Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporing: Titter dere i andres skap?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 23:25   #41
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?

Nei, det gjør jeg ikke.

Gammel 12-10-08, 23:25   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg gjorde det jo.

Selvsagt har du et poeng, siden så mange er omgangsvenner var det antakelig en sosial dødare å innrømme snoking. Selv torsken har jo forsøkt å ro.

...enda et bevis på utviklingslæren.

Jeg har forresten også kikket etter bind/tamponger/whatever som kan stoppe blodbadet hos noen relativt ukjente venner av mine foreldre en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 23:28   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg da ikke.
Det har rett og slett aldri falt meg inn at det skulle være interessant.
Om jeg leter etter noe spesifikt, spør jeg heller verten.

Det vil si: Hos mine beste venninner tar jeg meg til rette, det gjør de hos meg også, og det er greit for begge parter - vi kjenner hverandre så godt i utgangspunktet.
Skulle mamma begynne å gå på jakt i skapene mine, derimot, kjenner jeg at jeg blir litt urolig.

Gammel 12-10-08, 23:30   #44
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Mamma'n din kjenner deg nok bedre enn du tror, Enhjørning.

torsken er et strålende eksempel for oss alle. I nød osv.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 23:34   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mor får kun lov til å se i kjøkkenskapene mine. :noia:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 00:12   #46
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hvem har sett Skapulf (Monster In The Closet)?

Jeg tør forresten bare å åpne fremmede badeskap hvis det er aldeles tomt for dopapir.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 00:22   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.. Torsken burde kommet hit, så kunne han fått en haug med rot i fleisen når han snoket.. og et lite forklaringsproblem på kjøpet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 00:56   #48
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gjort det en gang.
Det var når eksen hadde flyttet ut og jeg så på leiligheten han hadde flyttet i og jeg måtte tisse.
Tok en titt i baderomsskapet hans for å se hva han hadde tatt med og rappet med meg hårbørsten min tilbake.
Men sa i fra at jeg hadde tatt den da.

Gammel 13-10-08, 06:55   #49
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Nei, det gjør jeg ikke. Men ventet du egentlig at noen skulle stå fram med sine "synder" her på åpent forum?

Det skjer da rett som det er.

Gammel 13-10-08, 08:44   #50
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg tør forresten bare å åpne fremmede badeskap hvis det er aldeles tomt for dopapir.

Det må vel være min eneste motivasjon for å kikke i noen andres baderomsskap. Jeg kan huske å ha gjort det ved et par anledninger. Jeg kan også huske at jeg da prøvde å ikke se noe annet enn det jeg så etter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 09:30   #51
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

En venninne av meg var på besøk hos svigerfamilien sin, og åpnet skapet på badet. Der var det klistret en post-it-lapp der det stod noe sånt som "60% av alle gjester titter i skapet på badet"
Litt festlig, men det kunne jo ikke kommenteres av henne

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 09:36   #52
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kikket etter dopapir ja.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 09:38   #53
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har kikket etter dopapir ja.

... selv om det var rikelig igjen på holderen?

Gammel 13-10-08, 10:35   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei.. Torsken burde kommet hit, så kunne han fått en haug med rot i fleisen når han snoket.. og et lite forklaringsproblem på kjøpet.

Jeg har alltid hatt så lyst til å prøve det knepet jeg leste om en gang dersom man har snokete venner: Ta ned baderomsskapet og legg det "på rygg", fyll det med pingpongballer. lukk dørene og heng skapet forsiktig opp.

Gammel 13-10-08, 10:45   #55
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har alltid hatt så lyst til å prøve det knepet jeg leste om en gang dersom man har snokete venner: Ta ned baderomsskapet og legg det "på rygg", fyll det med pingpongballer. lukk dørene og heng skapet forsiktig opp.

Kan man ikke bare tape et stoffstykke sånn at det blir en lomme og så drar man det vekk etter at man har lukket skapdøren?

Gammel 13-10-08, 10:47   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kan man ikke bare tape et stoffstykke sånn at det blir en lomme og så drar man det vekk etter at man har lukket skapdøren?

Det går sikkert an, ja. For å ta ned selve skapet tror jeg utgår hjemme hos oss, i alle fall.

Gammel 13-10-08, 10:53   #57
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kostelig!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 10:57   #58
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjør jeg aldri

Gammel 13-10-08, 11:06   #59
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mammas og svigermors - ellers ikke.
Ikke at jeg titter så ekstremt i de heller, men jeg er jo av og til på utkikk etter noe når jeg er der da.

Gammel 13-10-08, 11:07   #60
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Joda, har nok lett etter både tamponger/bind og dopapir.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.