|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Storker og gnomer i hagen?
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg ser at jeg fort kan havne i harrykategorien altså...
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
... og der forsvant resten av drømmen.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Pffft, dette er bare det enkleste harry-nivået. Virkelig ille blir det ikke før man synes Jan Thomas er heeelt fantastisk, labber rundt med en hund i veska og med joggebuksa nedenfor rumpa så heeele Calvin Klein-hipsteren synes. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg syns det er stålharry å tro at man er kul, motebevisst og stilig ved å gå med klær med digre logoer på. Jeg så nettopp en dame på bussen som hadde Chaneløredobber formet som Chanel-logoen, Dolce & Gabbana-solbriller, med DIGER logo på siden, Yves Saint Laurent-veske hvor mønsteret besto av logoer og hårstrikk (!) med kuler med Louis Vuitton-logo.
|
|
|
#12 |
|
|
Var hun på vei til BI? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Trendy trenger ikke være upraktisk da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er harry!! Elsker hettegensere!
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Da er jeg harry også. Har riktignok ikke så mye blingbling av noe sort, men elsker stoooore hettegensere, jo større jo bedre. Skatesko har jeg også. |
|
|
|
#17 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Min eksmann hadde campingvogn, og jeg mistenker at min søster syns det var veldig harry siden vi på deres første besøk "på vogna" fikk overlevert: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#19 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Kjør formålsløst rundt i en blodstylet bil, som er så senket at du må kjøre i 5 km i timen for ikke å knuse understellet når du dumper borti noen av ujevnhetene i veien. Stopp for å prate med likesinnede gjennom bilvinduet. Gjenta i timesvis.
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg fniste meg gjennom tråden, men er likevel fristet til å bli litt seriøs i svaret. Mye av det som kommer opp som harry ville jeg vært enig i tidligere, men bortsett fra at jeg fremdeles sliter med LV-vesker, har jeg blitt atskillig rundere i kantene med årene. Jeg kjenner så mange som passer inn i harry-stempelet - på både den ene og den andre måten. Jeg har kvittet meg med de fleste harry-fordommene, etterhvert som jeg har sett forbi enkeltegenskaper eller -valg, og sett hele mennesket. (Klisjebefengt setning men dog...) Filosofering over harry ender som regel opp med at jeg blir usikker på hvem som mest fortjener dette stempelet: Venninnen min som elsker LV-vesker og storkoser seg med barnslig glede over samlingen sin (ekte) eller meg som ikke vil bli sett i en LV-veske men storkoser meg like mye over veska mi, en diskre Hogan, som bare noen få vet er minst like dyr? Sist redigert av Balanse : 22-07-08 kl 00:38. Årsak: Feilstavet merkenavn, og litt tegnoppretting |
|
|
|
![]() |
|
|