|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkHenger truser og BH-er innerst. Har en lei tendens til å sortere, men har ikke tid lenger. Var ram til det før jeg fikk barn.
![]() |
#42 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkJeg tørker på verandaen, så det er begrenset hvem som ser de.
![]() |
#43 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkJeg tørker ikke underbukser ute, og har hatt litt angst for at noen skal se mine innerste plagg. Så når vi hadde husbrann hjemme og når ryddefirmaet kom for å ta med seg alt av innhold innvendig, løp jeg som en tulling for å kaste alle små og store underbukser i en søppelsekk. Ikke skjønte jeg at det kom til å straffe seg. Det luktet jo brann i forsikringshuset vi fikk, kun pga min undertøyfobi
Litt alla dette? Ble så fasinert over naboens orden på klessnoren (hos svigerinne i USA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkJeg elsker å henge tøy til tørk ute om sommeren, og jeg tørker alt ute. Men med sånt paraplyformet stativ havner gjerne de små plaggene innerst. Det er jo ikke plass til de store på de korteste snorene.
![]() |
#46 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkTrusene mine går i tørketromla. Men om jeg hadde giddet å bært de opp en etasje, ut på forsiden og ned en trapp på baksiden, så hadde jeg hengt opp trusene mine ute, ja.
![]() |
#47 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Truse til tørkBruker bare tørketrommel. Hadde jeg tørket ute, så hadde jeg nok hengt trusene inderst på stativet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørk
Og hengt op truse og bh sammen, sånn at alle kunne sett at du bare bruker sett.
![]() |
#51 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Truse til tørk |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkTruser som ikke kan være tørketrommel blir selvsagt tørket INNE på badet. Kunne aldri hengt dem ute... det blir for sært.
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Truse til tørk |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkDen på bildet er jo en skreiesnor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Truse til tørkFantastisk bilde av klessnoren. Jeg henger trusene mine ute, men hadde nok blitt rimelig flau hadde de blåst utover. Er glad i klesklyper jeg. Har lært det etter noen uhell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkHvis jeg tørker tøyet ute, flagger jeg trusene mine og. Jeg har ærligtalt ikke tenkt over saken i det hele tatt! :vulgær:
![]() |
![]() |
#59 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Truse til tørkJeg har egentlig aldri tenkt over det, og har vel for det meste hatt klessnor i egen hage som ikke er så veldig synlig for noen. Jeg henger ihvertfall både trusene mine og annet undertøy der, og tipper jeg hadde gjort det om det var noen som så det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkJeg har kun et lite tørkestativ på verandaen, og da sier det seg vel selv at trusene også henges der?
![]() |
|
|