|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Smaker du på alt? | |||
| Ja jeg smaker alltid på all mat |
|
38 | 35,85% |
| Ja hvis det ikke ser for ekkelt ut |
|
47 | 44,34% |
| Nei jeg holder meg til mat jeg liker/mat som ser innbydende ut |
|
16 | 15,09% |
| Nei jeg er kresen og liker ikke å prøve nye ting |
|
5 | 4,72% |
| Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker på det aller, aller meste, særlig i voksen alder - jeg har blitt velsig nysgjerrig på ny mat.
|
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg var et kresent barn, nå smaker jeg på alt jeg får servert. Jeg har oppdaget at både rakfisk og snegler er nydelig! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Ja, jeg smaker på alt. I hvert fall har jeg gjort det fram til nå, men dukker det opp noe 100% jækk så er det mulig jeg takker nei. Jeg har spist froskelår, snegler, østers, gresshopper, kanin, smalahåve, trippa (innsiden av magen på kua) og marsvin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker ikke på alt, tvinger heller ikke ungene. Men oppfordrer de het klart.
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Både mannen og jeg smaker på alt. Jeg vet jo ikke om det har noe å si mth til barna, men de er heller ikke redde for å smake på nye ting. I sommer spiste de både frosk (!) og snegler, og rakfisk spiser de også begge to. Men de er ikke så forsiktige av seg på andre måter heller (nye steder, nye mennesker) - kanskje det er en sammenheng? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Jeg smaker på det meste, men ikke alt. Jeg oppmuntrer LilleVenn til å smake på nye ting, men tvinger/presser henne ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff: Smaker du selv på alt?Ingen MÅ smake på noe som helst her i huset.
|
![]() |
|
|