Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deres

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 11:25   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deres

[fjas]Er det en barsk mann har jeg ingen problemer med å legge ham til. [/fjas]

Nei, altså, jeg legger til hvis jeg er usikker på om det er min manglende hukommelse som slår til, og sparker ut hvis jeg finner ut at det er noen totalt ukjente.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 11:43   #42
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg legger heller ikke til ukjente. Da prøver jeg først å finne ut hvem det er, og klarer jeg ikke det så ignorerer jeg glatt.

Gammel 27-08-08, 11:53   #43
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg pleier å spørre om hvordan jeg kjenner de.
Ofte så er det folk som bare plukket ut folk de finner, andre har en konkurranse med venner om å ha flest på lista.
Dersom jeg ikke blir noe klokere av svaret jeg får ignorerer jeg.
Om de prøver å legge til igjen, blokkerer jeg.

Gammel 27-08-08, 21:50   #44
Crispers
Nybegynner

Crispers sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Crispers har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvis ukjente ber om å komme på facebook listen min og jeg ikke kjenner de igjen verken ved navn eller bilde , så sender jeg de en melding .
Spør hvem de er og hvor de kjenner meg ifra .

I det siste har så mange ukjente lagt meg til på msn også.
Flere?

Crispers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 10:34   #45
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

På MSN har jeg aldri fått spørsmål fra ukjente.
Du har ikke adressen din liggende ut ett eller annet sted da?

Når man sender en melding til en ukjent på FB så får de tilgang til profilen din i en viss tid så lenge du ikke har gjort om på innstillingene.
Jeg har begrenset tilgangen til kun profilbilde og bittelitt informasjon.

Gammel 28-08-08, 10:46   #46
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg legger ikke til folk jeg ikke vet hvem er.
Og jo, hvis jegber om å komme på noen sin liste og er usikker på om de husker meg, så skriver jeg en melding.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 16:41   #47
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

I utgangspunktet ikke (jeg har avvist to med sterkt araberklingende navn; mon tro vi var brevvenner en gang, forresten )

Ellers fikk jeg forespørsel fra ei som jeg trodde jeg kjente (bare én bokstav i forskjell i fornavnet), jeg la henne til som venn og oppdaget deretter tabben.

Vi er venner ennå vi, men ikke aner jeg hvordan hun kjenner meg. Vi bor i samme område (mon tro vi har møttes i fylla?)

Så er jeg venn med en annen jeg ikke aner hvem er, men så at han jobbet i samme "konsern" som meg. Nå har han sluttet og vi er fremdeles venner.

:lettliva:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 19:52   #48
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei jeg legger ikke til ukjente personer.

Gammel 07-09-08, 14:04   #49
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke så inne i dette Facebook greiene enda. Men likevel har jeg profil der som jeg nylig har begynt å bruke litt mer.
Plutselig idag ligger det en venne-forespørsel fra en i klassen min på ungdomsskolen. Jeg hadde ingenting med henne å gjøre da og ønsker ikke å ha noe med henne å gjøre nå.

Kan jeg bare ignorere henne? Eller blir det sett på som godt over snittet overlegent og sært?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 19:59   #50
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Får svært lite forespørsler : venneløs:,
men i går fikk jeg en mail hvor en jente jeg aldri har hørt om før inviterer meg til å joine FB. På mailadressen jeg ikke bruker til FB
: skjønner ikke noe:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 20:08   #51
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Godkjenner ikke fremmede,

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 22:18   #52
Nunne
Elsker familielivet

Nunne sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nunne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Legger kun til de jeg vet hvem er!

Gammel 16-06-09, 13:03   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dytter litt på denne.

Gammel 16-06-09, 13:44   #54
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vet jeg hvem det er, legger jeg dem til. Vet jeg ikke hvem de er, eller er det en person jeg ikke ønsker å ha noe kontakt med, så ignorerer jeg vedkommende hardt og nådeløst.

Gammel 16-06-09, 13:48   #55
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Jeg sorterer, siler og selekterer. Jeg antar at en del mennesker synes jeg er hoven, men det har jeg på en måte forsont meg med. Min side er min side.

Nemlig!

Om jeg skulle ende opp med å sende venneforespørsel til f.eks. Pida, så ville jeg slengt med nicket mitt i forespørselen, slik at hun skjønte hvem det var.

Gammel 16-06-09, 13:50   #56
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg legger ikke til de jeg ikke vet hvem er. Jeg legger heller ikke til foreldre til elever jeg har.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 14:14   #57
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dytter litt på denne.

Hvorfor ? Noen ukjente forespørsler?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 14:15   #58
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror deler av mysteriet er løst ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 14:28   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle kan glemme seg ut.

Gammel 16-06-09, 18:52   #60
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner.

Knerten: Du kan selvsagt ignorere venneforespørsler fra folk du aldri har pratet med. Det synes hvertfall jeg er greit. Det er jo forskjellig hvor mye man legger ut og hvor mange man ønsker å dele det med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.