|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn likJeg synes det er forskjell på stebarn som man jo bor sammen med og på stebarnebarn. Jeg forventer ikke noe som helst av min svigerfamilie til guttene mine. Det er veldig hyggelig når det kommer julegave fra ste-onkel og tante, men jeg tar det ikke som noen selvfølge. Fra stebestemor kommer det ikke noe, og det gjør ingenting. |
![]() |
![]() |
#42 |
seru
|
![]() Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn likJeg synes det høres ut som storm i et vannglass. Hadde saken derimot dreid seg om biologiske besteforeldre som gjorde forskjell innad i søskenflokken hadde jeg skjønt det... Sist redigert av Siri : 25-01-09 kl 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har ste-besteforeldre "plikt" til å behandle biologiske og inngifte barnebarn likHar ikke lest svarene eller artikkelen.
![]() |
|
|