|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En nykommer utfordrer forumreglene
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneSnippa: Jeg leser stort sett bare nettaviser, men selv der har jeg ikke fått med meg en eneste overskrift som spesifikt sier at det er EM eller noe sånt. Leser jeg vanlige papiraviser så er det enda enklere ikke å få med seg ettersom sporten som regel befinner seg i en avisdel som destrueres. Den eneste grunnen til at jeg vet det er EM nå er at en-eller-annen FP-er foreslo EM i fotball som årsaken til at Frustrerte fruer ble sendt som dobbeltepisode på samme kveld i stedet for å spre det ut over 2 kvelder i 2 uker.
|
|
|
#5 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneFotball intresserer meg midt under hælen........
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneLiven: Er jeg intelligent for tiden, eller må interessen være brennende året rundt, døgnet rundt? Vil du leke med meg eller ikke? Er jeg domm som et brø?
|
|
|
|
#8 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneEM kan sikkert også være forkortelse for en personlighetstype.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneSvarte! Der fikk Spania scoring. |
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En nykommer utfordrer forumreglenePent mål, da. Men håper Sverige går videre. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: En nykommer utfordrer forumreglene
Jeg synes alltid det står mye om fotball, jeg. Det er jo fotballsaker hver eneste uke. |
|
|
|
![]() |
|
|