Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Truse til tørk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 22:34   #41
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Truse til tørk

Henger truser og BH-er innerst. Har en lei tendens til å sortere, men har ikke tid lenger. Var ram til det før jeg fikk barn. Da hadde man tid til så mye da!! *drømme*

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:16   #42
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tørker på verandaen, så det er begrenset hvem som ser de.
Men ja, jeg tørker de ute.

Gammel 13-06-08, 23:17   #43
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg tørker ikke underbukser ute, og har hatt litt angst for at noen skal se mine innerste plagg. Så når vi hadde husbrann hjemme og når ryddefirmaet kom for å ta med seg alt av innhold innvendig, løp jeg som en tulling for å kaste alle små og store underbukser i en søppelsekk. Ikke skjønte jeg at det kom til å straffe seg. Det luktet jo brann i forsikringshuset vi fikk, kun pga min undertøyfobi

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Moren min prøvde i mange år å lære meg at tøy skulle henges etter klestype på snora: sokker sammen med sokker (i par, så klart), gensre sammen med gensre og bukser sammen med bukser osv.

Litt alla dette? Ble så fasinert over naboens orden på klessnoren (hos svigerinne i USA)

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:24   #44
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å henge tøy til tørk ute om sommeren, og jeg tørker alt ute. Men med sånt paraplyformet stativ havner gjerne de små plaggene innerst. Det er jo ikke plass til de store på de korteste snorene.

Nå har jeg stor, usjenert hage, så jeg tror ikke naboene ser så mye.

Men her om dagen da jeg skulle ta vasken inn, satt det to fluer og parret seg på en t-skjorte...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:43   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Litt alla dette? Ble så fasinert over naboens orden på klessnoren (hos svigerinne i USA)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:48   #46
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trusene mine går i tørketromla. Men om jeg hadde giddet å bært de opp en etasje, ut på forsiden og ned en trapp på baksiden, så hadde jeg hengt opp trusene mine ute, ja.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:49   #47
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Bruker bare tørketrommel. Hadde jeg tørket ute, så hadde jeg nok hengt trusene inderst på stativet.
MEN hadde jeg vært fri og frank hadde jeg sikkert oppgradert undertøyet, hengt det ut, og da ytterst

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:50   #48
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

MEN hadde jeg vært fri og frank hadde jeg sikkert oppgradert undertøyet, hengt det ut, og da ytterst

Det kalles markedsføring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:52   #49
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og hengt op truse og bh sammen, sånn at alle kunne sett at du bare bruker sett.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:01   #50
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noterer. :nysingel:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:08   #51
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det kalles markedsføring.

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Og hengt op truse og bh sammen, sånn at alle kunne sett at du bare bruker sett.

Ja, men de skulle vært rå

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Noterer. :nysingel:

:versågod:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:16   #52
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Truser som ikke kan være tørketrommel blir selvsagt tørket INNE på badet. Kunne aldri hengt dem ute... det blir for sært.

Hadde reagert hvis naboen hang truser på tørk rett foran nesa på meg.. enkelte ting ønsker jeg å bli spart for ja. :sær:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 15:19   #53
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg ønsker meg en skreiesnor! Det er jo ingen som har det her i Skien.

Hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 15:29   #54
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Den på bildet er jo en skreiesnor.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 16:08   #55
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Fantastisk bilde av klessnoren. Jeg henger trusene mine ute, men hadde nok blitt rimelig flau hadde de blåst utover. Er glad i klesklyper jeg. Har lært det etter noen uhell.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 16:10   #56
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Den på bildet er jo en skreiesnor.

Ah, så enkelt. Har aldri hørt begrepet før.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 16:11   #57
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger de ikke synlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 17:10   #58
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg tørker tøyet ute, flagger jeg trusene mine og. Jeg har ærligtalt ikke tenkt over saken i det hele tatt! :vulgær:

Men for det meste tørkes tøyet på vaskerommet mitt.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 17:13   #59
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig aldri tenkt over det, og har vel for det meste hatt klessnor i egen hage som ikke er så veldig synlig for noen. Jeg henger ihvertfall både trusene mine og annet undertøy der, og tipper jeg hadde gjort det om det var noen som så det også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:23   #60
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har kun et lite tørkestativ på verandaen, og da sier det seg vel selv at trusene også henges der? Trommel har jeg ikke, og hadde heller ikke brukt den på denne tiden av året. *gnien*
Hos mamma var det "forbudt" å henge undertøy på snora. Men etter mange års diskusjon, fikk jeg lov til å begynne å henge det opp. Dog kun om det ble hengt innerst mot huset. Men så er dette damen som henger opp klær etter type og størrelse også.
Om noen har lyst til å henge seg opp i mitt undertøy, så får de gjøre det. Bryr meg egentlig ikke mest.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.