Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Ja 55 29,57%
Nei 131 70,43%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 20:59   #41
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?

I denne siste sesongen med Torsdagsklubben har jeg ikke dradd på smilebåndet av ham mange gangene, nei. Han var morsommere før da han ikke hadde en så enorm "ovenfra og ned"-holdning. Han er sikkert en grei fyr, men i media vil han gjerne framstå som en gedigen drittsekk, og det synes ikke jeg er så forferdelig morsomt.

(Jeg synes han har har mistet litt grepet på når ironien bikker over slik at tilhørerne ikke ser ironien lenger ...)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 20:59   #42
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Trenger et iblant-alternativ.

Jeg også. Hvis du sikter til jødehetsen, så tja...kanskje litt over streken med konsentrasjonsleirene. Nå har jo jødene (jada, her skjærer vi like godt alle over en kam) "tatt godt igjen" senere, men likevel. Når han hetser folk som Mia Gundersen eller Eli Hagen?... Ja.. they had it coming..
Han var helt klart morsommere før, som "Bjarne", og ikke minst "Tårnfrid" ( )- snakk om å ta folk på kornet!
Jeg synes t.o.m Revolvermagasinet var morsomt, men det er kanskje bare jeg som er gammel nok til å huske det? (Det var et radioprogram altså.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:00   #43
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nei. Finner ham ikke morsom. Tror jeg husker han var morsom før. Eller kanskje jeg bare var mer umoden da?

Samme her, likte ham ganske godt for noen år siden. Men nå - nix.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:07   #44
TBM
Passiv

Standard

Ser aldri torsdagsklubben, men synes at han har veldig mye bra satire og dødsgode ironiske kommentarer, om jeg ikke akkurat spruter ut i latter.

Kommentaren om jødene var da ikke om jødene. Den var om menneskeliggjøringen av dyr og om hvordan dagens samfunn har gått langt over streken i forhold til det. I dag har jo nesten mygg (og lus!) sjel og følelser som skal ivaretas...

Jeg tror jødene er mange hakk for hårsåre - jeg kan ikke tenke meg at "jøde" er noe særlig skjellsord i dag? "Din jxxxx isralitt" derimot, kunne jeg nok brukt selv når vi gang på gang ser hvordan Israel tar seg til rette på bekostning av det palestinske folket. Det er en skam for verden hvordan Israels krenking av det folket, får lov til å fortsette. Så alt i alt - jeg henger meg ikke akkurat opp i Jespersens kommentar nei...

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:09   #45
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes han stort sett er morsom.

Gammel 09-12-08, 21:09   #46
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes han kan være hysterisk morsom. Jeg liker den kjappe, ærlige, og de ofte totalt upassende replikkene han lirer ut av seg. Og ja, han kan være sinnssykt drøy, men det er akkurat det som gjør han morsom. Han trår over grenser, og det har jeg sansen for.
Det hele bunner vel i at jeg har en raffinert form for selvironi, som jeg stadig forundrer meg at veldig mange mennesker rundt meg ikke har.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:10   #47
Frantzen
Passiv

Standard

Nei, jeg syns ikke han er morsom.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:11   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg liker han ikke. Han trår over grenser som egentlig er unødvendige å trå over, hadde han vært morsom nok hadde han ikke behøvd å gjøre det.

Gammel 09-12-08, 21:12   #49
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes OJ virker ganske usympatisk og hoven, som de fleste andre norske kjendiser. Men jeg ler og ler jeg, altså, når jeg hører monologene hans. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er heller, men moro er det lell. At noen kan ta det han sier bokstavelig og på ramme alvor synes jeg er trist og tja, litt flaut. Jeg har kanskje dårlig humor altså, men jeg synes han generelt sett er en flink komiker.

Når Otto junior intervjuet Snoop, lo jeg også, men da med en bismak, for egentlig synes jeg det var morsomt, men på kanten. Så jeg sluker ikke alt rått, monologen om spedbarnsmødre var ganske tam bl.a. men hans svar til Ali Farah feks, whohooo, da lo jeg da.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:14   #50
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes t.o.m Revolvermagasinet var morsomt, men det er kanskje bare jeg som er gammel nok til å huske det? (Det var et radioprogram altså.)

Revolvermagasinet var jo RADIOPROGRAMMET!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:39   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Men jeg ler og ler jeg, altså, når jeg hører monologene hans. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er heller, men moro er det lell. At noen kan ta det han sier bokstavelig og på ramme alvor synes jeg er trist og tja, litt flaut.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:42   #52
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja, det likte jeg også

Gammel 09-12-08, 21:43   #53
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja, ikke sant! Husker du når det gikk? Mener å huske at jeg gikk på ungdomsskolen da jeg hørte på det, men synes samtidig det er rart at jeg husker godt.

Gammel 09-12-08, 21:46   #54
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, ikke sant! Husker du når det gikk? Mener å huske at jeg gikk på ungdomsskolen da jeg hørte på det, men synes samtidig det er rart at jeg husker godt.

Fra 1988 til 1992. Det var programmet sitt, ja.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:48   #55
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Jeg synes han er en patetisk avdanka komiker som prøver hardt på å være morsom.

Gammel 09-12-08, 21:48   #56
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Fra 1988 til 1992. Det var programmet sitt, ja.

Takk! Hvorfor glemmer jeg alltid at jeg kan google? Er visst eldre enn jeg tror...
Da gikk jeg i alle fall på ungdomsskolen da det begynte....:kremt:

Gammel 09-12-08, 21:53   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Han var morsom en gang, men det begynner å bli mange år siden.

Gammel 09-12-08, 21:54   #58
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Han er flink til å "drite" andre ut, og bruker andre mennesker som eksempler. Han "gir" ingenting av seg selv. Rett skal være rett, jeg kan le av humoren hans, men som regel synes jeg han er en patetisk og en arrogant fyr. Det er iallefall min oppfatning.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 21:57   #59
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg synes stort sett han er morsom. Jeg har lite sansen for sånn Espen Eckbo humor. Synes OJ er mye bedre. Det er ikke så veldig ofte jeg synes han har gått over grensen heller.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:01   #60
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

OJ morsom???

nope.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.