|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresLegger dere dem til da, eller sjekker dere opp hvem det er? Jeg synes det er litt teit når de ikke kan skrive en liten melding om hvem de er. Ofte er det forumfolk, og jeg kan da ikke navnet på alle jeg er på fora med, og vil heller ikke ha en drøss med folk jeg ikke aner hvem er på lista mi.
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresNei, jeg legger ikke til noen jeg ikke vet hvem er.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg legger aldri til noen jeg ikke vet hvem er. Jeg har akseptert forespørsler fra forumbekjente med glede, men da har de alltid sagt hvem de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresHva gjør dere når dere får en venne-henvendelse fra en ansatt i barnehagen dere overhodet ikke har lyst til å ha privat omgang med av noe slag da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg har funnet flere barnehage-ansatte på FB men det kunne ikke falt meg inn å ha dem på lista mi.
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresHvis noen jeg ikke vet hvem er vil ha meg som venn uten å forklare hvem og hvorfor, så ignorerer jeg og de jeg ikke vil ha på vennelisten min de ignorerer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deres
Jo, personen er grei nok å snakke med i barnehagen, men jeg mener det går ei grense der. Men lurer på hva som skjer om jeg ignorerer henvendelsen, får hun da beskjed om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Hun får ikke beskjed om det, men hun vil jo oppdage at du ikke dukker opp på vennelisten hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg har lagt til folk jeg ikke umiddelbart kjenner igjen dersom vi har hatt mange felles bekjente fra skoletiden, da regner jeg med at jeg faktisk kjenner dem. Ellers siler jeg godt, og dersom noen ikke deler noe av seg selv har jeg heller ingen betenkeligheter med å slette dem som venn. Da føler jeg bare at de er der for å spionere på hva alle andre driver på med.
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresDe får ikke beskjed om du ignorerer, men det er mulig de kan lure etter stund og du ikke legger de til om de gjerne vil være på listen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg pleier også alltid å se på vennelisten deres, for å se om det er gamle klassekamerater som evt. har skiftet navn, jeg har jo selv et helt annet etternavn enn i skoletiden. Men finner jeg da ikke ut hvem det er, så bare ignoreres de.
![]() |
#13 |
Einsam
|
Okei, så dersom det hadde blitt nevnt en gang, kan jeg si litt slik: "Åh, det har jeg ikke sett" |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresNei jeg legger dem ikke til, og jeg legger ikke uten videre til noen jeg vet hvem er heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg legger ikke til mennesker jeg ikke kjenner.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresJeg legger ikke til folk uten å vite hvem de er, men jeg er nysgjerrig nok til å f.eks. spørre eventuelle felles kjente om hvem dette er (hvis det er forumfolk, da, og det er det jo gjerne). Barnehageansatte kan jeg gjerne ha på vennelisten min - jeg synes ikke det er fjernere enn tidligere kolleger og klassekamerater. Det betyr jo ikke at jeg forplikter meg til å invitere dem i førtiårsdagen min eller noe sånt.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresForstår at jeg ikke er særlig poppis på Facebook....Har aldri fått en forespørsel fra noen jeg ikke kjenner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når ukjente ber om å komme på Facebook-vennelisten deresHvis det ser ut som "vanlige folk", vi har felles venner og de ikke har sendt melding, pleier jeg å spørre litt forsiktig.
![]() |
![]() |
|
|