|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg merker i hvert fall at min sønn har mer glede av å leke på rommet sitt når antall leker er begrenset. Da vi flyttet hit vi bor nå hadde han bare noen få ting på rommet sitt i starten, og da først synes jeg han fikk ro til å leke med det lille han hadde. I perioder hvor han har hatt masse å velge i, så har han liksom ikke klart å begynne med noe.
![]() |
#43 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med på denne, og har gått løs på badet i 2. etagen
![]() |
#45 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er og med. Det lille rekkehuset vårt er alt for fullt, så jeg driver hele tiden på med å rydde, kaste, selge og gir bort. Men nå tror jeg at jeg skal gå systematisk til verks, og ta ett og ett rom.
![]() |
![]() |
#46 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg hadde en liten glipp i dag. Jeg kjøpte sko til Pøbel'n. Han trengte det nesten - han har et par arvede, så det er mulig jeg hadde kjøpt uansett. Det som gjør at jeg kategoriserer det som en sprekk, er at de var så billige at jeg bare "måtte".
![]() |
#47 |
Vaklende
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette var tråden som slo an! For meg har alltid høsten vært mer tiden for forsetter og nye begynnelser enn nyttårsaften, og jeg er jo allerede i gang egentlig. Så ut av skapet med meg.
Det er et underpunkt på min liste, forresten. Har også tatt vare på all innmaten, mens jeg leter etter ringpermark tilpasset DVD-cover. Tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Øyboer
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merHer skal alt som ikke brukes eller som er fravokst/gammelt/ødelagt vekk i flyttelasset. Har allerede begynt å kaste, sortere og pakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg har begynt med mitt klesskap, så der er det tellekanter og betydelig mindre. Jentenes står skap og rom for tur, det samme med kjøkkenskapene, skapene på badet og boden.
![]() |
#51 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
![]() |
#52 |
Vaklende
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDet minnet meg om at vi har spist opp (i enkelte tilfeller av nødvendighet kastet det) som var i frysen og er i gang med kjøkkenskapinnholdet også. Handling på et minimum til overskuddslageret er borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merRyddet i skapet på badet i går og kastet endel gamle kremer. Og fant en ring jeg hadde savnet en stund
![]() |
#54 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
![]() |
#55 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette er en genial tråd. Jeg skal ta et raid og spise opp det som ligger trykt vekk inn i fryseskapet. Vel å merke bare et lite fryseskap, men like fullt mister jeg oversikten.
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merNå har jeg ryddet i skuffer og skap på kjøkkenet, og kastet med hard hånd. Ting som jeg aldri bruker men som jeg aldri har klart å kaste er nå borte, som f.eks salatslyngen. Det resulterte i nesten en søppelsekk med kasserte ting.
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg har hatt en runde i mitt og guttenes klesskap. Men det stoppet liksom der.... Bør rydde gjennom hele huset egentlig og få orden og system. Vi får se.
![]() |
#58 |
♡
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er i gang med kjøkkenet. Arvet servise som vi aldri bruker er pakket ned og settes i boden.
![]() |
#59 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merKoppeskuffen ja.... Vi har haugevis av ulike kaffekrus, til nød to og to forskjellige. Vi må ha dem nogenlunde tilgjenglige, til bursdager og slikt, men vi trenger dem jo ikke i hverdagen. For håpentligvis kan en opprydning av kjellerboden føre til at vi får litt plass der til en "kjøkkenboks" med slikt i, som vi kan ta opp til passende anledninger. Kanskje den kan slås sammen med "bursdagsboksen".
![]() |
#60 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merTusen takk til denne tråden, for nå er jeg igang også. Har annonsert at jeg så gjerne ville, men ikke har den energien som trenges. Kom så til å huske på mine egne ord fra forsvunnen tid; "Du får energi om du bruker den vet du!"
![]() |
|
|