|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Kan være greit å være obs på det også i ny og ne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Siden jeg er mutt putt alene i dag så kan jeg ikke si noen. Jo, forresten, en kollega av meg sendte meg noen greier på mail som han egentlig ikke hadde tid til å gjøre men som han gjorde likevel, og det var supert, for jeg trenger det til mandags morgen.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mann, eldstemann og mine foreldre som legger belegningsstein mens jeg passer yngstemann som stort sett bare sover.
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Naboen ringte og spurte om de kunne ha poden i noen timer. Fantastisk med sånne naboer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen min som lot meg dorge i sengen i en time og se på en episode med ColdFeet i morges, enda han hadde tatt tidligvakten og alt.
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Missa - dorge er vel ikke helt ordet du lette etter, eller?
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Storebror passet på lillebror på senteret slik at jeg kunne få se i butikkene uten å løpe etter ham hele tiden.
![]() |
#8 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Foreldrene mine har begge ungene med på hytta slik at jeg får slappet av før fødsel.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?
Joho! Du har ikke sett meg sengedorge du. Da går alt veeeldig sakte. Jeg sover til sammenligning vilt og hemningsløst.
![]() |
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Min eldste datter kom og tilbudte seg å kjøre og handle for meg.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannein tok med toåringen ut på fotballkamp akkurat nå så jeg kan være alene hjemme, slange meg i sofaen og strikke så mye jeg har lyst til |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Mannen kjørte bestemoren min på shoppingrunde i dag tidlig, jeg slapp unna og kunne sove lenge. Da han kom tilbake sto jeg opp og dusjet mens han fikset frokost. Varme rundstykker, juice, laks, eggerøre, roastbeef og masse annet godt. Deilige helgefrokosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Min datter har plukket gule blomster og røde bær til meg.
![]() |
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Storesøster tok med lillesøster på trampolina så jeg kunne ligge i sola å halvsove og lese litt.
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?Venninnen min har sagt pene ting til meg, hunden min er frisk igjen, ungene har vært snille og kranglet lite, mannen min er en flott kar og vår Herre bestemte at i deg skulle det bli sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Hva har noen gjort i dag for å glede deg?
Hvem vår Herre er? Den som styrer været. Sist redigert av 007 : 16-08-08 kl 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|