|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tvehendt?Jeg er komplett høyrehendt, men mamma bruker begge hender mye. Pappa skriver med høyre, men er egentlig venstrehendt. Av barna er de to eldste høyrehendte. Minste er jeg fremdeles usikker på. Han har ingen favoritthånd enda, tror jeg. Muligens noe preferanser for venstre.
![]() |
#42 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvehendt?
Hmm... når du sier det, jeg har ikke tenkt over at jeg faktisk også kan skrive begge veier og speilvendt uten problemer. Min 7-åring er fæl til å skrive bokstaver og tall feil vei, mens 5-åringen ikke har det problemet. Mulig han også er litt "sånn som meg", selv om han mest bruker høyrehånda. Det skal jeg jammen legge merke til!
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tvehendt?Jeg er høyrehendt, men holder bestikk venstrehendt. Når jeg var ung kastet jeg håndballen med venstre og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Tvehendt?Jeg har aldri hørt begrepet tvehendt før. Nytt for meg at det het ambidekster, jeg hadde fornorsket det til ambidekstrøs, nå vet jeg bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Tvehendt?
Ah. Må jeg slå opp i boken istedet for å stole på nettutgaven da.
![]() |
#46 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tvehendt?Jeg holder hockeykølla i feil hand.. Og skyter lings (eller hva det nå heter). Ellers kan jeg både skrive pent og tegne med begge hender, men det er kun fordi jeg har øvd meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|