Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tjukke damer går ikke på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 11:09   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjukke damer går ikke på ski

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

De var kjempefine. Det jeg syns er litt dumt er tanke på å prøve først. Jeg vil ha de i en butikk jeg, så jeg kan se. Størrelsen varierer så fryktelig fra nettbutikk til nettbutikk. Kan kjøpe samme størrelse i to forskjellige og ende opp med at det er for stort og for smått. Ikke lett det der.

Buksa var jo veldig fin, men hvordan er de i størrelsen? Jeg orker ikke at de er stramme rundt magen. For da er det ikke så lett å hjelpe småtroll på med ski, skøyter o.l når man skal bøye seg.

Men ligger ikke sportsmannbutikken i Fredrikstad?

Gammel 02-01-09, 11:15   #42
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men ligger ikke sportsmannbutikken i Fredrikstad?

Du det vet jeg ikke, men vist den gjør det så får jeg seile meg en tur over fjorden.

Gammel 02-01-09, 11:18   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! I hodet mitt bor du der.

Gammel 02-01-09, 11:21   #44
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Haha! I hodet mitt bor du der.

Det gjør du også i mitt hodet, nesten hvertfall.

Gammel 02-01-09, 12:02   #45
Left
Passiv

Standard

Denne jakka fant jeg på Lands End, og den går helt opp til 3XL om jeg ikke så feil. 90 dollar.
På ebay er det listet opp i hopetall.
http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkw...romZR40QQ_mdoZ

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:08   #46
Left
Passiv

Standard

Str 2XL - 149 dollar.

3XL - 129 dollar. Ønsket man bukse, var det bare å sende en mail. Butikken heter Holiday Extreme.

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:10   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

De var kjempefine. Det jeg syns er litt dumt er tanke på å prøve først. Jeg vil ha de i en butikk jeg, så jeg kan se. Størrelsen varierer så fryktelig fra nettbutikk til nettbutikk. Kan kjøpe samme størrelse i to forskjellige og ende opp med at det er for stort og for smått. Ikke lett det der.

Buksa var jo veldig fin, men hvordan er de i størrelsen? Jeg orker ikke at de er stramme rundt magen. For da er det ikke så lett å hjelpe småtroll på med ski, skøyter o.l når man skal bøye seg.

Jeg tror det er vanskelig for sånne butikker å overleve i norge, annet enn i storbyene evt. Så skjønner egentlig at det ikke finnes så mange av de, for man må faktisk kunne tjene penger på det.

Hva med å bestille noen størrelser, å belage seg på å sende alle untatt den ene som passer tilbake? Ja det koster noe mer, men da får du i allefall klær som passer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:10   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også sett på klær fra USA. På Junonia bl.a. Men siden jeg VET hvor vanskelig det er med størrelser, så er jeg tilbakeholden. F.eks. sist jeg var gravid, så kjøpte jeg tre mammabukser. Her i Norge altså. Disse varierte med 4 størrelser fra hverandre. FIRE. Det sier litt om hvor vanskelig det er å kjøpe ting usett når man er feit.

Gammel 02-01-09, 12:11   #49
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva med å bestille noen størrelser, å belage seg på å sende alle untatt den ene som passer tilbake? Ja det koster noe mer, men da får du i allefall klær som passer.

Noe og noe. Får man tilbake tull og toll når man returnerer varer?

Gammel 02-01-09, 12:18   #50
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Misteri, prøv på Felleskjøpet. Det er mange tykke bønder som må ha varmt tøy.

Gammel 02-01-09, 12:18   #51
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Felleskjøpet? Kall meg teit, men faen heller, jeg vil ikke se ut som en bonde! Jeg vil ha skikkelige, lekre klær!

Gammel 02-01-09, 13:03   #52
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt meg vinterbukse og jakke på wistex eller hva det nå heter.
og på bekken og strøm

Gammel 02-01-09, 13:04   #53
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Felleskjøpet...hva blir det neste. Kjøtt- og flesksentralen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 13:07   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dette minner meg på at jeg faktisk har en hel vinterdress i super kvalitet liggende som er nesten ubrukt. Jeg kjøpte den da jeg var på det største og den passer til alle. Det vil si - den er ikke for liten til noen - uansett. :skråsikker:

Jeg fant den på et utsalg for arbeidstøy - der har de sånt. Jeg kan jammen ta og legge den ut for salg jeg - så kan ihvertfall én tykk dame gå på ski uten å fryse.

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 13:28   #55
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva med denne buksa? På salg til 169 kr hos Sportmann, går opp til str. 54.

Gammel 02-01-09, 13:32   #56
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvor ligger den da?

Gammel 02-01-09, 13:36   #57
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Butikken eller buksa?

Gammel 02-01-09, 13:36   #58
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Buksen, selvsagt. Sportmann er ikke den mest navigeringsvennlige nettbutikken.

Gammel 02-01-09, 13:37   #59
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Skal vi sjå....her.

Gammel 02-01-09, 13:38   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner hva dere mener.
Jeg er en sånn som Sitron vil kalle tynn feit dame og Bergansjakka mi ser ut som et pølseskinn på meg og er i største størrelse (tror jeg, mulig den L?). Jeg var visst bittelitt litt tynnere i fjor.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.