Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drikkeskravle tråd?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 23:08   #41
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikkeskravle tråd?

Send ekkelmannen i hagen hit du Beata. Jeg skal kjeppjage han ! Trenger å få ut litt krutt.

Gammel 13-12-08, 23:09   #42
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Laura, her.

Nei, er det ikke finans krise nå da????

Don`t get me started sier jeg bare.

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

I kveld når jeg er litt pyse merker jeg at jeg uttaler Skvetten sitt nick litt annerledes enn ellers.

Hviske det litt forsiktig som i melkeskvetten.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:10   #43
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har dere blitt faddere i Folkehjelpen nå da folkens?

Nei. Jeg støtter en SOS-landsby i Georgia og så er vi faddere for en gutt i Mexico.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:12   #44
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Don`t get me started sier jeg bare.

Jeg er plan-fadder viss det hjelper!

Men jeg høre så mye om finans krisen, selv om jeg egentlig ikke merker noe til den selv.

Gammel 13-12-08, 23:12   #45
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk Susse. Jeg såg i bloggen din at du var litt sur ja. Da sender jeg han umiddelbart da.

Prøver å hviske melkeskvetten, men det blir da bare Skvetten som i redd uansett hvor mye jeg prøver.

Gammel 13-12-08, 23:15   #46
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Takk Susse. Jeg såg i bloggen din at du var litt sur ja. Da sender jeg han umiddelbart da.

Kanon. Kler på meg og løper ut i snøen !

Skulle kanskje kle av meg i steden om jeg skulle skremme han skikkelig?

Gammel 13-12-08, 23:15   #47
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Laura, her.

Jeg er plan-fadder viss det hjelper!

Men jeg høre så mye om finans krisen, selv om jeg egentlig ikke merker noe til den selv.

Enda større grunn til å ikke nevne den. Det er nok av dem som gjør det. Jeg er viss om at det sikkert hjelper noen, men jeg er mer der at dersom blir et godt ord å bruke for å flisespikke.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:17   #48
Skvetten
Passiv

Standard

Prøver å hviske melkeskvetten, men det blir da bare Skvetten som i redd uansett hvor mye jeg prøver.

Om du bare brøler det ut da: Skvetten, da stikker nok fyren i hagen også. :løsningsorientert:

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:18   #49
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skvetten!!

Gammel 13-12-08, 23:20   #50
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ut og fly torsdag ettermiddag. Jeg liker ikke å fly og nå skal jeg ha med to av ungene i tillegg. Gruer meg.

Gammel 13-12-08, 23:21   #51
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Skvetten!

Sist redigert av Nasse : 13-12-08 kl 23:22. Årsak: Må jo ha stor bokstav
Gammel 13-12-08, 23:22   #52
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bra det ikke bare er meg som er Skvetten! To barn? Gamle barn? Det går bra, det er artig å fly! :mantra:

Gammel 13-12-08, 23:22   #53
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg skal ut og fly torsdag ettermiddag. Jeg liker ikke å fly og nå skal jeg ha med to av ungene i tillegg. Gruer meg.

Det kommer til å gå glimrende. Med to unger rekker du ikke å tenke så mye.

Gammel 13-12-08, 23:23   #54
Skvetten
Passiv

Standard

Jenter: det var Beata som skulle brøle i hagen, dette blir bare hyling for virker forstyrrende.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:24   #55
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Det kommer til å gå så bra så.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:25   #56
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje Beata får knøtten i magen til å skvette hvis hun brøler i hagen?
Så blir det fødsel i helga lell. Verdt et forsøk, Beata!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:29   #57
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Det er for kald vind til at jeg orker å gå ut i hagen. Men skal tipse mann, han går jevnlige turer for å se til sin kjære mc.

Gammel 13-12-08, 23:30   #58
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Kanskje Beata får knøtten i magen til å skvette hvis hun brøler i hagen?
Så blir det fødsel i helga lell. Verdt et forsøk, Beata!

Kanskje jeg skal komme å luske i hagen til Beata.

Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:30   #59
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Men da skvetter ikke knøtten i magen...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:31   #60
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Bra det ikke bare er meg som er Skvetten! To barn? Gamle barn? Det går bra, det er artig å fly! :mantra:

De er 5,5 år og 10 år. Artig og artig. Håper bare at været er OK og at det ikke er for mye humping. :grøss: Det pleier å gå bra, men jeg liker best å ta toget særlig alene. Sammen med to barn så valgte jeg det som kortest mulig tid. Forrige gang jeg var ute og fløy så ble jeg en hel time forsinket fordi det kom røyk i fra det ene hjulet. Det var ikke brann selvom det var opptil fler brannbiler og brannmenn rundt flyet. Visstnok var det en hydraulikk eller noe sånt som hadde ramlet ned og skapt røykutvikling. Jeg var ikke høy i hatten da vi tok av med det SAMME flyet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.