Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-08, 16:42   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk:
- En diger rød Samsonite-koffert (noe jeg ønsket meg veldig)
- Gavekort på Citybag
- Engler fra Hadeland Glassverk
- Sjal
- Cardigan
- Vamp og September When cd
- Bok - Øya av Victoria Hislop
- 1000 kr
- Kasserolle, litermål, gryteunderlag
- =Oslo kalender 2009
- En nydelig indisk glasskål i grønt
- Hjemmespa- sett

Vi fikk:
- 1000 kr
- Ildfast form
- Kakespade og syltetøyskje (Hedda fra Hardanger som vi samler på)
- Rødvin og masse sjokolade
- Tursekk
- Håndklær
- Håndavtrykk av minstemann

Fellesgaver til hele familien:
- 10 000 kr
- Fifa 09 til x-box

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:29   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Boken "Bisettelsen" av Lars Saabye Christensen
Den nye cden til "The September When"
En rosa ekstern harddisk
Basic hudpleie
en sølvskje
en figur
en liten duk
en engel
en hjemmelaget såpe
flotte kubbelys
Hjemmestrikket selbusokker

Sammen fikk vi:
Vi samler på nytt hverdagservise, det er merke Burleigh Asiatic Pheasants, og vi fikk:

6 kaffekopper og fat
6 mellomstore tallerekener
6 middagstallerken
3 eggeglass

8 blå vannglass
lysestake (stormlykt)
En Orrefors oval skål

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:51   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Min liste kan ikke måles med de som er her fra før av da.

to skjerf i silke og ull
to par tykke sokker
to velduftende såper
et års abonnement på stayer
kryssord hefte
prins Caspian filmen
god te
sjokolademandler
den lille pastaboken

Jeg er overlykkelig for at mine venner og min familie har skjønt at jeg ikke henger meg på det kjøret som jul vanligvis blir.

Sist redigert av Skvetten : 25-12-08 kl 21:59. Årsak: Dårlig formulert, ikke meningen å støte noen.
  Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:56   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg er overlykkelig for at mine venner og min familie har skjønt at det er tanken som teller at som den snålingen som jeg blir skuffet om de kommer med store dyre saker til jul.

Så de som har fått mer enn deg til jul er nødvendigvis mer opptatt av ting og tang..? Som den snålingen jeg er, så blir jeg ikke skuffet av gaver i det hele tatt.

Gammel 25-12-08, 21:58   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så de som har fått mer enn deg til jul er nødvendigvis mer opptatt av ting og tang..? Som den snålingen jeg er, så blir jeg ikke skuffet av gaver i det hele tatt.

Nei, kjære vene det var ikke min mening. Jeg skal omformulere slik at det ikke kan misforståes.

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:01   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk for det meste hjemmelaget ungestæsj. Som er veldig fint, men som den materialisten jeg er, så skulle jeg gjerne hatt noe fint og kult jeg også. Sånn siden mannen Skvetten lovet ikke kom.

Gammel 25-12-08, 22:04   #7
Skvetten
Passiv

Standard

Men nå fikser jo Smilefjes til alle de som vil ha + rødvin til middagen.

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:04   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke rødvin, men det gjør vel ikke noe. Kan substituere med julebrus.

Gammel 25-12-08, 22:07   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Dessuten bør du jo få en som er en smule velsituert, dermed kan du vel kreve at han også bringer kassevis med julebrus.

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:13   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jaaa.. sex for penger. God deal.

Gammel 25-12-08, 22:14   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Hmmm. Det blir jo forbudt 1.1.09. Den ingeniøren må skynde seg litt da.

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:16   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Næsj, ikke innenfor hjemmets fire vegger. Sikkert nok av fine fruer som sprer beina for å få benytte seg av mannens gullkort.

Gammel 25-12-08, 22:17   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Å, du skal beholde ham en stund med andre ord. :lekkert, utnyttelse av en mann, det kan vi i grunnen like:

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:19   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Penger, symaskin (arvet mors 5 år gamle maskin etter å ha slitt den 40 år gamle maskinen som jeg arvet fra henne forrige gang), fiin vin, CD og 2 sømbøker.

Dessuten fikk vi denne fra den unge mannen.

Gammel 25-12-08, 22:44   #15
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dessuten fikk vi denne fra den unge mannen.

Gaver fra barna er jo bare det herligste man kan få da

Gammel 25-12-08, 22:20   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Haha, den var kul, Veronal!

Gammel 25-12-08, 22:21   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Herlig Veronal!

Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:36   #18
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bergans-jakke fra mannen.

Ellers fikk jeg morgenkåpe, lysestake, genser. vest, serviettringer, telysestaker og gavekort.

Jeg og mannen hadde i utgangspunktet kjøpt videokamera til hverandre, så jeg ble veldig overrasket over jakken.

Gammel 25-12-08, 22:49   #19
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

-Litt småtteri som storesøster hadde malt i barnehagen
-varmepakning til min stive nakke
-vin
-kaffe
-sjokolade
-ullsokker
-strømpebukse
-penger
-en løper (juleduk)
-julepynt
-skjerf

Gammel 25-12-08, 23:29   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg fekk
- Rosendahl kakefat, vannkaraffel, to krus og tre tallerkener.
- To kremer
- Smykkeskrin
- Rosendahl juletrepynt
- Julekule 2008
- Sokkere
- Bok
- Sengesett
- To skjerf
- Kalender
- håndkle
- 3500 kr

Sammen fekk me
- Juletrepynt
- Lyspynt
- Dvd spiller
- Moccamaster
- Dvd
- Nintendo Wii (familiegave )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.