|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen lot meg sove lenge enda han har bursdag i dag (jeg stod opp med ungene i går, så rett skal være rett), og eldstesønn har vært så flink og hjulpet meg med å bake. Svigers kommer på bursdagskaffe klokka fem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Farmoren og farfaren til barna skal ha dem på overnattingsbesøk fra i dag og til søndag slik at vi foreldre kan 1) gå ut og spise på Haga restaurant i dag og 2) dra på grillfest i morgen. Hurra!
![]() |
#44 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen har gått på jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Ikke i dag, men i natt: Min mann ryddet kjøkkenet da han ikke fikk sove i natt, så jeg fikk stå opp til rent og ryddig kjøkken.
![]() |
![]() |
#46 |
Gullfisk
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?
![]() |
![]() |
#47 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ferdig!
Ja egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gullfisk
![]() |
![]() |
#50 |
Smugleser
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?En utrolig blid Knøtto på morgenkvisten. (Og det er heller unntaket enn regelen.) Nå mistenker jeg ikke henne for å gjøre det for å glede meg, men jeg ble uansett glad. En stund. Før jeg begynte å tenke på lurendreiereiendomsmeglere.
![]() |
#51 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?I dag har mamma stått opp grytidlig for å ta seg av minstemor som er syk. Hun har kjørt mellomste i barnehagen og steller hjemme slik at mannen får en rolig frokost før han prøver seg på jobb.
![]() |
#52 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Svigermor har hatt med middagsmat til de skulle komme på besøk, og det er så utrolig godt å slippe å tenke på sånt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?I dag har verdens skjønneste Frøken Rattata kommet og hentet Lillemann for avlastningshelga, i stedet for at vi kjørte ham til henne. Slik fikk min kjære og jeg et par timer helt alene før Storebror kom hjem fra teatertur.
![]() |
#54 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Samboer kom hjem fra butikken og hadde med en stor plate Walters mandler. Min lillesøster kom på besøk tidligere i dag med frukt og nøttescones fra United bakeries, og det er hårdt tiltrengt her ute på landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen kom hjem med Nintendo Wii board til meg.
![]() |
#56 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Broren min kom på besøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen stekte speilegg til frokost til sønnen og meg |
![]() |
![]() |
#58 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?1. Mamma kom opp på sykehuset og hentet en bukse hun hadde kjøpt til meg, som de hadde glemt å ta av alarmen på. Hun kjørte på senteret og fikset det og kom tilbake med den. Jeg skulle jo pynte meg til mister Mann kom.
![]() |
#59 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Dattern min vekket meg med det største smilet og en våt nuss og sa "Du er den beste mamman jeg har fått".
![]() |
#60 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Naboen kom med nybakt eplekake til oss, det smakte godt med vaniljeis ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|