|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Årstidsfavoritt? | |||
Vinter! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,72% |
Vår! ![]() |
21 | 18,10% |
Sommer! ![]() |
31 | 26,72% |
Høst! ![]() |
31 | 26,72% |
Syns alle årstidene har sin sjarm! |
31 | 26,72% |
Liker ingen årstider. ![]() |
0 | 0% |
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg elsker å bo i et land med årstider!
![]() |
#42 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Sommer.
![]() |
#43 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Året burde ideelt sett være inndelt slik:
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Sommer! Ingen over, ingen ved siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg synes tre av årstidene er helt topp, på hver sin måte. Om vinteren går jeg bare og venter på våren. Kan dessverre ikke se noe positivt med vinteren.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Inspirert av Amidriel:
![]() |
#49 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg foretrekker høsten. Kjøligere, klarere luft, mørkere kvelder, og høstfarger. Og så har jeg alltid en sånn følelse av at det er om høsten et nytt år begynner (sikkert etter mange år som skoleelev/student).
![]() |
#50 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?
![]() |
#51 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg tenker umiddelbart høst før jeg kommer på at det selvfølgelig bare er de strålende, klare høstdagene uten nedbør og med fantastiske høstfarger på trærene som jeg tenker på. Slike dager hvor man ikke trenger jakke - det holder med en tykk ullgenser og man også kan sitte ute og nyte solen.
![]() |
#52 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg har alltid likt våren best. Kanskje fordi jeg liker vinteren minst.
![]() |
#55 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Alle årstider har jo helt klart sin sjarm - kanskje med unntak av vinteren som med fordel kunne vært over når nyttårs-stjerneskuddet er brent opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Våren |
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Liker alle årstidene unntatt vinteren...... HATER virkelig snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg gleder meg konsekvent til alle årstider, og rekker alltid å bli grundig lei den forrige før den neste kommer. Men jeg har nok en spesiell forkjærlighet for høsten, og da særlig de dagene med kjølig, klar luft og helt usannsynlig blå himmel. (Svaret er selvsagt farget av at du spør meg på tampen av sommeren.)
![]() |
#60 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Vår, sommer og høst er bra. Vinter er litt mer pes. Jeg er en frossenpinn som ikke liker å gå på ski, og er gift med en mann som sitter i rullestol, og som dermed stort sett må være inne om vinteren.
![]() |
|
|