er like uaktuelt for min del for det, men jeg tror at også denne samlivsformen kan ha sine fordeler. Og når det gjelder at det er mannen som får det "beste"... Hva vet vi egentlig om det? Verdsetter vi kvinnelig fellesskap så lite?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Forhold med 3Akkurat nå frister det veldig med en handymann/dame og et menneske som er flink i huset.
![]() |
#45 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Forhold med 3Jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner denne familien, altså dette er vel så godt som slarv da, (kan ikke dy meg), og hun jeg kjenner sier at det er barn inne i bildet. Opptil flere faktisk. Og at det er hun eldste som er lite tøff, ikke har turt å sette beinet ned og gå fra mannen.. Og hun yngste er 3menningen eller kusina til hun eldste, og yngste startet som barnevakt for parets første barn..
![]() |
#46 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Er det et større valg å ta å bli sammen med en som allerede har en kone. Enn å gifte seg og få barn i den alderen? Fordelen hennes og er jo at hun egentlig ikke er gift og ikke trenger en skilsmisse. Er vel kansje en ulempe og. I forhold til Arv. Er jo kone nr 1 som har rett på uskiftet bo osv. Tror ikke hun sitter igjen med kone nr 2 om han dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Forhold med 3Ikke at jeg er i nærheten av å kunne sette meg inn i det, men jeg kan tenke meg at det er mulig å være lykkelig i en slik familiesituasjon, eller hva man skal kalle det.
![]() |
#48 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Forhold med 3Nå har jeg lest Forbrukerkverulant sitt innlegg, og ja, de har to barn. Men det at kone 1 skal være svak og kuet, det er det stikk motsatte av hva jeg har fått inntrykk av. To kvinner kan ha glede av hverandre på flere måter. Sånn, nok sladder herfra.
![]() |
#49 |
frakoblet
|
Det kan jo utvikle seg til å bli to sider av samme sak.
![]() |
#50 |
Live and let live
|
Det er vel også mulig at han ikke engang tenkte tanken på det at det skulle være en mann, men tenkte at han ikke orket en til kvinne.
![]() |
#51 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Forhold med 3To svigermødre, dobbel PMS (sikkert synkronisert også), kvinnesammenrotting, kvinnekjekling, dobbelt kles- og skobudsjett... og noen mener at det er _mannen_ som har ordnet seg så bra her?
![]() |
#52 |
Stabilt ustabil...
|
Jeg sa da aldri at hun er kuet?eller svak? Jeg kjenner ingen av de omtalte menneskene, bare at jeg har hørt fra noen osv.. og det jeg hører stemmer litt overens med den magefølelsen jeg sitter igjen med- at hun nr 1 kanskje ikke er så lykkelig som hun kunne vært.. Og man vil alltid kunne finne andre som sier noe annet i en sak, de lærde kan også strides har jeg hørt, så hvorfor ikke privatpersoner...Men jeg håper jo for alles parter at de orker å ta grep om eget liv om de ikke er fornøyde...
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forhold med 3For alt vi vet så kan jo damene like hverandre også. Det kan jo hende de har 3 alternative soverom skift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Forhold med 3For alt jeg vet, så kunne jeg ha passet til å ha 2 menn. En kakse som passet huset, en kakse som passet meg. Så byttet de annenhver uke. :flåser: |
![]() |
![]() |
#55 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg har og sett den. Uvanlig mange bra skuespillere med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Forhold med 3Hmm, er det bare jeg som er så kynisk at jeg umiddelbart mistenker gratisreklame for cognachuset hans som den åpenbare grunnen til å gjøre seg og sin samlivsform så tilgjengelig for media ...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
frakoblet
|
Nei.
![]() |
#58 |
Quiet, please
|
Ok, jeg ordla meg litt feil, men det var da ikke så langt fra det du skrev:
Det jeg mente var noe sånt som dette:
Det er ikke sikkert kone 1 er noe offer i denne situasjonen, men at hun også har fått i pose og sekk.
![]() |
#59 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Forhold med 3Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil
![]() |
|
|