Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 14:47   #41
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?

Mannen lot meg sove lenge enda han har bursdag i dag (jeg stod opp med ungene i går, så rett skal være rett), og eldstesønn har vært så flink og hjulpet meg med å bake. Svigers kommer på bursdagskaffe klokka fem.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 08:34   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke ennå nei. Venter spent.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 08:45   #43
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Farmoren og farfaren til barna skal ha dem på overnattingsbesøk fra i dag og til søndag slik at vi foreldre kan 1) gå ut og spise på Haga restaurant i dag og 2) dra på grillfest i morgen. Hurra!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 08:48   #44
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Mannen har gått på jobb

Han har snorket værre enn værst i natt og luktet som et middels stort bryggeri. Det å få han opp og ut var egentlig bare en glede.
Han var ikke like glad.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 09:24   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ikke i dag, men i natt: Min mann ryddet kjøkkenet da han ikke fikk sove i natt, så jeg fikk stå opp til rent og ryddig kjøkken.
Himmelsk.
(ja, jeg pleier å rydde selv før jeg går og legger meg, men i går var jeg for trøtt. )

Og svigermor har tilbudt seg å ta med seg hundene på tur hver dag, siden hun likevel går trimturene sine.
Hun syntes det nesten var bortkastet energi å ikke mosjonere hundene samtidig.
Herlige svigermor.

Gammel 22-08-08, 09:25   #46
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mannen har gått på jobb

Han har snorket værre enn værst i natt og luktet som et middels stort bryggeri. Det å få han opp og ut var egentlig bare en glede.
Han var ikke like glad.

Høres mistenkelig kjent ut det der du.

Gammel 22-08-08, 09:27   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har gått på jobb

Han var ikke like glad.

Sikkert herlig å bli kvitt han!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 09:32   #48
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sikkert herlig å bli kvitt han!

Ja egentlig.
Har brukt store deler av natten til å dytte på han i håp om at snorkingen skulle gi seg litt.
: sånn går det med fri flyt av børst på firmatur:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 09:48   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Ja egentlig.
Har brukt store deler av natten til å dytte på han i håp om at snorkingen skulle gi seg litt.
: sånn går det med fri flyt av børst på firmatur:

Gammel 22-08-08, 09:59   #50
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

En utrolig blid Knøtto på morgenkvisten. (Og det er heller unntaket enn regelen.) Nå mistenker jeg ikke henne for å gjøre det for å glede meg, men jeg ble uansett glad. En stund. Før jeg begynte å tenke på lurendreiereiendomsmeglere.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:01   #51
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

I dag har mamma stått opp grytidlig for å ta seg av minstemor som er syk. Hun har kjørt mellomste i barnehagen og steller hjemme slik at mannen får en rolig frokost før han prøver seg på jobb.
Det er texas hjemme, de minste og mannen er syke. Minstemor sovnet klokken 1 i natt og jeg ligger på sykehus.
De GLEDER det meg virkelig at mamma er der og jeg vet at mannen min får verdifull hjelp!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 22:32   #52
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Svigermor har hatt med middagsmat til de skulle komme på besøk, og det er så utrolig godt å slippe å tenke på sånt!

I dag har jeg riktignok bakt kake til dessert/kaffe, men det hadde jeg sikkert ikke hatt ork eller tid til om jeg skulle hatt middag på bordet også.

Bare at de kommer tidlig så jeg rekker å henge opp klær (noe som er umulig å få gjort uten å evt sette ungene i lekegrinda)?!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 22:56   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har verdens skjønneste Frøken Rattata kommet og hentet Lillemann for avlastningshelga, i stedet for at vi kjørte ham til henne. Slik fikk min kjære og jeg et par timer helt alene før Storebror kom hjem fra teatertur.

Gammel 22-08-08, 23:38   #54
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Samboer kom hjem fra butikken og hadde med en stor plate Walters mandler. Min lillesøster kom på besøk tidligere i dag med frukt og nøttescones fra United bakeries, og det er hårdt tiltrengt her ute på landet.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 23:54   #55
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen kom hjem med Nintendo Wii board til meg.

Nå får jeg bevegd meg litt selv når han har vakt og jeg er "stuck" om kveldene.

Gammel 23-08-08, 10:17   #56
Zamza
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Zamza har et hav av muligheter foran seg
Standard

Broren min kom på besøk

Zamza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 10:31   #57
tutta
Passiv

Standard

Mannen stekte speilegg til frokost til sønnen og meg .

Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 20:11   #58
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

1. Mamma kom opp på sykehuset og hentet en bukse hun hadde kjøpt til meg, som de hadde glemt å ta av alarmen på. Hun kjørte på senteret og fikset det og kom tilbake med den. Jeg skulle jo pynte meg til mister Mann kom.

2. Min stesøster dro hjem til mannen klokken 10 og hentet ungene og hadde dem hos seg helt til nå i kveld. Mannen fikk sovet og slappet av noen timer.. lykkelig mann=lykkelig Shamu

3. Mannen kjøpte deilige salater og kaker, brus, og smirnof og sjokolade og kom og feiret 5 års bryllupsdag hos meg.

4. Fikk pakke i posten av LilleLeo med fint skjerf og MASSE sjokolde og ett nydelig brev :kle
mme:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 20:28   #59
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Dattern min vekket meg med det største smilet og en våt nuss og sa "Du er den beste mamman jeg har fått".
Dette etter at min mann sto opp først i dag og lot meg sove ut. (Siden jeg hadde sittet oppe til nesten 04 og lest... )

Gammel 23-08-08, 20:58   #60
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Naboen kom med nybakt eplekake til oss, det smakte godt med vaniljeis ved siden av.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.