|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Årstidsfavoritt? | |||
Vinter! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,72% |
Vår! ![]() |
21 | 18,10% |
Sommer! ![]() |
31 | 26,72% |
Høst! ![]() |
31 | 26,72% |
Syns alle årstidene har sin sjarm! |
31 | 26,72% |
Liker ingen årstider. ![]() |
0 | 0% |
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg synes alle årstidene har sin sjarm. Jeg elsker sommeren med sol og varme. Jeg elsker vinteren med JUL (jeg lever og ånder for hele desember måned), teppekos og kakao, jeg synes høsten er nydelig, og jeg liker godt våren med alle de grønne skuddene og forventningene til sommeren. Ja, jeg liker alle årstidene.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg synes på en måte alle årstider har sin sjarm, men jeg har høsten som favoritt.
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg er glad i alle årstidene - i alle fall begynnelsen på dem. Elsker når den første snøen kommer, men er like glad når den smelter av solen og det begynner å spire. Sommer er deilig uansett og syns det er trist når det begynner å mørkne, men samtidig syns jeg det er så vakkert når alt blir gult og oransje i naturen rundt meg.
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg elsker våren, sommeren og høsten på hver sin måte, men hater vinteren som jeg ikke ser noen sjarm med.
![]() |
#7 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Synes alle årstidene har sin sjarm (men en bra sommer ligger nok hakket høyest)
![]() |
#8 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilken årstid liker du best?Vinter er best! Snø og kulde, og mørke, tepper og kakao og stearinlys! Man orker å krype tett inntil sin kjære om natten (og ellers da).
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg synes vår, sommer og høst har sin sjarm, men vinteren kunne jeg glatt klart meg uten.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Alle årstidene har sin sjarm, dersom det er skikkelige årstider. Altså; Dersom vi har en flott sommer, er det bare herlig når høsten kommer, og vinteren er flott når snøen daler og legger seg.
![]() |
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg ville egentlig at det skulle være en flervalgspoll, og da hadde jeg krysset av høst, vinter, vår. Men da krysset jeg av høst. Da er vi endelig ferdig med sommeren, og det er leeenge til neste gang.
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
blid
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?
Enig! Sommeren er favoritten - den kunne godt vært forlenget med to-tre måneder. Overgangen mellom høst og vinter er den tiden på året som jeg liker minst - mørke november-dager med regn og vind kunne jeg glatt vært foruten
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Vår!
![]() |
#15 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Uten tvil, høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Vår og høst.
![]() |
#17 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Høsten! Da er jeg alltid fullt i gang med nyoppstartede prosjekter, har fått ladet batteriene og synes alt er gøy. Dessuten er jeg veldig glad i mørke og regn. :øksemorder: Jeg haaater derimot vinteren, fordi jeg er så redd for snø. Vinter uten snø er derimot helt strålende. Jeg synes våren kan være litt slitsom fordi da skal alle på død og liv sitte utendørs og fryse i liksom-solvær. Sommer er fint fordi vi da ofte er på ferie, og det er sommertid på jobb. Dessuten liker jeg strandliv, som jo naturligvis er forbeholdt sommeren her i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?Jeg liker alle årstider, men høsten er nok favoritten. Jeg blir alltid litt melankolsk når sommeren er på hell, kveldene blir mørkere og kjøligere og man kjenner at høsten er på vei, noe som passer meg fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken årstid liker du best?At det er et klart og tydelig skille mellom de ulike årstidene er noe av det jeg setter aller størst pris på med klimaet i Norge. Jeg gleder meg nesten like mye over alle årstidene. Det er nesten like herlig med snørike vintre, krisp og fargesprakende høst, småskofølelsen om våren og tropefølelsen på de varmeste sommerdagene.
![]() |
![]() |
|
|