Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støvlene fra Crocs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-08, 21:30   #41
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvlene fra Crocs

Hvilket er hva?

Om den minste er rosa og den største er blå så tar jeg dem begge hvis dem passer trollene her i huset da.

Gammel 12-08-08, 21:32   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei motsatt. Antar de tilsvarer str. 27 og 30. Men skal måle senere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:40   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Pokker.. gutten vil ikke ha rosa på seg er jeg 110% sikker på!
Vet ikke helt hvordan frøken vil gå rundt med den blå heller. Dette var dumt, neste gang du bestemmer deg for å kjøpe feil str, kan du ikke kjøpe mine farger?
Str, var da helt perfekt match her da. Det var veldig synd.

Gammel 12-08-08, 23:06   #44
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De prøvde dem i stad med ullsokker. Ble ikke så ille det, så vi tror vi beholder dem. Veldig lette støvler ja.

Gammel 12-08-08, 23:11   #45
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor store er de, Electronika? Jeg har bestilt til ungene, en størrelse større en crocsen de har nå og som de er på vei å vokse ut av. Blir spennende å se hvordan det går, de kommer vel i begynnelsen av neste uke, tenker jeg.

Gammel 12-08-08, 23:11   #46
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Bruker dem vanligvis 27 og 30? Eller bestilte du ett nr for stor?

Gammel 12-08-08, 23:18   #47
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg bestilte dem litt større enn de bruker i crocks til vanlig.

Lillebror bruker 25/26: Bruker 8/9 i vanlige crocks. Det er 25/26. Kjøpte 10/11 nå.
Storesøster bruker 27/28. Bruker 10/11 i vanlige crocks. Kjøpte 12/13 nå.

Jeg tror nok at hvis de skulle hatt støvler med bare vanlig strømpe i, så hadde de kunne hatt samme størrelse som de bruker i crocks ellers.

Gammel 12-08-08, 23:20   #48
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror bruker 31 og 12/13 i vanlige crocs, så jeg bestilte størrelsen større. Lillesøster har litt større føtter enn din lillebror, og jeg bestilte samme størrelse som deg. Da er jeg nok safe.

Gammel 13-08-08, 09:54   #49
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte en str. større til Snuppa, og hun synes ikke det gjorde noe at de var litt romslige. De detter ikke av, og veier jo next to nothing.

Gammel 13-08-08, 10:11   #50
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har hatt disse til ungene i et år og er veldig fornøyd.

Det er jo bare i foten støvlene er brede, skaftet er jo ganske smalt.

Gammel 13-08-08, 13:32   #51
Dronningen
Pauset

Standard

Tror jeg skal legge en såle i dem foreløpig. Ungene virket fornøyde med dem ja. Er nok sikkert dem med bredden som gjør at de også ser litt store ut.

Gammel 13-08-08, 21:30   #52
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg bruker crocks gummistøvler på jobb - jobber i barnehage. Har ullsokker i dem, og jeg har aldri opplevd å fryse på beina eller bli klam når jeg har brukt dem. I tillegg er de superlette, så jeg er kjempefornøyd.

Hvordan er de i størrelsen? Er de brede f.eks. (Jeg har andeføtter _og_ høy vrist.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:04   #53
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvordan er de i størrelsen? Er de brede f.eks. (Jeg har andeføtter _og_ høy vrist.)

Jeg tror de passer veldig godt til Donald Duck'ere! De er brede og romslige i foten. Jentungen har ikke noe A4 føtter.

Gammel 13-08-08, 22:15   #54
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har disse støvlene til ettåringen sin? Hvilket nr. i så fall? Virker ikke som georgie har så små str. som kids 3/4. Pøkk!

Hva bør storesøster som bruker str. 28 få?

Gammel 13-08-08, 22:16   #55
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg tror de passer veldig godt til Donald Duck'ere! De er brede og romslige i foten. Jentungen har ikke noe A4 føtter.

Jeg tenkte til meg selv. Det høres ut som om det kan være et godt alternativ på jobb nå i høst.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:18   #56
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva bør storesøster som bruker str. 28 få?

Jeg har kommet frem til at storebror, som også bruker 28, bør ha 12/13. Han bruker 10/11 i vanlige crocs.

Gammel 13-08-08, 22:33   #57
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi har også et par "uekte" støvler, men de er omtrent prikk lik originalen. Alle Bunnprisbutikker har dem nå, sorte og røde.

Jeg synes ikke de er sammenlignbare. Bunnpris sine er stivere og mer plastikkaktige synes jeg. Jeg vet ikke hvordan andre fakes er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:40   #58
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Har de gule til tuppa, og har aldri hørt klaging på klamhet, eller kjent noe på dem.
Veldig fornøyde - utrolig mye bedre enn vanlige støvler. Og så ser vi henne godt med de gule andeføttene på!

Gammel 14-08-08, 00:19   #59
Dronningen
Pauset

Standard

De er veldig brede ja, og storesøster fikk 12/13 som bruker 28.

Jeg kjøpte forresten ullsåler for gummistøvler og la i dem i dag, slik at de er varmere og litt mindre nå i starten.

Gammel 14-08-08, 00:20   #60
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Pokker og, jeg var inne og skulle bestille støvler nå i str 10/11, men de var utsolgt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.