Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Hvor handler mennene klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 13:14   #41
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?

Skjorter på flyplasser, ellers mye på Gant, Bogart og lignende butikker. Dressmann nekter jeg.... HM kjøper jeg av og til til han, fritidstøy. Ellers handler han selv, sjelden jeg ber han bytte noe.
Han kjøper MYE dyrere klær og sko enn meg, men jeg har nok 3 ganger så mye tøy.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 14:31   #42
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Retro, Carlings, Høyer og sportsbutikker stort sett. Også bestiller han litt t-skjorter på nett. Han handler ikke så ofte akkurat, som regel når jeg er med og får lurt ham inn på noen butikker.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 15:19   #43
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han handler endel på Retro, ellers blir det når vi er ute og reiser. Han er glad i å handle, men hans dyre smak gjør at det blir bare 3-4 ganger i året.

Han ser helst at jeg ikke handler til han.

Gammel 28-09-08, 15:28   #44
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Diesel, Carlings, Jack & Jones, JC, H&M og i diverse butikker i utlandet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 15:43   #45
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

De sjeldne gangene han handler selv så tror jeg han kun er innom Dressmann. Han virkelig hater å handle klær og foretrekker at jeg gjør det for han.

Gammel 28-09-08, 15:55   #46
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Bertoni, Vic, Steen og Strøm og slike butikker. Han handler sjelden i kjedebutikkene, og de plaggene han har ifra HM er det jeg som har dratt inn. Han er blitt veldig glad i Moods of Norway og handler ofte det merket i fritidsklær.

Gammel 28-09-08, 16:04   #47
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jack and Jones, Boys of Europe, Cubus og Carlings er de vanligste stedene.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 16:06   #48
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Wagner, Cubus, Dressmann og Kappahl. Han handler ikke så ofte, og han vil gjerne ha meg med. Han bruker så og si kun skjorter. Før gikk han bare i dressbukser, men har de siste årene gått tilbake til dongeri.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 17:43   #49
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor som helst det er salg. Dressmann, Cubus, KappAhl ...

Gammel 28-09-08, 18:02   #50
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Mannen bestiller t-skjorter fra nerdesteder på nettet. Type thinkgeek.com og deromkring. Ellers tror jeg han gir katten i hvor han kjøper ting, egentlig. Han går nok inn på nærmeste butikk og kjøper det han trenger, så sant det ikke er for dyrt. :har sunnmørsmann:

Gammel 28-09-08, 18:11   #51
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Bertoni, JC og Jack & Jones. Før vi fikk barn handlet han mye av klærne på storbyferiene våre, men de er det ikke mange av nå .

Gammel 28-09-08, 18:18   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen steder egentlig.
Jeg handler for han.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:19   #53
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Han handler definitivt mest på Marlboro Classics, han liker også godt Camel og Monsoon Men og Sand. Dyr smak, men så handler han ikke så ofte.

Gammel 28-09-08, 18:58   #54
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I det siste har han stort sett handlet på Ebay.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:18   #55
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hans personal klesshopper (meg) handler for ham når det er salg hos Gant og 4men, samt ullting hos Wistex og Nøstebarn året rundt.

Han handler selv disse blå nylon arbeidsbukser samt verneutstyr og annet gjør-det-selv stæsj hos Maxbo og Bauhaus.

Gammel 02-10-08, 18:42   #56
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her går det i Gant,Boss,Sand o.l.
Det er to butikkker i Kristiansand som han handler i som fører disse merkene.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 19:06   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis noen vet av nettbutikker som har kule gutte/mannedongeri så del det gjerne her.

En gang til.

Gammel 05-10-08, 19:18   #58
Thalia
Nysgjerrig

Medlem siden: Mar 2008
Thalia er litt kulThalia er litt kul
Standard

Mexx, Carlings og H&M. Det er forøvrig jeg som kjøper de fleste klærne for ham.

Gammel 05-10-08, 19:19   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Der han finner svarte/mørke olabukser som passer og der han finner band-t-skjorter han liker. Ellers får han gjerne et raus til jul/bursdag eller jeg eller venner forbarmer oss over ham med noe vi tror han vil like.

Ikke akkurat noen stor klesinteresse å spore der i gården. Han kan gå med klær som er så slitte at de nesten ramler av kroppen og gir fint beng i hva slags inntrykk det måtte gi.

Heldigvis får det meg til å se eksepsjonelt velkledd og fin ut.

Jeg liker mannen din, Kasia.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:16   #60
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Favorittbutikken er Brandstad. Ellers handler han på JC, sportsbutikker og andre steder han måtte finne noe fint. Han er glad i å shoppe.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.