|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?
Det har du rett i. Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har hørt at det måtte være sølvholdig svarthvitt-film. Men nå har vi det, heldigvis.
|
|
|
#42 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Noen som vet hvor man får kjøpt sånne briller- i siste liten?
|
|
|
#43 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Lese nøye først før man skriver ja.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Overskyet vær funker utmerket. Ser ikke en døyt. |
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Jeg tittet forresten opp, Glitterbarnet gadd ikke. Og sola er så sterk, selv nå når formørkelsen er maks her i Oslo, at det er umulig å se opp uten beskyttelse.
|
|
|
#49 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Hmmm....jeg så rett på solformørkelsen i dag jeg- uten briller...og jeg er fortsatt ikke blind... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
En Som Trener
|
Sv: Holdes barna innendørs under solformørkelsen?Brukte et par røntgenbilder å se gjennom samt solbriller og allikevel var det vel skarpt for mine øyne. Jeg så en halv sol lenge etterpå når jeg lukket øynene for å si det sånn!
|
![]() |
|
|