|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Du er morsommere og mindre selvhøytidelig enn Granny. Men ellers ligner du nok en del.
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Skikkelig lite oppfinnsom da jeg registrerte meg på SM og etterhvert NM og til slutt her på FP.
|
|
|
#3 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv om jeg ikke kjenner deg utenfor FP så tror jeg på Skilpadda her.
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tar det som et kompliment.
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg valgte Solskinn da jeg registrerte meg på første forum for mange år siden. Nicket kommer fra at jeg i sin tid ble kalt for StorSol. Her på FP var Solskinn opptatt, og det ble Sol. Som jeg vel ikke er helt komfortabel med. Avataren er - ja - en sol.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg var helt prikk lik Tjorven da jeg var barn. Av naturlige årsaker ble jeg ofte kalt dette. Det var veldig lett å velge det som nick da jeg i sin tid ble aktiv forumbruker, selv om jeg nå i en alder av 32 ikke er fullt så lik lenger.
|
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Det er en viss liten sportsbil som står høyt her i huset, så da mannen valgte Turbo som sitt nick på nett, så falt det seg ganske naturlig at jeg ble Carrera. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Torsk er en fisk, og klinger ganske likt «tosk». Det var nok for meg. Jeg valgte også bevisst liten forbokstav, for jeg er bare en torsk og ikke selveste Torsk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg begynte med nicket kokosbolle i min karriere på barnimagen.com.
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Inspirert av trådtittelen byttet jeg nick i dag. Nicket gjenspeiler meg, ifølge min mann. Han kaller meg det stadig vekk, og hevder at jeg er en person som får ham til å miste ting, bli nervøs og at jeg passer på at han gjør ting på rett måte. Jeg henger over ham til enhver tid og kontrollerer alt. Jeg er pertentlig, jeg flisespikker på uttale av mitt eget navn og i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg skulle hete Arwen (etter Liv Taylor i Ringens Herre-filmene), men det var opptatt. Derfor ble det Liven. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg var på DOL under et annet nick, men ble grundig avslørt av noen jeg slett ikke tenkte over. (Takk ja, Tuneland. |
|
|
|
#15 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#16 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Fordi jeg under siste graviditet så ut som ei kule. En stor kule.
|
|
|
#17 |
|
Forumamatør i lære
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Hvorfor? Fordi jeg prøvde ørten andre nick først, og alle var opptatt. Og så tenkte jeg at å være på nett med sin nye laptop er en bonus, og så heter det jo Foreldreportalen. Dermed BonusMor. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?--- Sist redigert av rine : 29-01-11 kl 13:30. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?"Gwen" er en av serverne jeg og teamet mitt bruker og drifter på jobben. Oppkalt etter Gwen Stefani selvfølgelig. Mannsdominert arbeidsplass.
|
|
|
#20 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Da jeg første gang registrerte meg på et forum (for over åtte år siden), prøvde jeg å registrere meg med flere nick, men alle var opptatt (veldig dårlig fantasi på meg, tydeligvis). I desperasjon kikket jeg meg rundt på kjøkkenet der jeg satt, og øynene mine falt på grøtrispakken som stod på benken. Og vips, ble jeg ming. Siden har jeg hett det. Syns det er ganske fint i grunnen - man kan jo også komme i tanker om eksklusive vaser og mingdynastiet. |
|
|
|
![]() |
|
|