Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Hvor handler mennene klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 12:33   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Hvor handler mennene klær?

torsk: tittelen er til deg. Jeg tenkte å spørre "Hvor handler mannen din klær, men tenkte på deg.

Sist redigert av Karamell : 26-09-08 kl 12:46.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:35   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?

Mannen min handler ikke i kjedebutikker. Her i byen handler han på Cosmo og Bogart og "den dyre på Solsiden" (husker ikke navnet). Med sånne vaner handler han ikke klær hver uke heldigvis. Han handler klær ca 2 ganger i året.

Gammel 26-09-08, 12:37   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min handler mest på Bertoni.

Gammel 26-09-08, 12:38   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Mannen min handler mest på Bertoni.

Hvor er det?

Gammel 26-09-08, 12:38   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen handler mest når vi er på tur, men her hjemme blir det mr jones, zachariassen og bestiller en del fra sportmann og betterbodys (gasp)

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:39   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Bukser handles kun på Bedis på Grønland i Oslo.
Det sier seg selv at det ikke akkurat blir for ofte, men én Oslotur i året må vi altså ha.

Skjorter/gensere handles litt overalt, men svært sjelden, da han har en litt spesiell smak og ikke er så enkel å tilfredsstille på det området.
Som regel er det jeg eller svigermor som kjøper slikt til ham.

Gammel 26-09-08, 12:39   #7
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Carlings, og en sjelden gang H&M.

Gammel 26-09-08, 12:40   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bukser fra Carlings, t-skjorter og gensere/hettejakker fra Carlings ev. Cubus.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:40   #9
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor er det?

På Mercursenteret, i hvert fall. Kanskje bare der?

Gammel 26-09-08, 12:41   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke mann, men kjøper guttebukser til meg selv og handler noe dongeribukser på Jack and Jones.
Hvis noen vet av nettbutikker som har kule gutte/mannedongeri så del det gjerne her.

Gammel 26-09-08, 12:43   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Bertoni, Blend, Carlings, JC og HM. Innimellom stikker han innom MAS også, men det er oftest som haleheng til meg ...

Han bestiller dessuten mye t-skjorter på nett.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:43   #12
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min handler på HM, Bess Retro, MAS eller sportsbutikker. Og dongeribukser på Laredoute, det er nemlig bare der han får tak i Levis 512 (tror jeg det er) som han er avhengig av.

Gammel 26-09-08, 12:44   #13
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Der han finner klær som er lange nok i armer og ben. Jeg lurer på hvor andre lange/store menn handler?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:46   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke verst, Karamell. Neste gang kan du vurdere å ikke lage et poeng ut av det. :aldri fornøyd:

Jeg handler veldig mye på H&M, noe på Cubus og andre like dølle steder. I blant skeier jeg ut og kjøper et plagg eller to hos Selected-utsalget eller en annen «bedre» butikk. Jeg er ikke spesielt opptatt av klær.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:46   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Poeng er kult.

Gammel 26-09-08, 12:56   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Hvor handler mennene klær?

Mannen min er mest glad i Springfield klær, så det blir på utenlandsturer. Men da kjøper han til gjengjeld en hel haug av gangen.
Også har han vel noen jeans fra Diesel og noen fra Acne.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 13:05   #17
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jack & Jones

Gammel 26-09-08, 13:06   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mannen min handler ikke i kjedebutikker. Her i byen handler han på Cosmo og Bogart og "den dyre på Solsiden" (husker ikke navnet). Med sånne vaner handler han ikke klær hver uke heldigvis. Han handler klær ca 2 ganger i året.

Litt sånn er det her også, bortsett fra at vi ikke (lenger) bor i Trondheim. Mannen er faktisk en tilnærmet snobb i klesveien, i alle fall sammenliknet med sin alt- (men stor-)etende kone. Han handler litt på Carlings og en del på Steen & Strøm etc. De eneste H&M-klærne han har, er det jeg som har kjøpt til ham. Jeg kan faktisk forstå ham på en måte, enda så gjerrig jeg er, for jeg synes utvalget i mange av de rimelige kjedebutikkene er dårligere og kjedeligere på herresiden enn i dameavdelingene.

Gammel 26-09-08, 13:26   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Mann og mann. Gubben her i huset handler ikke underbuksene sine selv engang, han hater butikker.
Jeg handler med hjem (deponerer) så prøver han, OG er som regel fornøyd med det jeg kommer med. Og sånn foregår hans shopping.
Jeg plukker stort sett med meg klær til han fra Jack & Jones og sportsbutikkene, i alle fall basisklærne.
Ellers handler jeg litt merkeklær på Match (er litt svak for Gant og Jean Paul), t-skjorter fra Probat (t-skjorte freak) og litt rundt omkring hvor jeg finner kule plagg.
Jeg elsker jo å shoppe, så det er virkelig ikke noe problem for meg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 13:26   #20
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Min mann handler nesten ikke klær. Han er ekstremt lite opptatt av klær, og finner han en olabukse og noen kule t-skjorter kjøper han det, uansett hvor det er. Det er stort sett hvis han kjeder seg mens han venter på meg på HM, og det skjer to ganger i året.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.