|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjen
Ja, ikke sant.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Bokklubben igjen
:sløv: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenJeg har heldigvis ikke fått bøker tilsendt som jeg ikke har bestilt, men jeg synes de har rota MYE det siste året. Til jul 2007 bestilte jeg BBCs Stolthet og fordom, men fikk 3 (!) ganger tilsendt Hollywood-filmen - til tross for at jeg klikket på riktig film på weben. Det tok så lang tid å få riktig film at jeg ikke fikk gitt dem bort til jul.
|
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Bokklubben igjenMin historie med bokklubben baby:
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenOppfordrer de som har mottatt bøker de er usikre på om de skulle ha hatt til å ta kontakt (bare sett av litt tid til å høre flott ventemusikk). De har slitt, og de var veldig ydmyke. I begge forsendelsene med returlapper fikk jeg faktisk dobbelt opp. De sikrer seg også for fremtidige tabber?
|
|
|
#6 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenEg har sendt ein sint og kraftig mail i dag der eg sa opp meldemsskapet etter at eg fekk ein purremail (boka var ikkje bestilt, men eg hadde betalt den likevel). Eg har no fått beskjed om at medlemsskapet er avslutta. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Bokklubben igjenJeg skjønner ikke hvorfor de har på siden sin at man kan sende mail. De svarer jo ikke allikevel!
De lever tydeligvis i en verden hvor tiden står stille. |
|
|
|
![]() |
|
|