|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Spinoff: Hvor handler mennene klær?torsk: tittelen er til deg.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-09-08 kl 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min handler ikke i kjedebutikker. Her i byen handler han på Cosmo og Bogart og "den dyre på Solsiden" (husker ikke navnet). Med sånne vaner handler han ikke klær hver uke heldigvis.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen handler mest når vi er på tur, men her hjemme blir det mr jones, zachariassen og bestiller en del fra sportmann og betterbodys (gasp)
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bukser handles kun på Bedis på Grønland i Oslo.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Carlings, og en sjelden gang H&M.
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bukser fra Carlings, t-skjorter og gensere/hettejakker fra Carlings ev. Cubus.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jeg er ikke mann, men kjøper guttebukser til meg selv og handler noe dongeribukser på Jack and Jones.
![]() |
#11 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Bertoni, Blend, Carlings, JC og HM. Innimellom stikker han innom MAS også, men det er oftest som haleheng til meg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min handler på HM, Bess Retro, MAS eller sportsbutikker. Og dongeribukser på Laredoute, det er nemlig bare der han får tak i Levis 512 (tror jeg det er) som han er avhengig av.
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Ikke verst, Karamell. Neste gang kan du vurdere å ikke lage et poeng ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mannen min er mest glad i Springfield klær, så det blir på utenlandsturer. Men da kjøper han til gjengjeld en hel haug av gangen.
![]() |
#17 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Jack & Jones
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?
Litt sånn er det her også, bortsett fra at vi ikke (lenger) bor i Trondheim. Mannen er faktisk en tilnærmet snobb i klesveien, i alle fall sammenliknet med sin alt- (men stor-)etende kone. Han handler litt på Carlings og en del på Steen & Strøm etc. De eneste H&M-klærne han har, er det jeg som har kjøpt til ham.
![]() |
![]() |
#19 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Mann og mann. Gubben her i huset handler ikke underbuksene sine selv engang, han hater butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?Min mann handler nesten ikke klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|